Ik weet niet waar ik de uitleg (als ik dat uberhaupt al kan) moet plaatsen . Niet in de COS denk ik.quote:
Ik vond het gisterenmiddag gezellig, lekker buiten dat Songfestival, weer van niets iets leuks maken vind ik daar de leukste dingenquote:Op zondag 14 mei 2023 07:20 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen![]()
Net even de filmpjes gezien dat ze aan het feesten waren![]()
Heerlijk om te zien ...vaker muziek zou mooi zijn alles beter dan gezeur
Gaat toch over iets wat op de streams is geweest? Dat mag je gewoon hier vertellen hoorquote:Op zondag 14 mei 2023 07:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik de uitleg (als ik dat uberhaupt al kan) moet plaatsen . Niet in de COS denk ik.
Dat is absoluut waar... ik hoop ook zo dat zij doortrappen naar het eind... want please geen saaie lui tot het eind dat is niet te verhapstukken.quote:Op zondag 14 mei 2023 07:34 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja heerlijk he ...zijn wel altijd dezelfde die een feestje kunnen bouwen![]()
Zomerzon.....quote:Op zondag 14 mei 2023 07:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik de uitleg (als ik dat uberhaupt al kan) moet plaatsen . Niet in de COS denk ik.
Cos terug lezen is met terugwerkende kracht reageren op streams?quote:Op zondag 14 mei 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat mag iedereen zelf weten. Het is dan ook Commentaar Op Streams en niet Commentaar Op Users
Dat gebeurd even goed ook bij andere.m
Ik ben zelfs helemaal geen bewonderaar van hem, maar ik reageer door wat ik op de streams zie en als dat iets positiefs is benoem ik dat net zo als dat het negatief zou zijn.
Niet alleen van hem, maar van iedereen die daar zit
ik ook plan van stemmen op jef hoor je niks meer van bij sas en bern , trouwens je hoort niks meer over op wie ze gaan stemmenquote:
Nee het is rustig met het stemoverleg.quote:Op zondag 14 mei 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik ook plan van stemmen op jef hoor je niks meer van bij sas en bern , trouwens je hoort niks meer over op wie ze gaan stemmen
las wel in de cos dat jef nu weer iemand op 1 heeft staan , denk niet bern dit keer , denk eerder aan jw of eunicequote:Op zondag 14 mei 2023 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee het is rustig met het stemoverleg.
Gaat vast nog wel komen
Ja laas ik ook werd niet gezegd wie, en Mirthe misschien op de tweede plek. Wel eerlijk dat hij dat ook gewoon tegen haar zegtquote:Op zondag 14 mei 2023 07:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
las wel in de cos dat jef nu weer iemand op 1 heeft staan , denk niet bern dit keer , denk eerder aan jw of eunice
Klopt, het is ineens stil rond het stemmen... heel vaag..quote:Op zondag 14 mei 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik ook plan van stemmen op jef hoor je niks meer van bij sas en bern , trouwens je hoort niks meer over op wie ze gaan stemmen
Dat is de slowchat..SC staat in het rijtje hier.quote:
Ik denk niet dat het zo werkt in de praktijk maar het is leuk bedacht...quote:Op zondag 14 mei 2023 08:09 schreef pingu66 het volgende:
Oké kijken of mij dat lukt.
Sas bedankt het zelf en vindt het geniaal en Bern
hilarisch.
Als er een duel-eli komt wil Sas met hun groep ieder op iemand anders van groep Jeff stemmen. Zodat er geen tweede voor het duel kan worden gekozen want die hebben dan allemaal 1 stem. Volgens Sas moet er dan opnieuw gestemd worden. En dan kunnen zij kiezen wie van de andere zij tegen over de andere kunnen zetten.
Sas denkt namelijk dat groep Jeff dan niet meer opnieuw mag stemmen maar alleen zij (groep Sas)
Wat hier zo geniaal aan is en hilarisch weet ik ook niet.
heb ik nog niks van over gehoord van dit plan,denk dat de manager moet beslissen danquote:Op zondag 14 mei 2023 08:09 schreef pingu66 het volgende:
Oké kijken of mij dat lukt.
Sas bedankt het zelf en vindt het geniaal en Bern
hilarisch.
Als er een duel-eli komt wil Sas met hun groep ieder op iemand anders van groep Jeff stemmen. Zodat er geen tweede voor het duel kan worden gekozen want die hebben dan allemaal 1 stem. Volgens Sas moet er dan opnieuw gestemd worden. En dan kunnen zij kiezen wie van de andere zij tegen over de andere kunnen zetten.
Sas denkt namelijk dat groep Jeff dan niet meer opnieuw mag stemmen maar alleen zij (groep Sas)
Wat hier zo geniaal aan is en hilarisch weet ik ook niet.
Misschien is het achteraf een gouden greep, je weet het niet.. bij de FEBO kan het alle kanten op.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:15 schreef pingu66 het volgende:
Waarschijnlijk denkt Sas haha nu pakken we ze terug net zoals bij de manager verkiezingen.
Maar waar Sas het idee vandaan haalt dat bij een tweede ronde stemmen dan groep Jeff niet mee zou mogen stemmen is mij een raadsel.
Maar ze gaat eerst aan de Febo vragen of dit klopt.
Hoe dan ook eindelijk gaat die groep ook eens plannetjes maken om het spel te spelen ipv 1 voor 1 buiten de poort gezet te worden. Werd tijd dat die ook eens met snode plannen komen.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:15 schreef pingu66 het volgende:
Waarschijnlijk denkt Sas haha nu pakken we ze terug net zoals bij de manager verkiezingen.
Maar waar Sas het idee vandaan haalt dat bij een tweede ronde stemmen dan groep Jeff niet mee zou mogen stemmen is mij een raadsel.
Maar ze gaat eerst aan de Febo vragen of dit klopt.
Maar waarom zou bij een herstemming alleen groep Sas mogen stemmen ?quote:Op zondag 14 mei 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Misschien is het achteraf een gouden greep, je weet het niet.. bij de FEBO kan het alle kanten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |