Ja, op zich, bij een open call zou je toch zeggen dat, zeker na Sam Ryder, er echt wel gewoon serieus goede dingen ingezonden moeten worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:02 schreef Nexum het volgende:
Hoe moeilijk is het nou voor de UK om gewoon een open inzending te houden waar er LIEDJES worden ingezonden
Die laatste staan al op de geruchten-longlist voor Sanremo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:21 schreef NailQueen het volgende:
En nu hopen dat een Elettra Lamborghini of La Rappresentante Di Lista meedoet.
Waar kan je die lijst zien?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Die laatste staan al op de geruchten-longlist voor Sanremo.
Tja het is de crystal ball, maar het wordt steeds meer een fangirl met slay en honey.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:28 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet wat er allemaal gebeurt maar dit Twitteraccount is ook wel echt onprofessioneel hè
Echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:28 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet wat er allemaal gebeurt maar dit Twitteraccount is ook wel echt onprofessioneel hè
Ik vind deze nog wel on point.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:28 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Nouja laten we wel wezen, een Second Chance Round slaat ook nergens opquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:28 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Voorstel: verander naam Eurovision in Melodifestivalenquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nouja laten we wel wezen, een Second Chance Round slaat ook nergens op
Ja dat was wel echt cringe, ook als het over een ander nummer was gegaan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:05 schreef molloot200 het volgende:
Die tweet over SloMo van vandaag is ook meer van het kaliber Wiwibloggs manmanman
Tja er wonen minder mensen op Malta dan in Twente of Friesland bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Dan mag MESC wel met wat betere kwaliteit komen. Vorig jaar zaten er maar 2/3 goede nummers tussen van de 40(!!)![]()
(The busker was daar gelukkig één van)
Maar wel meer dan in IJslandquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja er wonen minder mensen op Malta dan in Twente of Friesland bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |