Persoonlijk zal ik nog steeds naar een repair cafe gaanquote:Op maandag 15 mei 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
maar beste streamers..
wat hebben we geleerd van deze actie?
zijn we nu overtuigd allemaal dat we voortaan iets zelf moeten gaan maken of naar een repair cafe gaan?
Daar was het Erik om te doen... om de kijkers aan te zetten om niet zomaar wat weg te gooien
Met deze actie was hij overtuigd dat hij zeker 100 apparaten zou redden van de afvalberg dat het mensen zou aanzetten om niet zomaar wat weg te gooien.
Hiero geen overtuiging.
er mag niet meer teruggestuurd worden.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:43 schreef Frummelie het volgende:
Waarom stuur je dat ding niet terug als hij niet goed is... gaat nu in de gereedschapskist en komt er nooit meer uit..
Met dingen die dicht bij je gezicht komen ga ik sowieso niet lopen klooienquote:Op maandag 15 mei 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
maar beste streamers..
zijn we nu overtuigd allemaal dat we voortaan iets zelf moeten gaan maken of naar een repair cafe gaan?
Daar was het Erik om te doen... om de kijkers aan te zetten om niet zomaar wat weg te gooien
Met deze actie was hij overtuigd dat hij zeker 100 apparaten zou redden van de afvalberg dat het mensen zou aanzetten om niet zomaar wat weg te gooien.
Hiero geen overtuiging.
Repaircafe De Loodsquote:Op maandag 15 mei 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
maar beste streamers..
Hiero geen overtuiging.
Niet wat betreft elektrische apparaten. Iig niet zelf doen als je er geen verstand van hebt.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
maar beste streamers..
Hiero geen overtuiging.
Dat had toch met kleding enzo te maken..quote:
Nee de oven mocht ook niet terugquote:Op maandag 15 mei 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat had toch met kleding enzo te maken..
Als een apparaat ondeugdelijk is moet je het toch terug kunnen sturen, dat is toch van de zotte.
Ik bedoel die soldeerbout.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee de oven mocht ook niet terug
Konden ze laten maken voor x bedrag
En die föhn wordt natuurlijk heel veel gebruikt
Meer dan normaal
Hij zal op zijn.
En het is ook een goedkoop ding
Ik denk dat de redactie dat niet wil doen, te veel gedoe met zoveel man bestellen en terug sturenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als een apparaat ondeugdelijk is moet je het toch terug kunnen sturen, dat is toch van de zotte.
nee ik zou die fohn ook niet meer gebruiken (als hij wel gemaakt had kunnen worden)quote:Op maandag 15 mei 2023 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met dingen die dicht bij je gezicht komen ga ik sowieso niet lopen klooien
quote:Op maandag 15 mei 2023 09:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Repaircafe De Loods![]()
• 2 kapotte koptelefoons
• kapotte oven
• kapotte schroeftol
• kapotte fohn
• soldeerbout uit China [ZGAN] met de hand aan te raken
Ow ik denk dat er niet veel mis mee isquote:
Volgens mij wel , en terecht ook maar Erik had tin erbij moeten kopenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Omdat JW zei, dat hij niet warm genoeg werd, dus vandaar...quote:Op maandag 15 mei 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik denk dat er niet veel mis mee is
Gewoon een goedkoop ding
En als je geen tin hebt
Ah dus Eunie en JW stream?quote:Op maandag 15 mei 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
Na 8 maanden ziet JW hoe de hottub werkt
Jepquote:Op maandag 15 mei 2023 09:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Omdat JW zei, dat hij niet warm genoeg werd, dus vandaar...
Jappie was aan het schoonmakenquote:
Klopt, 35W geloof ik, ik gebruik ook zo'n dingetje af en toe voor de hobby.. je kan wel rustig koffie drinken, een tosti bakken én opeten voor dat 'ie bout is opgewarmd voor tin smeltenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik denk dat er niet veel mis mee is
Gewoon een goedkoop ding
En als je geen tin hebt
Oh dus zij zijn niet te zien?quote:Op maandag 15 mei 2023 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie was aan het schoonmaken
Eunice zal wel eten aan het halen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |