Dus hij moest opschieten omdat ze spullen van beneden nodig hadquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Maar zoek effe wat je nodig hebt, niet wat je wil kijken. Dit heb je toch niet nodig?"
Isaac: "Wat bedoel je, ik kijk wat ik wil kijken"
Zoe: "Je moest iets anders hebben"
Isaac: "Nee, dit heb ik nodig, bemoei je met je eigen zaken, moet je niet make-uppen ofzo je zit nog steeds als een clown voor me"
Zoe: "Weet ik, maar ik moet nog wat spullen pakken van beneden dan kan ik verder. Wat clown? Ik ben alleen wit nu"![]()
Niet alleen vorige week , dit gaat al maaaanden zo , niet okayquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
jaa of hoe ze vorige week met die handdoek op kantoor met hem zat
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
Over afbekken gesproken....Gaat over tandpasta en wc-papier. Wat Erik zegt kan ik niet verstaan...
Charmante Zoe vanaf de vide tegen Erik: "Ja Erik, koop jij maar van je 500 euro je eigen schijtpapier!"
Heeft hij ooit duidelijk tegen haar gezegd dat er niet meer in zit?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet alleen vorige week , dit gaat al maaaanden zo , niet okay
Maar hoe vaak wil het op normale toon uitleggen tot het doordringt?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af of het bij haar wel aankomt.
Zou het 'netter' vinden als hij haar een keer op een gewone toon uitlegt wat hem stoort aan haar gedrag. Ipv haar te gaan afbekken.
Hij heeft al 23 jaar een vriendin , woont samen en heeft drie kinderenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heeft hij ooit duidelijk tegen haar gezegd dat er niet meer in zit?
ik hoorde hem wel zeggen deze week tegen brabbel dat hij duidelijk is geweest en afstand houdt.
maar ja.. zowie blijft bezig..........
Ze vraagt er gewoon om en dan krijgt ze wat haar toekomt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:50 schreef Chanel5 het volgende:
Makkelijk hè een manager waar je overheen kunt lopen en af kan zeiken, hij kan zo denigrerend doen....
en nee ik heb niks met Zoe maar dit....
Ja ik kan me op een gegeven moment ook voorstellen dat je er klaar mee bent.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar hoe vaak wil het op normale toon uitleggen tot het doordringt?
Zoe zendt eigenlijk vooral. Afbekken hoeft niet, maar kan me het op een bepaald moment wel voorstellen.
stoer hoor, echt een manager...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
Over afbekken gesproken....Gaat over tandpasta en wc-papier. Wat Erik zegt kan ik niet verstaan...
Charmante Zoe vanaf de vide tegen Erik: "Ja Erik, koop jij maar van je 500 euro je eigen schijtpapier!"
Neeeeeeeeeeeee OMG Hij heeft een vriendinquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft al 23 jaar een vriendin , woont samen en heeft drie kinderen
Naast zijn bed een fotolijst met vriendin en kinderen
Hoe duidelijk wil je het hebben
Morgen denk ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:02 schreef chufi het volgende:
Ze verwachten gewoon weer een verdienopdracht..
Leuk een normaal gesprekje over van alles en nog wat. In ieder geval geen gametalk en roddelquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:03 schreef Monique___ het volgende:
sas: moet mijn roos nog ophangen
jappie: voor geluk
sas: nee dat is raar , om te drogen, hoefijzer hang je op voor geluk
etc etc
Ze kunnen het dus welquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Leuk een normaal gesprekje over van alles en nog wat. In ieder geval geen gametalk en roddel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |