Nee, dat sloopt de ziel uit de show. Dat zou voor Zweden geen reden zijn om het niet te doen, maar de Reference Group gaat daar nooit mee akkoord. Het lijkt me waarschijnlijker dat we voortaan tijdens de jury-punten kunnen doorstemmen als publiek, zoals het in Zweden zelf ook gaat (en zoals ik op het nippertje voor meneer Ek al het gras kwam wegmaaien al had beschreven in dit topic ESF / De Österdeals deel 5: De (lengte van de) intervalact ).quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:26 schreef Momo het volgende:
Zullen ze overwegen de jurypunten niet meer per land te doen?
Een paar posten terug...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:56 schreef Eightyone het volgende:
Er werd bij Rtl Boulevard vandaag heel vluchtig iets gezegd over het eventueel een uur inkorten van de finale.
Is hier meer over bekend?
Interval act voor volgend jaar bekend dusquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:51 schreef DJKoster het volgende:
Enigszins relevant: 17 mei treedt Taylor Swift op in Stockholm en de 18e is een mogelijke datum voor de finale.
Aannemelijk dat Stockholm niet twee grote events in 1 weekend pleurt?
-edit- Lees ook dat de Avicii arena dicht is
De vraag is dan wat Malmo er aan gaat doen om dat nu te voorkomenquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:17 schreef NailQueen het volgende:
Laatst bij Dingadong hadden ze het over dat in 2013 Malmö weinig toerisme had omdat bijna iedereen naar Kopenhagen ging. Hierdoor wil Malmö graag een 'herkansing'
(Wat ik eerlijk gezegd nog best kan begrijpen. Ik ben vorig jaar in beide steden geweest en Kopenhagen is veel meer een toeristenattractie dan Malmö.)
En een week eerder in Stockholm streep ik ook alvast met potlood door. Eurovisie heeft zeker 3-4 dagen nodig voor de afbouw, en een grote stadiontour toch wel 5 voor de opbouw. Met een hele strakke planning waarbij je dingen overlapt kan het misschien net maar is een groot risico. Malmo lijkt me dan veel waarschijnlijker worden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:13 schreef NailQueen het volgende:
En trouwens als Andre Rieu zijn concerten niet verplaatst, gaat Taylor Swift dat ook niet doen.
Er kan dus definitief een streep door 12-14-18 mei in Stockholm.
Taylor Swift oké, maar ik denk niet dat Liverpool is gekozen omdat André Rieu toevallig in die andere arena’s een concert had hoorquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:13 schreef NailQueen het volgende:
En trouwens als Andre Rieu zijn concerten niet verplaatst, gaat Taylor Swift dat ook niet doen.
Er kan dus definitief een streep door 12-14-18 mei in Stockholm.
Ik weet niet meer welke stad het was. Maar er was iets met Andre Rieuquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Taylor Swift oké, maar ik denk niet dat Liverpool is gekozen omdat André Rieu toevallig in die andere arena’s een concert had hoor
Beetje random maar hou er wel rekening mee dat Kopenhagen naar Malmo over de duurste tolbrug ter wereld gaat (eurootje of 60 per overgang).quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Toch maar de optie van 11 mei ook gaan afblokken met een hotel in Malmo of Kopenhagen, want dat lijkt me nu de enige reële optie qua stad.
Thanks voor de tip, is dat ook voor het openbaar vervoer zoquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje random maar hou er wel rekening mee dat Kopenhagen naar Malmo over de duurste tolbrug ter wereld gaat (eurootje of 60 per overgang).
Laatste keer voor mij (paar jaar geleden) was dat afhankelijk van wanneer/waar je boekt een euro of 10 a 20 voor een enkeltje).quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, is dat ook voor het openbaar vervoer zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |