Je zou denken dat ze inmiddels wel genoeg van dat soort beelden hebben, focus eens op een andere bewoner denk ik dan , echte kutlui bij de regiequote:Op zondag 14 mei 2023 13:59 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben het zo met je eens. Dat puisten uitknijpen of vingers vreten of het met volle mond praten, vind ik allemaal veel onsmakelijker.
Maar Erik is een leuk onderwerp, en dat kunnen ze lekker framen.
Welke verwarming hebben ze?quote:Op zondag 14 mei 2023 14:04 schreef Flow3r het volgende:
zwembadwater is gewoon warm![]()
#jaloers![]()
[ afbeelding ]
De zon ?quote:Op zondag 14 mei 2023 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke verwarming hebben ze?
* greysbones gaat eens op bol koekeloeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daar komen ze toch achter en dan komt de strontlading over je heenquote:Op zondag 14 mei 2023 14:08 schreef Silves het volgende:
Jap die zei vorige week tegen Sas, ik ga op Jef, maar zeg tegen ze dat ik op Erik ben gegaan..
De sneaky bastard van de loods.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 14 mei 2023 14:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi om te horen hoe Jeff trots over Kim spreekt ...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff over het afscheid van Kim - 14 mei 2023.Vannacht wilde je nog dat Mirthe en Jef moesten neuken..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ze beiden geen kwaad doen, nee .... win win ....quote:Op zondag 14 mei 2023 14:09 schreef Silves het volgende:
Vannacht wilde je nog dat Mirthe en Jef moesten neuken..?
ja terecht dan, beter eerlijk zijn en slikken en door..en niet je verschuilen achter de meiden.quote:Op zondag 14 mei 2023 14:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar komen ze toch achter en dan komt de strontlading over je heen
Mss het filmpje van van morgen, dat mirthe nog altijd op Jef wil, want ze vergeet niksquote:Op zondag 14 mei 2023 14:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zou ze beiden geen kwaad doen, nee .... win win ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |