Echt niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:12 schreef Flow3r het volgende:
Sas : 2 eliminaties achter elkaar, wat spannonddd
Zoe wel een leuke verrassing zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:12 schreef Flow3r het volgende:
Sas : 2 eliminaties achter elkaar, wat spannonddd
Kortste eliminatie ooit.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:13 schreef chufi het volgende:
Eliminatie...15 stippen ... en wie niet op een stip staat mag naar huis
Ze wordt met de dag irritanterquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:13 schreef Frummelie het volgende:
Die Zoe verbeeld zich heel wat, op het irritante af...grootsmoel bah..
Ik had hem morgen verwacht.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Misschien omdat het donderdag Hemelvaart is...
Dan zitten ze waarschijnlijk met hun boodschappen want ze hebben t/m woensdag eten als ik het goed zeg.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan zitten ze waarschijnlijk met hun boodschappen want ze hebben t/m woensdag eten als ik het goed zeg.
Zit wat in, kunnen ze nog bestellen maar de meeste supermarkten zijn gewoon open en Jumbo bezorgt wellicht ook gewoon op Hemelvaart.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan zitten ze waarschijnlijk met hun boodschappen want ze hebben t/m woensdag eten als ik het goed zeg.
Kan ook weer een soort van Ali Express/Hello Fresh opdracht worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
zowie zei dat de jumbo donderdag niet bij hun bezorgdquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit wat in, kunnen ze nog bestellen maar de meeste supermarkten zijn gewoon open en Jumbo bezorgt wellicht ook gewoon op Hemelvaart.
Voorteken...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:20 schreef lojanda het volgende:
Bern ligt nu op de plek van JW.. volgens mij is iedereen die daar heeft gelegen inmiddels weer thuis
Hier niet.... maar wellicht daar wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit wat in, kunnen ze nog bestellen maar de meeste supermarkten zijn gewoon open en Jumbo bezorgt wellicht ook gewoon op Hemelvaart.
Maar JW heeft toch al vanaf het begin die bed gehad?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:20 schreef lojanda het volgende:
Bern ligt nu op de plek van JW.. volgens mij is iedereen die daar heeft gelegen inmiddels weer thuis
Klopt idd.. die plek boven hem dan.. laat ik het zo zeggenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar JW heeft toch al vanaf het begin die bed gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |