goed zo erik stap dichterbij naar de eliminatiestipquote:Op maandag 15 mei 2023 09:34 schreef Monique___ het volgende:
erik ; ik ruim de troep een beetje op en ik heb mijn best gedaan voorlopig![]()
![]()
dikke fail weer
Maar hij zou het wel even makenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:34 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb ook een soldeerstation.
Maar Erik heeft dus nooit eerder gesoldeerd begrijp ik
die was al pissigquote:Op maandag 15 mei 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
Nou is het wachten op Wendy die gaat not amused zijn.... dek je maar Erik.
Wendy moet niks zeggen gewoon die stelling per direct doen en niks 24 uurquote:Op maandag 15 mei 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
Nou is het wachten op Wendy die gaat not amused zijn.... dek je maar Erik.
Ik snap het echt niet : hoe kan je dan zeggen dat jij het wel ff gaat makenquote:
Erik kan allesquote:Op maandag 15 mei 2023 09:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet : hoe kan je dan zeggen dat jij het wel ff gaat maken
iets met ' jezelf overschatten'quote:Op maandag 15 mei 2023 09:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet : hoe kan je dan zeggen dat jij het wel ff gaat maken
Snap ik helemaal vooral als je nu hoort dat hij er de ballen verstand van heeft, wat ben je dan voor eigenwijs stuk vreten.quote:
Dat is Erikquote:Op maandag 15 mei 2023 09:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Snap ik helemaal vooral als je nu hoort dat hij er de ballen verstand van heeft, wat ben je dan voor eigenwijs stuk vreten.
Eens , maar dat is denk ik toch een beetje het ego( ik kan dat maken ,jullie willen alles nieuw)quote:Op maandag 15 mei 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
Hij had ook kunnen zeggen
Bestel een nieuwe
Dan probeer ik deze te maken
Dan zijn er 2
Top voor de dames
Maar nee
Op zich ook niets mis mee. JW zegt dat er een draadje los zit in de fohn met de juiste middelen hadden ze hem dus kunnen makenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens , maar dat is denk ik toch een beetje het ego( ik kan dat maken ,jullie willen alles nieuw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |