Hier nog een, dan hang ik de vlag uit. Kots van die beter weter en kan hem niets schelen kerel.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:29 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop zo dat die betweter JW verliest en met zijn tong buitenboord de poort uit gaat
JW is er negatiefquote:Op maandag 15 mei 2023 13:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die jw gaan ze nog niet laten gaan.. erik zorgt ook nog voor wat irritaties en tv momenten
dus tja.. zat er dik in dat morrie moest gaan nu
Staat er al langquote:Op maandag 15 mei 2023 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
Oh? Moirama en JW dus.
Dat wordt hier ook niet ff genoemd.
Ja ik ook, geen Mori en Jeff streams meerquote:Op maandag 15 mei 2023 13:31 schreef lojanda het volgende:
Ik zou de gezelligheid en lach van Moraima echt missen
Het is wel weer typisch twee "veilige" geen van beide is echt interessant.. behalve dat JW nog wat aankloot met Euniequote:Op maandag 15 mei 2023 13:31 schreef Ebinas het volgende:
Ze maken mij allebij geen drol uit.
Enige jammer bij Mori weg, is JW en Eunice langer in beeld.
Maar die zap ik toch weg
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
Oh? Moirama en JW dus.
Dat wordt hier ook niet ff genoemd.
jawel stond hierbovenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
jw tegen moraima![]()
![]()
![]()
prima als een daarvan naar huis gaat
Mora had ze wél veel steun aan de laatste dagen.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:30 schreef Silves het volgende:
Mirthe met de tranen in haar ogen,,,heeft ze misgegokt of is ze nu ineenkeer voor Moira?
Het is wat het isquote:Op maandag 15 mei 2023 13:33 schreef spapaars het volgende:
JW zal vooral de pest in hebben dat ze hem hebben genomineerd.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
jw tegen moraima![]()
![]()
![]()
prima als een daarvan naar huis gaat
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
Oh? Moirama en JW dus.