In hun wereldje snap ik dat wel. Ze hebben tot woensdag lunch aan boodschappen in huis. Donderdag wordt er niet bezorgd. Maar de stem heeft bij de 48 uur wakker opdracht gezegd dat ze er lang mee moeten doen en daar hebben ze geen rekening mee gehouden. Zoë heeft nog wel wat geld over en wilde dat voor snoep bewaren maar hoorde nu al weer dat ze wc papier moeten kopen ervan.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:02 schreef chufi het volgende:
Ze verwachten gewoon weer een verdienopdracht..
Hij had met Eunice afgesproken om voor hun 1000 ¤ shag en hulzen en aanstekers te kopen als kado aan de rokers . Had hij via achter willen regelen maar of dat al gebeurd is voordat hij vertrok weet ik nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zou het ergens wel een JW actie vinden om dan voor 950,- aanstekers te kopen en dan 2 potten tabak ofzo
nog niet gezien, haar eigen haar.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat ze veel leuker is met een kort kroeskoppie, haar eigen haar
nee had ik net ook gekeken, staat er ook geen in van haar eigen haarquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, kijk maar in het Mory topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |