Die vrijwillige vertrekken heeft het programma geen goed gedaan.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:46 schreef Kakadylo het volgende:
Zonder alle vrijwillige vertrekkers had je er in principe drie per maand kunnen doen maar dus sowieso een stuk of twee
Die zal wel achter Ice gaan lopen, zoals ze Essie heeft getreiterd met haar geflirt, want daar geilt ze ook op, heeft ze gezegd.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:46 schreef Puzzie het volgende:
Eunie heeft iig een deukje opgelopen nu JW weg moet, lekker meer met Mirthie dinnetjes worden
Grote kans.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Die zal wel achter Ice gaan lopen, zoals ze Essie heeft getreiterd met haar geflirt, want daar geilt ze ook op, heeft ze gezegd.
Nee hoor had al vanaf dag 1 een klik met Ice, heeft ze duidelijk naar voren gehaald tegen die wappie...en ook al zou ze dit doen het is haar spel en niet die van Wappie..quote:Op maandag 15 mei 2023 14:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Messentrekkers?
Babette is zelf een overloper.
Nee, ik wil niet dat Zoe 2x is vrijgsteldquote:Op maandag 15 mei 2023 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu meteen een eliminatie erachter aan
In juni pas weer.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
1 x vrijstelling, dus ze mag er opquote:Op maandag 15 mei 2023 14:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet dat Zoe 2x is vrijgsteld
Dan welquote:Op maandag 15 mei 2023 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
1 x vrijstelling, dus ze mag er op
Er zitten wel meer hiaten in dit hele programmaquote:Op maandag 15 mei 2023 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die vrijwillige vertrekken heeft het programma geen goed gedaan.
Dat zou mooi zijn bedacht ik mij daarstraks ook alquote:Op maandag 15 mei 2023 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En wie is die wappie?quote:Op maandag 15 mei 2023 14:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee hoor had al vanaf dag 1 een klik met Ice, heeft ze duidelijk naar voren gehaald tegen die wappie...en ook al zou ze dit doen het is haar spel en niet die van Wappie..
5 JWquote:
Yepquote:Op maandag 15 mei 2023 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En al de rest op Mora? Mirthe dus ook?
Ja precies: door de mand gevallen -knip- doe maar nietquote:
Er is nog 1 zwevende kiezer,maar Mora had er 7.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Acht toch?quote:Op maandag 15 mei 2023 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is nog 1 zwevende kiezer,maar Mora had er 7.
Dan klopt het.quote:
ja Mirthe op Moira.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik las dat ze acht stemmen had ,maar nu ga ik twijfelenquote:
8 stemmen..dit zei ice meteen.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las dat ze acht stemmen had ,maar nu ga ik twijfelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |