Ja maar jw zei afgelopen week dat hij heel veeel apparaten heeft gemaakt..quote:Op maandag 15 mei 2023 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook lekker makkelijk want Erik zou het wel doen
Hij heeft het verkeerde besteldquote:Op maandag 15 mei 2023 09:21 schreef Frummelie het volgende:
Maar hoezo bestel je niet gelijk tin.. moet er dan tin bijzitten als je een soldeerbout koopt.. als ik een tostiapparaat koop, zitten er toch ook geen tosti's bij...
Dat is een beetje dom van Erik dan..quote:Op maandag 15 mei 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft het verkeerde besteld
Schijnt hij nogal regelmatig te doen
Magenta verf ipv rood
Een kinder cricket set ipv voor volwassenen
Etc
Of 'n goudweegschaaltje kopen en daar wordt 'n baar goud bij geleverdquote:Op maandag 15 mei 2023 09:21 schreef Frummelie het volgende:
Maar hoezo bestel je niet gelijk tin.. moet er dan tin bijzitten als je een soldeerbout koopt.. als ik een tostiapparaat koop, zitten er toch ook geen tosti's bij...
quote:Op maandag 15 mei 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft het verkeerde besteld
Schijnt hij nogal regelmatig te doen
Magenta verf ipv rood
Een kinder cricket set ipv voor volwassenen
Etc
haha jaaaaquote:Op maandag 15 mei 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
Ik zeg
Gooi er een stelling in voor een Dyson föhn
sinds gisteravond toen kwamen er allemaal postpakketjes binnenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:26 schreef schizolientje het volgende:
hij had soldeerdraad en vloeimiddel moeten kopen en sinds wanneer heeft hij die bout binnen dan
Het is gewoon gepruts en zoiets werkt best met een beetje laagspanningsprintje, maar dit is een 240 volt schakelaartje en ook nog met best wat vermogen. Als ze het gemaakt krijgen is het met een paar weken weer stuk.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]nee hij had tin overgebracht en het ook met het draadje verbonden.. maar het werkte niet
maaar heb hem ook horen zeggen eerder vandaag tegen jw dat het niet ideaal is om tin over te brengen , dat 'nieuwe' tin beter is? zoiets was het
Gisterenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:26 schreef schizolientje het volgende:
hij had soldeerdraad en vloeimiddel moeten kopen en sinds wanneer heeft hij die bout binnen dan
Ik denk eerder Erikquote:Op maandag 15 mei 2023 09:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa ik hoorde hem ook
jw in beeld of hij het dan ook was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |