Ze willen haar overhalen maar bep vertrouwd Mirthe nietquote:Op zondag 14 mei 2023 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje vaag gesprek,
Mirthe zit toch niet bij het groepje van Babs?
Is die groep van Babs dan met 12 man?quote:Op zondag 14 mei 2023 10:44 schreef engine het volgende:
12-5 en als wij dan 6-6 doen kunnen hun daar nooit iemand tegenover zetten.
Is toch niet zo moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Volgens Ciano zijn berekening blijkbaar welquote:
Dan hebben ze echt de overhand inderdaad dan kunnen ze er twee man opzetten die dan naar huis moeten en/of tegen elkaar moeten spelen.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:46 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens Ciano zijn berekening blijkbaar wel
Hij zegt iedereen keer dat ze zachtjes moet doenquote:
Domme Sasquote:Op zondag 14 mei 2023 08:09 schreef pingu66 het volgende:
Oké kijken of mij dat lukt.
Sas bedankt het zelf en vindt het geniaal en Bern
hilarisch.
Als er een duel-eli komt wil Sas met hun groep ieder op iemand anders van groep Jeff stemmen. Zodat er geen tweede voor het duel kan worden gekozen want die hebben dan allemaal 1 stem. Volgens Sas moet er dan opnieuw gestemd worden. En dan kunnen zij kiezen wie van de andere zij tegen over de andere kunnen zetten.
Sas denkt namelijk dat groep Jeff dan niet meer opnieuw mag stemmen maar alleen zij (groep Sas)
Wat hier zo geniaal aan is en hilarisch weet ik ook niet.
Hoe komt ie daar bij 12? Wie dan?quote:Op zondag 14 mei 2023 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt de overhand inderdaad dan kunnen ze er twee man opzetten die dan naar huis moeten en/of tegen elkaar moeten spelen.
Dat zou jammer zijn als het zo zal gaan.
Die verteld over haar gesprek met Jeffquote:
Dat is dan maar voor een maand, dan gaat deze maand Moriama en volgende maand Zoëquote:Op zondag 14 mei 2023 10:49 schreef Verida het volgende:
Het wordt denk ik tijd voor een ander soort eliminatie : Gewoon de minst presterende eruit. Alhoewel dat wel jammer is dat Zoe dan immuun is, die presteert niet echt veel
Ik ben voor. Het heeft toch niet zoveel zin om op sterkere te gaan. Krijgen ze toch geen meerderheid voor en ik denk ook dat het een duel gaat worden de eerst volgende keer.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan maar voor een maand, dan gaat deze maand Moriama en volgende maand Zoë
Ik snap bep niet waarom op Mirthe die wint elke proef en ook een duel.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:49 schreef engine het volgende:
Babbel wil op Mirthe dus. "Kijk ik neem het niemand kwalijk maar ik neem het ze alle drie kwalijk"
Wat kan die dom lullen zeg. Gewoon in dezelfde zin jezelf tegen spreken
Ik heb geen idee wat Babbel nou eigenlijk wilquote:Op zondag 14 mei 2023 10:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik snap bep niet waarom op Mirthe die wint elke proef en ook een duel.
Of wil bep stiekum dat mirthe Jeff naar huis stuurt?
Want anders schiet ze hem dood of uuuh stopt ze hem onder de grond? 😉quote:Op zondag 14 mei 2023 10:51 schreef Puzzie het volgende:
Jeff moet op zijn toon letten had Mirthe hem gezegd
Mirthe gebruikt wat alles is gezegd over Eunicequote:
Maar ze wijst alleen naar een ander ,dat is niet okayquote:Op zondag 14 mei 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe gebruikt wat alles is gezegd over Eunice
Mirthe doet/deed helemaal niets fout tegen Eunice.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:55 schreef Puzzie het volgende:
Eunie moet veranderen , nee Mirthie jij moet jouw gedrag veranderen
Je kunt niet verwachten dat anderen veranderen voor jouquote:
Wen doet gemeenquote:Op zondag 14 mei 2023 10:56 schreef Silves het volgende:
Iemand nog meegekregen waarom ze op Wendy wil stemmen?
Kloptquote:Op zondag 14 mei 2023 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ze wijst alleen naar een ander ,dat is niet okay
Wie wil op Wendy?quote:Op zondag 14 mei 2023 10:56 schreef Silves het volgende:
Iemand nog meegekregen waarom ze op Wendy wil stemmen?
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 14 mei 2023 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mirthe doet/deed helemaal niets fout tegen Eunice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |