Jij doelt op de uitzendingen en dan heel kort drie seconden omdat het de eerste keer is ofzo en zo het verhaallijntje rond isquote:
Wat ik zojuist zei dusquote:Op zondag 14 mei 2023 22:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
JW en Eunice, Jappie en Wanda, Mexx en Martin gemist ?
Als je het 'doet' doe het dan gelijk pontificaal in de kas ofzoquote:
ze moet m ff een halsband en band aan doen en een tracker waar je stroomstootjes mee kan gevenquote:Op zondag 14 mei 2023 23:08 schreef KinKiJan het volgende:
Terwijl Mirthe en Zoe aan het shoppen zijn loopt Zoe naar de drempel van kantoor:
"Sasha! Is Isaac in de kamer of niet? Hij is in de kamer? Oh, boven? Of je weet niet waar? Nee maar ik dacht omdat ie die kant op liep.... Icie! Wil je effe komen? Als je klaar bent?"
(Antwoorden van Sasha en Isaac waren onverstaanbaar).
Vanuit de prijzenpot? Een stellingkje erin gooien?quote:Op zondag 14 mei 2023 23:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze moet m ff een halsband en band aan doen en een tracker waar je stroomstootjes mee kan geven
Bizar dat Isaac haar ook gewoon blijft 'voeren'quote:Op zondag 14 mei 2023 23:16 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
Zoe: ice wil je iets uit mijn kast halen ligt onderin.
Ice: bij je onderbroeken?
Z: Nee die liggen daar niet.
I: Oke maar ik kom niks geks tegen want ik zie jullie regelmatig daarvoor staan.
Z: Nee dat ding ligt hier op kantoor
Ice komt terug
Mirthe: Nou beet die? of gromde die alleen rrrrrrrr
![]()
ja alles voor de winst denk ik dan maarquote:Op zondag 14 mei 2023 23:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bizar dat Isaac haar ook gewoon blijft 'voeren'
Of verveelt ie zich gewoon en kickt ie een beetje op die aandacht?quote:Op zondag 14 mei 2023 23:18 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja alles voor de winst denk ik dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
dat denk ik niet want aandacht kan hij genoeg krijgen daar. denk meer om haar te pleasenquote:Op zondag 14 mei 2023 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Of verveelt ie zich gewoon en geilt ie een beetje op die aandacht?
Ze moet in zijn kamp blijven.quote:Op zondag 14 mei 2023 23:21 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dat denk ik niet want aandacht kan hij genoeg krijgen daar. denk meer om haar te pleasen
quote:Op zondag 14 mei 2023 23:21 schreef KinKiJan het volgende:
OT:
Leila, of.. Olga? In haar nieuw functie?Berend, waar ben je? Zie daar je droomvrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Kakadylo op 14-05-2023 23:44:06 ]Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |