quote:Op zondag 14 mei 2023 22:08 schreef Flow3r het volgende:
ja maar dat ging om de nacht van de verdienopdracht als ik het net goed heb begrepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
wat een goede vriendinquote:Op zondag 14 mei 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar dat ging om de nacht van de verdienopdracht als ik het net goed heb begrepen
Ja, toen kwam ze boven dat Eunice er last van had. We hebben het er hier toen nog over gehad dat we Eunice egoïstisch vonden omdat er mensen aan het verdienen waren en zij in verhouding al vroeg op bed lag.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar dat ging om de nacht van de verdienopdracht als ik het net goed heb begrepen
Helemaal eens, enkeltje richting Thailandquote:Op zondag 14 mei 2023 22:05 schreef Flow3r het volgende:
JW weg zou ik ook wel leuk vinden , vooral eerder als Moraima![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:08 schreef Flow3r het volgende:
Ze hebben gisteren wel een waarschuwing gehad via Zoe mail dat de muziek voor andere doeleinden gebruikt moet wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ze heeft zelfs een poster van hem boven haar bed hangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
het was makkelijkquote:Op zondag 14 mei 2023 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
En toch is het onbegrijpelijk hoe Zoe het allemaal voor mekaar heeft gekregen
Ik zou het grappig vinden dat bij een n duel Moraima zou winnen van JW. Al zou ik bij God nietvweten met wat,maar toch..quote:Op zondag 14 mei 2023 22:10 schreef Limbus het volgende:
[..]
Helemaal eens, enkeltje richting Thailand
Bedoel haar hele periode daarquote:Op zondag 14 mei 2023 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was makkelijk
en komt beter uit voor de rest van de maanden
kan me niet voorstellen dat ze niet 1 ander iemand hadden die beter zou zijn geweestquote:
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:16 schreef ledn81 het volgende:
Erik zoekt echt overal naar een beetje tin
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:16 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
gatverquote:Op zondag 14 mei 2023 22:16 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Spijker slaan kan Mori heel goedquote:Op zondag 14 mei 2023 22:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zou het grappig vinden dat bij een n duel Moraima zou winnen van JW. Al zou ik bij God nietvweten met wat,maar toch..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |