Bern heeft nu wel de geheime sleutel van Sasjes slotjequote:Op zondag 14 mei 2023 18:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Net zo als Bern op de foto..voor lul achter haar aan..
Geen idee waarom maar dit deden ze bij Jeff en Kim ook weleens om daarna dan weer meteen weg te schakelenquote:
Je ziet hem genieten, strak gezicht, ogen wijd open , en niet echt een vrolijk uitzicht. maar toch maar doen, alles voor het spel.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bern heeft nu wel de geheime sleutel van Sasjes slotje
Het leek echt meer op "even in bezit nemen" Sasje kan hierna iig nooit meer die paranoia hard to get jengelkut act tegen bern blijven afstekenquote:Op zondag 14 mei 2023 18:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Je ziet hem genieten, strak gezicht, ogen wijd open , en niet echt een vrolijk uitzicht. maar toch maar doen, alles voor het spel.
Het klonk alsof er een rat vastzat in een muizenvalquote:Op zondag 14 mei 2023 18:24 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe zuigt het merg eruit
Dat geluid![]()
![]()
![]()
Dit is echt ranzig
[ afbeelding ]
Het klonk heel erg smerigquote:Op zondag 14 mei 2023 18:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het klonk alsof er een rat vastzat in een muizenval
quote:Op zondag 14 mei 2023 18:29 schreef Kakadylo het volgende:
Vanaf het allereerste moment dat ik ze zag vond ik het al een übersaai stelletje die me dus totaal niet kunnen boeien
Dat ze niet meer kan zeggen, nooit heb ik sex op tv, en nu ben ik gepakt door bern en de camera.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |