Ik heb me van het begin tot het eind heerlijk vermaakt met hun dansenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag me af wat voor een dombo's er achter de knoppen zitten daar
is toch top stream om naar te kijken
Dit zeg ik al vanaf dag 1..maar ook nog echt heel erg, die vergeet niks, 1 verkeerde move bij haar en je bent de lul..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:07 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed , Mirthie is naar bepaalde mensen dus best rancuneus in gedachten
zal me niet verbazen of ze er zelf om heeft gevraagd, die jaloerse trolquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:06 schreef Puzzie het volgende:
Zoe moet weer ff doorgeven dat de DJ booth niet gebruikt mag worden om lekker met elkaar te dansen en los gaan![]()
Jeff heeft blijkbaar last van een selectief geheugenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Jeff vergeten hoe hij zich tegen Kim gedragen heeft.
"Zoals ik tegen anderen doe, zo zal ik nooit tegen Kim doen"
Febo: "FOK en Twitter vermaken zich met de streams. Dat gaat te ver! Mail eruit nu!"quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb me van het begin tot het eind heerlijk vermaakt met hun dansen
In gedachten is wat anders dan het uitvoerenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit zeg ik al vanaf dag 1..maar ook nog echt heel erg, die vergeet niks, 1 verkeerde move bij haar en je bent de lul..
Beste FEBOquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zal me niet verbazen of ze er zelf om heeft gevraagd, die jaloerse trol
of het was een prive mail, maar ff hardop voorlezen..alles klept ze door van kamer 5 voor de camera.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zal me niet verbazen of ze er zelf om heeft gevraagd, die jaloerse trol
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beste FEBO
ze zitten nu alweer samen boven zonder mij
het is niet eerlijk
doe er wat aan
liefs Zoe
Ja nee precies . de hele dag kijken naar twee nep goeroes die elkaar opgeilenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:11 schreef Limbus het volgende:
Nee dat zijn leuke beelden JW op de bank en Bern geluidloos achter de DJ booth
hadden ze eerder in kunnen grijpen maar ze hebben ze lekker laten gaanquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:06 schreef Puzzie het volgende:
Zoe moet weer ff doorgeven dat de DJ booth niet gebruikt mag worden om lekker met elkaar te dansen en los gaan![]()
Ja en dat is zo ongelofelijk hypocriet van de feboquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hadden ze eerder in kunnen grijpen maar ze hebben ze lekker laten gaan
Niks in gedachten, ze spreekt het constant uit, wel niet tegen degeene op wie ze het gemunt heeft.elke dag is ze zogenaamd wat kwijt en begint ze al met het vingertje te wijzen..dat kind is gewoon niet echt normaal.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In gedachten is wat anders dan het uitvoeren
Blaffende honten bijten niet , Mirthe zou nooit actief wraaknemen op mensenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Niks in gedachten, ze spreekt het constant uit, wel niet tegen degeene op wie ze het gemunt heeft.elke dag is ze zogenaamd wat kwijt en begint ze al met het vingertje te wijzen..dat kind is gewoon niet echt normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |