Dát is nou ook weer miet de bedoeling.. 🤣🤣🤣quote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 09:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dát is nou ook weer miet de bedoeling.. 🤣🤣🤣
Is het nu ineens teveel moeite?quote:
Bloed, zweet en tranen ja!!!quote:
quote:
Uwh, nee. Walibi FrightNight was het idee van @Speedfight . En eten inderdaad ook. Ik had alleen een aanvulling op het laatste (BBQ)quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:34 schreef Sharuun01 het volgende:
ik zag een dinner date met Speedfight voorbij komen (of was dit nu via DM) en een mini Elfia meet voor die zondag, owja en walibi van Whiskers
Oeh klink erg leuk!quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:59 schreef Speedfight het volgende:
29 oktober kunnen de meesten, lijkt mij leuk om dan naar Walibi Fright Nights te gaan.
Tickets kunnen momenteel nog niet geboekt worden.
Nee, dat kan ik niet vinden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:35 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Oeh klink erg leuk!
Weet jij vanaf wanneer de tickets te halen zijn?
Fright nightsquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:35 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Oeh klink erg leuk!
Weet jij vanaf wanneer de tickets te halen zijn?
Dat is inderdaad apart maar als jij je aangemeld hebt dan moet dat zeker goed komen!quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:46 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet vinden.
Ik heb mij aangemeld voor de notificaties...
Vind t wel vreemd dat t nog niet kan.
Bangerd!quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Fright nights![]()
Dan ga ik in hoekje zitten huilen ok?
quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:48 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Bangerd!![]()
Kun je hier niet zo'n toverstafje kopen om de "monsters" weg te jagen?
Weet dat ze dat bij Toverland wel doen
Ja natuurlijk wil ik je meehelpen, geen probleem!quote:Op maandag 24 juli 2023 20:47 schreef Speedfight het volgende:
Oke wilt er iemand helpen of het overnemen ? Ik heb er niet zoveel tijd voor en t is steeds wat. Ik weet t gewoon niet zo. T idee van in Leusden eten is leuk maar heel moeilijk bereikbaar met ov.
Lieverd ben je!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:24 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wil ik je meehelpen, geen probleem!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |