Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom een hele dure?quote:Op maandag 15 mei 2023 09:42 schreef cinsan het volgende:
wendy moet snel nieuwe bestellen en liefst dyson van 600 eurie flipt erik helemaal
Ik blijf wel op deze stream, ik probeer zo min mogelijk naar die twee kijkenquote:
Wat zei zoe nuquote:Op maandag 15 mei 2023 09:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik blijf wel op deze stream, ik probeer zo min mogelijk naar die twee kijken
Dat snap ik ook niet , voor 20 euro heb je ook een föhnquote:
Op stream 2quote:
Ik hou je wel op de hoogtequote:Op maandag 15 mei 2023 09:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik blijf wel op deze stream, ik probeer zo min mogelijk naar die twee kijken
Amandelen zekerquote:Op maandag 15 mei 2023 09:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hou je wel op de hoogte![]()
Eunice heeft zin in een handje nootjes
Alles wat je aandacht geeft groeitquote:Op maandag 15 mei 2023 09:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is ook totaal niet boeiend wat zij te melden hebbenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles wat je aandacht geeft groeit![]()
Dus mijn aandacht is niet voor hun
Dat was al zoquote:Op maandag 15 mei 2023 10:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is ook totaal niet boeiend wat zij te melden hebben
Ik vind het zo goor en onfatsoenlijk. Überhaupt praten met tandpasta in je mond. Poets gewoon bij de kraan en hou je mond totdat je klaar bent.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap dat fenomeen nog steeds niet.. Het hele terrein aflopen, en overal ouwehoeren met een bek vol tandpasta en een borstel![]()
[ afbeelding ]
Zit nog wel 'n eikel naast haarquote:Op maandag 15 mei 2023 09:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |