Dat wordt weer hardlopen, paal aantikken omdraaien hardlopen en deurpost aantikkenquote:Op zondag 14 mei 2023 08:27 schreef Frummelie het volgende:
Jaja er komt leven in de brouwerij, Erik schuift zich in z'n sporttenue...
Ik vind het ook vreemd en kan me het haast niet voorstellen maar de wonderen zijn de wereld niet uit.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar waarom zou bij een herstemming alleen groep Sas mogen stemmen ?
Ja schitterend hé...quote:Op zondag 14 mei 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt weer hardlopen, paal aantikken omdraaien hardlopen en deurpost aantikken
Ik zat met verbazing te kijken toen hij bezig wasquote:Op zondag 14 mei 2023 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja schitterend hé...
Dat filmpje van Erik hoe hij z'n overhemd uittrok gisteren... ik heb zo gelachen..
quote:Op zondag 14 mei 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is ook wakker, gisteren nog geen gesprek geweest tussen haar en mirthe toch?
Hadden ze thuis moeten blijven bij hun kinderen dan hadden ze ontbijt op bed verdiend, Nu nietquote:Op zondag 14 mei 2023 08:40 schreef pingu66 het volgende:
Tis moederdag ...wie brengt de moeders ontbijt op bed?
Daar kun je Bern nog aan toevoegen denk ikquote:Op zondag 14 mei 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Zo de lampen zijn aan Rupert keek even maar besluit weer te gaan liggen met zijn ogen dicht
Dat zijn echt de twee grootste slapers uit de loods volgens mij.
Ja en Babette en Wendy, dat zijn ook van die langslapers. Maar Rupert en Imadiddin spannen toch wel de kroonquote:Op zondag 14 mei 2023 08:42 schreef Limbus het volgende:
[..]
Daar kun je Bern nog aan toevoegen denk ik
Geen idee echt dan zet ik het even in de agendaquote:Op zondag 14 mei 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
Er is vanmiddag toch bingo met leuke prijsjes.
hoorde bern wel zeggen volgende week krijgen we meer duidelijkheidquote:Op zondag 14 mei 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd en kan me het haast niet voorstellen maar de wonderen zijn de wereld niet uit.
Die hebben dan al hn stem uitgebracht op iemand die dan sowieso op de stip staat.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:15 schreef pingu66 het volgende:
Waarschijnlijk denkt Sas haha nu pakken we ze terug net zoals bij de manager verkiezingen.
Maar waar Sas het idee vandaan haalt dat bij een tweede ronde stemmen dan groep Jeff niet mee zou mogen stemmen is mij een raadsel.
Maar ze gaat eerst aan de Febo vragen of dit klopt.
Ja heeft Moraima georganiseerd...quote:Op zondag 14 mei 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee echt dan zet ik het even in de agenda
Erik is er weer klaar voor, gesport en gedoucht.quote:
Waarom wil ze wakker gemaakt worden?quote:Op zondag 14 mei 2023 09:19 schreef cinsan het volgende:
erik myrthe wakker maken heeft ze aan erik gevraagd
Te smerig voor woordenquote:Op zondag 14 mei 2023 09:33 schreef spapaars het volgende:
Waarom ze altijd maar Erik in beeld brengen terwijl hij z'n neus leegeet
Ik heb geluk, heb het nog nooit gezienquote:Op zondag 14 mei 2023 09:33 schreef spapaars het volgende:
Waarom ze altijd maar Erik in beeld brengen terwijl hij z'n neus leegeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |