Ik had geen like gezet oetlulquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:19 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Waarom haal je je like op de OP dan weer weg?
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:19 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Waarom haal je je like op de OP dan weer weg?
De beste president die Nederland nooit heeft gehadquote:
Ja vrij laagquote:Op zondag 14 mei 2023 22:58 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Wist niet dat jij standaarden had?
@Cockwhale en ik ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:53 schreef Centenbak het volgende:
Mijn moeder heeft echt van die heerlijke memmen! Of had, want in de loop der tijd zijn ze flink gaan hangen natuurlijk.
En ik kan het weten want mijn moeder was nooit zo preuts qua tetten, dus ik heb ze regelmatig met eigen ogen mogen aanschouwen in ontblote toestand.
Niks mis met een gezonde voorliefde voor dikke tieten, daar word vrachten vol hypocriet over gedaan door feministen en huichelaars die kerels daarmee in een hoek trappen terwijl ze zelf net zo geil worden van een afgetrainde vent met een sixpack.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:52 schreef Lenny77 het volgende:
Dat verklaart je voorliefde voor dikke borsten wel
Oh klopt hoor, ik begrijp die voorliefde wel. Ik wou gewoon even linken naar de voorkeur van ts.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:49 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Niks mis met een gezonde voorliefde voor dikke tieten, daar word vrachten vol hypocriet door feministen en huichelaars die kerels daarmee in een hoek trappen terwijl ze zelf net zo geil worden van een afgetrainde vent met een sixpack.
De rest van dit topic en TS is nonsens.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh klopt hoor, ik begrijp die voorliefde wel. Ik wou gewoon even linken naar de voorkeur van ts.
Ik ben zelf trouwens blij met mijn bescheiden maatje. Slapen op de buik, geen rugpijn door extra gewicht, joggen zonder schokken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |