Denk dat ze het toch wel moeten hebben van artiesten met ervaring en bekendheid, benieuwd of die zich in gaan schrijven.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:23 schreef NailQueen het volgende:
Ben benieuwd waar Luxemburg meekomt. Ik denk dat ze dit wel serieus gaan aanpakken.
Moeten de artiesten per se uit Luxemburg komen?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat ze het toch wel moeten hebben van artiesten met ervaring en bekendheid, benieuwd of die zich in gaan schrijven.
Ja, de nationaliteit hebben of daar al langere tijd wonenquote:Op maandag 3 juli 2023 12:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moeten de artiesten per se uit Luxemburg komen?
* begint Ronela met potlood op te schrijven.
Zijn er bekende namen uit Luxemburg?quote:Op maandag 3 juli 2023 12:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, de nationaliteit hebben of daar al langere tijd wonen
Ze eisen ook meteen vrije beschikbaarheid het hele 'jaar' en live en op groot podium kunnen presteren.quote:
Enige Formule 1-loze weekend in mei volgend jaar: die van 11 mei.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:44 schreef Em31 het volgende:
Wat eigenlijk altijd klopt is dat de finale nooit tegelijkertijd is met een Formule 1 weekend (op coronajaar na omdat toen niets zeker was). Dat klopte dit jaar ook weer, terwijl ik dacht dat CL halve finales eigenlijk belangrijker zouden zijn. Ik denk dat ze Europees voetbal tegelijkertijd met halve finales dus minder erg vinden dan een ander evenement in hetzelfde weekend, zelfs als dat niet tegelijkertijd uitgezonden wordt.
niet zo heel veel uitvoerende artiesten, wel een aardig aantal belangen in de muziek en creatieve sector, en beheer van rechten e.d.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zijn er bekende namen uit Luxemburg?
*gumt Ronela weg van de lijst.
quote:Op maandag 3 juli 2023 12:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zijn er bekende namen uit Luxemburg?
*gumt Ronela weg van de lijst.
Nou, daar zit best wat potentieels tussenquote:
En wat mag je allemaal mee naar huis nemen voor dat geld?quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:36 schreef Greys het volgende:
Stockholm in de week van 5 tot 12 mei. Koopje!
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je er voor dat geld gewoon de rest van je leven mag blijven wonen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
En wat mag je allemaal mee naar huis nemen voor dat geld?
Volgens mij voldoet geen enkele van de franse popzangeresjes in die video aan de voorwaarden die de Luxemburgse regering gesteld heeft, nl. dat de deelnemer ofwel de luxemburgse nationaliteit heeft of er iig minstens 3 jaar woont.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou, daar zit best wat potentieels tussen
Dit verdien jij in een week toch?quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:36 schreef Greys het volgende:
Stockholm in de week van 5 tot 12 mei. Koopje!
[ afbeelding ]
En dankzij Taylor Swift is Stockholm ook van de baan. Het wordt Malmö!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:07 schreef Funhouse het volgende:
We gaan in ieder geval NIET naar Gothenburg of Örnsköldsvik
[ twitter ]
[ twitter ]
I knew you were trouble when you walked in..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En dankzij Taylor Swift is Stockholm ook van de baan. Het wordt Malmö!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |