Ja dat kan ook natuurlijk HF is ook wel weer leuk en lekker..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook weer een soort van Ali Express/Hello Fresh opdracht worden.
Die ligt verder fewoon in h et bed van Mirthe...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:20 schreef lojanda het volgende:
Bern ligt nu op de plek van JW.. volgens mij is iedereen die daar heeft gelegen inmiddels weer thuis
Marciano had het er over dat hij wel weer HF producten wilde (hoe vaker de naam noemen, hoe blijer de sponsor)quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat kan ook natuurlijk HF is ook wel weer leuk en lekker..
Wordt weer veel slikken voor Wendy danquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Morgen hebben ze ook hun eigen activiteit nog, GBR worst eten.
En ik snap het ook niet dus heb alles er van verwijderd heeft ook helemaal niets met de streams te makenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooral ook geen idee waarom iemand dit op wil rakelen, blijkbaar was het een ding gisteren?
Heb 1 poging gezien, en dat was van korte duur.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:27 schreef schizolientje het volgende:
Voor een verdienopdracht zou je denken dat ze goede kleding en schoenen aantrekken, maar Zoe gaat in haar jurkje, Die heeft trouwens niet één keer met de hoela hoep geoefend zeiden de bro s vd week, ze kn het niet zegt ze
Ja wat kan zij eigenlijk wel? Als er iemand is die de opdrachten slecht doet dan is zij het wel. Helaas heeft Moraima die naam gekregen maar die doet het echt vele malen beter als dat weekdier.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:27 schreef schizolientje het volgende:
Voor een verdienopdracht zou je denken dat ze goede kleding en schoenen aantrekken, maar Zoe gaat in haar jurkje, Die heeft trouwens niet één keer met de hoela hoep geoefend zeiden de bro s vd week, ze kn het niet zegt ze
Snap dat ook niet. Marciano had er in zijn maand nog een (terecht) punt van gemaakt dat hij vond dat iedereen in makkelijke kleding klaar moest staan voor de opdrachten, ze hebben er tijd zat voor tijdens het wachten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:27 schreef schizolientje het volgende:
Anders doet de febo boodschappenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit wat in, kunnen ze nog bestellen maar de meeste supermarkten zijn gewoon open en Jumbo bezorgt wellicht ook gewoon op Hemelvaart.
Maar ze zou er een van 450 kopen dacht ik, waarom dan zo goedkoop gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:31 schreef Puzzie het volgende:
Twee pruiken van 50 euro en dan kwaliteit verwachten![]()
Echt hoor , en dan 500 euro vragen
ik snap jequote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap dat ook niet. Marciano had er in zijn maand nog een (terecht) punt van gemaakt dat hij vond dat iedereen in makkelijke kleding klaar moest staan voor de opdrachten, ze hebben er tijd zat voor tijdens het wachten.
Dat is nou precies wat ik eerder bedoelde met het dringt niet tot haar door/ze doet er niks mee.
Met dat bal overbrengen met de voeten laatst moest ze ook weer eerst terug om om te kleden, 'want dat was niet makkelijk in een jurkje'.
Ze heeft wel geoefend en ze kan het ookquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:27 schreef schizolientje het volgende:
Omdat ze dan kleren of andere zooi kan kopen van wat ze overhoudtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar ze zou er een van 450 kopen dacht ik, waarom dan zo goedkoop gaan
dan moet ze niet zeuren ookquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat ze dan kleren of andere zooi kan kopen van wat ze overhoudt
Ja nee precies datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |