Nou ik kwijl er niet van, doe mij maar een normaal postuur, met spieren die ze hebben gekregen door hun werken niet met dagenlang sporten en poedersquote:
Het klopt sowieso niet want dan moeten ze dus kenbaar gaan maken wie op wie gestemd heeft. Groep Jeff is ook niet eensgezind. En het mislukt als bijvoorbeeld groep Jeef 7 stemmen op bij v Erik doet en twee op bijv Sasha. En groep Sas ieder op een aparte stem dan heeft Erik 7 stemmen en Sas twee. ( en en 7 personen met 1 stdm) dan komt er helemal geen tweede stemming en staan er twee van groep Sas in de duo eliminatie!!quote:Op zondag 14 mei 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles om de andere groep af te troeven maar als zij de manager verkiezing dat als voorbeeld aanhaalt dan maakt ze idd een fout. Mocht dat van de febo goedgekeurd worden dan weet je meteen wat er speelt
Foei dan.. ze zouden eigenlijk af moeten zijn..quote:Op zondag 14 mei 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten dat ze een brunch krijgen toch dan kan je gewoon zorgen dat je gewassen aan tafel zit
Ik ben trouwens nooit met make-up mijn bed in gedoken
quote:Op zondag 14 mei 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het klopt sowieso niet want dan moeten ze dus kenbaar gaan maken wie op wie gestemd heeft. Groep Jeff is ook niet eensgezind. En het mislukt als bijvoorbeeld groep Jeef 7 stemmen op bij v Erik doet en twee op bijv Sasha. En groep Sas ieder op een aparte stem dan heeft Erik 7 stemmen en Sas twee. ( en en 7 personen met 1 stdm) dan komt er helemal geen tweede stemming en staan er twee van groep Sas in de duo eliminatie!!![]()
Goed plan Sas echt hilarisch
Janet moet niet zeikenquote:Op zondag 14 mei 2023 12:55 schreef Puzzie het volgende:
Over de rozen uit de prijzenpot heeft Janet het , Mory nee die hebben de mensen van achter gehaald want het is geen eten ..vage praat
Het zou heel mooi zijn als het zo ging lopenquote:Op zondag 14 mei 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het klopt sowieso niet want dan moeten ze dus kenbaar gaan maken wie op wie gestemd heeft. Groep Jeff is ook niet eensgezind. En het mislukt als bijvoorbeeld groep Jeef 7 stemmen op bij v Erik doet en twee op bijv Sasha. En groep Sas ieder op een aparte stem dan heeft Erik 7 stemmen en Sas twee. ( en en 7 personen met 1 stdm) dan komt er helemal geen tweede stemming en staan er twee van groep Sas in de duo eliminatie!!![]()
Goed plan Sas echt hilarisch
Volgens mij doet Isaac precies hetzelfdequote:Op zondag 14 mei 2023 13:00 schreef Puzzie het volgende:
Bep over Erik:' Hele dagen dagen zit hij te luisteren
Ice :'Ja om dingen te kunnen ontdekken oid
[ afbeelding ]
Die luistert muziek toch?quote:Op zondag 14 mei 2023 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij doet Isaac precies hetzelfde
Dat zou ik ook super grappig vinden maar of de febo of Erik,jw of Jasper zal wel vertellen dat Sas theorie niet klopt.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zou heel mooi zijn als het zo ging lopen
Die luistert elk gesprek af.quote:Op zondag 14 mei 2023 13:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die luistert muziek toch?
Maar goed het ging over Erik die natuurlijk de ontdekker en initiator van #podcastgate was
Daarnaast was die managers verkiezing regel een 'foutje' van de febo waar zij op in hebben gespeeldquote:Op zondag 14 mei 2023 13:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook super grappig vinden maar of de febo of Erik,jw of Jasper zal wel vertellen dat Sas theorie niet klopt.
quote:Op zondag 14 mei 2023 13:11 schreef Silves het volgende:
janet die zegt altijd A en doet dan B..hebben ze wel gelijk in.
Dat hangt echt van de situatie af , Eunie heeft heel vaak meegestemd , deze keer dan niet maar dat zegt nietsquote:Op zondag 14 mei 2023 13:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
soms ok maar merendeels doet ze haar zin met stemmen
Nee hoor in het regelementen boek stond dat als niemand of er maar 1 kandidaat is.iedereen kandidaat is (en die dus zelf niet mogen stemmen).quote:Op zondag 14 mei 2023 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarnaast was die managers verkiezing regel een 'foutje' van de febo waar zij op in hebben gespeeld
Laat ik het zo zeggen : Rupie ontdekte dat alleen de managers mochten stemmen , dat was iets waar niemand aan had gedachtquote:Op zondag 14 mei 2023 13:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee hoor in het regelementen boek stond dat als niemand of er maar 1 kandidaat is.iedereen kandidaat is (en die dus zelf niet mogen stemmen).
Fake kandidaten zoals Morrie ( die zich 5 minuten voor tijd terug trok) dat was een foutje,daar hadden ze geen rekening mee gehouden. Ook niet met kandidaten die zeggen stemmen niet op mij. Dat mag ook niet meer. Staat verder geen sanctie op maar ja de febo moet iets want ze verliezen de grip op het programma. 😉🙃
Beter stem je gewoon schijterig op Mora (of Zoe) bij een duel aangezien iemand van jouw eigen 'groep' erop komt te staan. Daarnaast moet iedereen zich dan exact tot aan de komma aan die afspraak houden terwijl het tactisch totale onbenullen zijn gebleken. Je hebt daar, vooral in hun kamp, teveel losse flodders die hun eigen koers varen en waar je geenszins van op aan kunt. En sowieso slaat het hele 'plan' überhaupt nergens op aangezien er dan door alle bewoners opnieuw gestemd zal worden. Wil je meedoen met de big boys dan moet je ook kunnen denken als een biggie boy want je gaat uitgelachen worden.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
9 op 1 kandidaat bijv Erik(kamp jeff) en dan gaan gaan er 7 losse stemmen dus 1 op Jeff 1 op morrie 1 op isaac enzovoort. Dan is er bij een duo eli dus maar 1 kandidaat met de meeste stemmen en moet de stemming op nieuw ( om die tweede te kiezen.) Volgens Sas mogen dan alleen de mensen die niet voor Erik hebben gestemd
opnieuw stemmen.
Dit klopt natuurlijk niet . Iedereen stemt opnieuw.
Ook snap ik het nut niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |