Als manager moet je er onberispelijk uitzien.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don't worry, Zoe is ook druk bezig op kantoor, buiten shot net denk ik
Dingen voor de obstaclerun.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp ook niet wat hij allemaal moet regelen op die pc, allemaal notities er bij.
Neeej, ik vroeg me gewoon af wat die letters betekende... ik hoef dat allemaal niet te weten hoor...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Doe maar aan Frummelie
want mij boeit het niet,boeit het niet![]()
[ afbeelding ]
samequote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neeej, ik vroeg me gewoon af wat die letters betekende... ik hoef dat allemaal niet te weten hoor...
Ja hij bekt haar weer eens af.......quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Maar zoek effe wat je nodig hebt, niet wat je wil kijken. Dit heb je toch niet nodig?"
Isaac: "Wat bedoel je, ik kijk wat ik wil kijken"
Zoe: "Je moest iets anders hebben"
Isaac: "Nee, dit heb ik nodig, bemoei je met je eigen zaken, moet je niet make-uppen ofzo je zit nog steeds als een clown voor me"
Zoe: "Weet ik, maar ik moet nog wat spullen pakken van beneden dan kan ik verder. Wat clown? Ik ben alleen wit nu"![]()
Het wordt steeds erger met Zoequote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Maar zoek effe wat je nodig hebt, niet wat je wil kijken. Dit heb je toch niet nodig?"
Isaac: "Wat bedoel je, ik kijk wat ik wil kijken"
Zoe: "Je moest iets anders hebben"
Isaac: "Nee, dit heb ik nodig, bemoei je met je eigen zaken, moet je niet make-uppen ofzo je zit nog steeds als een clown voor me"
Zoe: "Weet ik, maar ik moet nog wat spullen pakken van beneden dan kan ik verder. Wat clown? Ik ben alleen wit nu"![]()
Vind dat ie vaak nog geduldig is met dat getetter er steeds doorheen. Kan me voorstellen dat je op een bepaald moment wat kortaf gaat worden en zo reageert, netjes? Valt te betwisten, maar kennelijk komt het zo wel aan.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja hij bekt haar weer eens af.......
ja hij doet echt wel denigrerend tegen haar..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:50 schreef Chanel5 het volgende:
Makkelijk hè een manager waar je overheen kunt lopen en af kan zeiken, hij kan zo denigrerend doen....
en nee ik heb niks met Zoe maar dit....
Heb je ook gehoord hoe Zoe praat tegen hem? Met al die toespelingen die vaak voornamelijk seksueel getint zijn?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja hij doet echt wel denigrerend tegen haar..
en ik vraag me af of ze het doorheeft..
Maar ik vraag me af of het bij haar wel aankomt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat ie vaak nog geduldig is met dat getetter er steeds doorheen. Kan me voorstellen dat je op een bepaald moment wat kortaf gaat worden en zo reageert, netjes? Valt te betwisten, maar kennelijk komt het zo wel aan.
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat ie vaak nog geduldig is met dat getetter er steeds doorheen. Kan me voorstellen dat je op een bepaald moment wat kortaf gaat worden en zo reageert, netjes? Valt te betwisten, maar kennelijk komt het zo wel aan.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je ook gehoord hoe Zoe praat tegen hem? Met al die toespelingen die vaak voornamelijk seksueel getint zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |