Dat laten ze vast in de uitzending zienquote:Op zondag 14 mei 2023 17:22 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd wie dat grote stuk taart heeft gepakt en de vruchtjes er vanaf heeft gegeten
quote:Op zondag 14 mei 2023 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
Eunie is Esther 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja maar dan moet ik weer een aflevering gaan kijkenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laten ze vast in de uitzending zien
en ook gewoon lekker op de grond laten vallen die uitgeplukte harenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:27 schreef Puzzie het volgende:
Snor en baardharen epileren
@:Flow3r![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het toch nog altijd minder erg dan uit je neus etenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
en ook gewoon lekker op de grond laten vallen die uitgeplukte haren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Dotteke op 14-05-2023 17:40:40 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik vind dat ze allemaal heel smerige gewoontes hebben. Van de anderen zien we niet hoe ze 's morgens hun neus schoonmakenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het toch nog altijd minder erg dan uit je neus eten![]()
Hey leuk man!! Fijn dat het nu per dag wordt bijgehoudenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
Top 10 aantal posten van de laatste 24 uur
[ afbeelding ]
Af en toe lijkt het wel of de cos een wedstrijd moet zijnquote:Op zondag 14 mei 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook helemaal niet leuk en nodigquote:Op zondag 14 mei 2023 17:34 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Af en toe lijkt het wel of de cos een wedstrijd moet zijn
Is altijd al geweest hoor je kan kiezen wat je wilt per dag, kan ook alleen van vandaag of van de laatste weekquote:Op zondag 14 mei 2023 17:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hey leuk man!! Fijn dat het nu per dag wordt bijgehouden
Wat zou de reden daarvan zijn
Ik heb het nooit gezien dat jij iedere dag de eerste posters plaatstquote:Op zondag 14 mei 2023 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is altijd al geweest hoor je kan kiezen wat je wilt per dag, kan ook alleen van vandaag of van de laatste week
Ik vond het zo rustig vandaag dus ging kijken naar het aantal posten die gezet zijn en hoeveel users er warenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:34 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dan is ze dus duidelijk jaloersquote:Op zondag 14 mei 2023 17:35 schreef ledn81 het volgende:
Zoe wil Mirthe nog een keer laten flippen zodat ze nog een gele kaart krijgt en naar huis moet
Als ze echt iets zinnigs te zeggen lees ik het hopelijk wel terug, ik kan er niet naar luisteren met dat geknaag overal bovenuitquote:Op zondag 14 mei 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het zo rustig vandaag dus ging kijken naar het aantal posten die gezet zijn en hoeveel users er waren
Heeft niet echt iets met een wedstrijd te maken
Maar goed Babette en Wendy zitten bij Zoë op kantoor over het stemmen te praten
Je zit in een spel en snap die gedachte dus wel want je spreekt over de potentiële winnaarquote:Op zondag 14 mei 2023 17:35 schreef ledn81 het volgende:
Zoe wil Mirthe nog een keer laten flippen zodat ze nog een gele kaart krijgt en naar huis moet
Ja irrie he, en ze praten ook zo zachtjesquote:Op zondag 14 mei 2023 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ze echt iets zinnigs te zeggen lees ik het hopelijk wel terug, ik kan er niet naar luisteren met dat geknaag overal bovenuit
Gelukkig sta ik er niet bijquote:Op zondag 14 mei 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Misselijk hequote:Op zondag 14 mei 2023 17:35 schreef ledn81 het volgende:
Dit is van Babs, heeft ze gekocht, het statiegeld mochten ze houden, en wendy zei, dan koop wat chocolade en chips..quote:Op zondag 14 mei 2023 17:32 schreef Kakadylo het volgende:
En toch is het best apart dat Babs 500 euro aan persoonlijk budget heeft en gewoon heel Jumbo kan leegtrekken om het vervolgens allemaal sneaky op te peuzelen op kantoor. Terwijl de rest blij mag zijn als ze een koekje krijgen van de manager.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babette vindt het raar dat Sasha dingen deelt met ZoëWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ach nee daar gaat het niet om. Ik post ook best veel en post ook wel af en toe een top 100 van de COS. Ik vind dat soort cijfers gewoon leuk om te zien maar meer dan dat is het ook niet. Net zoals ik het leuk vond dat we bij nummer #1000 kwamen of afgelopen week 500.000 posts.quote:Op zondag 14 mei 2023 17:34 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Vind ik toch andersquote:Op zondag 14 mei 2023 17:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ach nee daar gaat het niet om. Ik post ook best veel en post ook wel af en toe een top 100 van de COS. Ik vind dat soort cijfers gewoon leuk om te zien maar meer dan dat is het ook niet. Net zoals ik het leuk vond dat we bij nummer #1000 kwamen of afgelopen week 500.000 posts.
Ze praa4t niet zo hard hoor.maar zegt haar gedachtes opquote:Op zondag 14 mei 2023 17:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo moet je zo overdreven ontkennen? Heb je iets te verbergen of een slecht geweten?
Nou ik ben van Zoë zelf ook niet zeker bij welke club ze hoort.quote:Op zondag 14 mei 2023 17:43 schreef Puzzie het volgende:
Zoe weet dat Mirthe niet bij hun club hoort , Wen is daar ook van overtuigd
Ja is ook een slang, gewoon van 2 kanten info inwinnen..quote:Op zondag 14 mei 2023 17:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ik ben van Zoë zelf ook niet zeker bij welke club ze hoort.
Zoe heeft evenals Mora bescherming van de grootste/invloedrijkste groep want anders waren beiden allang pleite geweestquote:Op zondag 14 mei 2023 17:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ik ben van Zoë zelf ook niet zeker bij welke club ze hoort.
Dat wilden mensen ook bij Zoë doen destijdsquote:Op zondag 14 mei 2023 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zit in een spel en snap die gedachte dus wel want je spreekt over de potentiële winnaar
Maar kan zomaar op jeff stemmenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe heeft evenals Mora bescherming van de grootste/invloedrijkste groep want anders waren beiden allang pleite geweest
Alle drie zien ze het goedquote:Op zondag 14 mei 2023 17:52 schreef Silves het volgende:
Wendy weer rake opmerkingen over Mirthe, en of Wendy het wel goed ziet..
Waarom moet ze het met heel de groep delen?quote:Op zondag 14 mei 2023 17:32 schreef Kakadylo het volgende:
En toch is het best apart dat Babs 500 euro aan persoonlijk budget heeft en gewoon heel Jumbo kan leegtrekken om het vervolgens allemaal sneaky op te peuzelen op kantoor. Terwijl de rest blij mag zijn als ze een koekje krijgen van de manager.
Gôh.. laat meraden.. gewoon blijven zitten tot je de laatste bent? Stelletje heldere lichtenquote:Op zondag 14 mei 2023 18:02 schreef Silves het volgende:
Op kantoor hebben ze de mannen eindelijk door..hoe ze het spel spelen..
Het gaat erom dat één individu zo'n gigantisch budget krijgt terwijl ze daar dagelijks mierenneuken om die huishoudpotquote:Op zondag 14 mei 2023 17:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom moet ze het met heel de groep delen?
Ze hadden er verstandig aan gedaan om Babs te lozen waarna Wendy en Zoe bovendien vanzelf vrijkomenquote:Op zondag 14 mei 2023 18:02 schreef Silves het volgende:
Op kantoor hebben ze de mannen eindelijk door..hoe ze het spel spelen..
Die waren wel bezig jaquote:Op zondag 14 mei 2023 18:05 schreef Puzzie het volgende:
Dat douchen zag er erg raar uit,ik was net te laat
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben ze dat niet gedaan @Flow3rquote:Op zondag 14 mei 2023 18:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze hadden er verstandig aan gedaan om Babs te lozen waarna Wendy en Zoe vanzelf vrijkwamen
Lekker raar douchenquote:Op zondag 14 mei 2023 18:05 schreef Puzzie het volgende:
Dat douchen zag er erg raar uit,ik was net te laat
[ afbeelding ]
quote:
Zo, dat is er ook weer uit... kan Jappie nóg 3 maanden voor lul achter Sasje aan blijven lopenquote:
Net zo als Bern op de foto..voor lul achter haar aan..quote:Op zondag 14 mei 2023 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo, dat is er ook weer uit... kan Jappie nóg 3 maanden voor lul achter Sasje aan blijven lopen
Bern heeft nu wel de geheime sleutel van Sasjes slotjequote:Op zondag 14 mei 2023 18:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Net zo als Bern op de foto..voor lul achter haar aan..
Geen idee waarom maar dit deden ze bij Jeff en Kim ook weleens om daarna dan weer meteen weg te schakelenquote:
Je ziet hem genieten, strak gezicht, ogen wijd open , en niet echt een vrolijk uitzicht. maar toch maar doen, alles voor het spel.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bern heeft nu wel de geheime sleutel van Sasjes slotje
Het leek echt meer op "even in bezit nemen" Sasje kan hierna iig nooit meer die paranoia hard to get jengelkut act tegen bern blijven afstekenquote:Op zondag 14 mei 2023 18:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Je ziet hem genieten, strak gezicht, ogen wijd open , en niet echt een vrolijk uitzicht. maar toch maar doen, alles voor het spel.
Het klonk alsof er een rat vastzat in een muizenvalquote:Op zondag 14 mei 2023 18:24 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe zuigt het merg eruit
Dat geluid![]()
![]()
![]()
Dit is echt ranzig
[ afbeelding ]
Het klonk heel erg smerigquote:Op zondag 14 mei 2023 18:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het klonk alsof er een rat vastzat in een muizenval
quote:Op zondag 14 mei 2023 18:29 schreef Kakadylo het volgende:
Vanaf het allereerste moment dat ik ze zag vond ik het al een übersaai stelletje die me dus totaal niet kunnen boeien
Dat ze niet meer kan zeggen, nooit heb ik sex op tv, en nu ben ik gepakt door bern en de camera.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |