quote:Op zondag 14 mei 2023 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Meer kon ik niet vinden, slecht in beeld gebracht FEBO ....![]()
[ afbeelding ]
Bern geeft Sasha een beurt in de douche - 14 mei 2023.En ik zie haar een fles wegzetten, zo erg bezig lijkt zij in ieder geval nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
IK vind het wel een beetje smerig van Babette om zo over Zoe te lulllen, ze voed haar zelf door naar haar te luisteren en te zeggen dat ze ook tijd voor haar heeft en dat ze het verkeerd zietquote:Op maandag 15 mei 2023 05:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Ik ben blij dat Wendy en Babette de spelletjes spelende Zoe door krijgen...
Babette wil gewoon lief zijn voor Zoe maar trekt dat ook niet meer, eigenijk is ze haar gewoon zat met bepaalde dingen... ik denk wel eens Babette of Wendy trek je smoel open want ze denken er beide hetzelfde over.quote:Op maandag 15 mei 2023 05:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vind het wel een beetje smerig van Babette om zo over Zoe te lulllen, ze voed haar zelf door naar haar te luisteren en te zeggen dat ze ook tijd voor haar heeft en dat ze het verkeerd ziet
Volgens mij niet, maar we zijn afhankelijk van wat de regie ons wil laten zien, misschien bewaren ze het voor de uitzendingquote:Op maandag 15 mei 2023 05:33 schreef Frummelie het volgende:
En hebben Mirthe en Eunice al gesproken met elkaar?
Thnx... ik heb vluchtig terug gelezen maar ook niks kunnen vinden over die 2... nou wordt vervolgd... misschien wel beter zo alleen het nodige uitwisselen...quote:Op maandag 15 mei 2023 05:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar we zijn afhankelijk van wat de regie ons wil laten zien, misschien bewaren ze het voor de uitzending
Ik heb ze niet meer samen gezien in een gesprek, maar het lijkt wel of ze weer 'normaal ' in de loods doen
Uitgesproken lijkt het niet![]()
Gelukkig geeft ze het zelf toe, ze zei gisteren ik pak wel eens een likje pindakaasquote:Op maandag 15 mei 2023 05:29 schreef Frummelie het volgende:
Mirthe is ook een figuur hoor...'s avonds/snachts de koelkast doorstruinen en maar klagen over anderen... het is maar een lepeltje hier en een lepeltje daar maar toch..
ZOver ik weet niet gisteren zei Mirthe als ze dinsdag nog niet bij mij is geweest om te praten ga ik naar haar toe.quote:Op maandag 15 mei 2023 05:33 schreef Frummelie het volgende:
En hebben Mirthe en Eunice al gesproken met elkaar?
Gesprekje en kusje kroel.quote:Op maandag 15 mei 2023 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOver ik weet niet gisteren zei Mirthe als ze dinsdag nog niet bij mij is geweest om te praten ga ik naar haar toe.
Zoiets zal het wel worden. Eunice gaat Mirthe weer mak krijgen, ze overheerst met woorden en gedragquote:
Lekker dat ze dat kunnenquote:Op maandag 15 mei 2023 06:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Om te plassen en weer met een noodgang terug te gaan..
In het begin waren er een paar die zelfs heel vroeg gingen douchen en dan weer slapen.quote:
Ja, dat is niet meer. Nu liggen ze langer in bed, zelfs Erik is niet meer zo vroeg.quote:Op maandag 15 mei 2023 07:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In het begin waren er een paar die zelfs heel vroeg gingen douchen en dan weer slapen.
quote:Op maandag 15 mei 2023 07:39 schreef 5thencounter het volgende:
De VingersOpJeHoofd-Act, heb ik nog niet eerdergezien, heeft geen enkel praktisch nut maar ziet er goed uit voor de kijkers![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |