Mooizo. Een prima herinnering dat ze bij Eunice uit de buurt moet blijvenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja die blijft daarover aan de gang en waarschijnlijk duurt dat nog dagen..
Mirthe moet bij de clubquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:44 schreef Silves het volgende:
[..]
ho ho dit is het befaamde rokersclubje..laat haar please niet alles verpesten.
Die heb ik al die maanden nog nooit zien genieten.. altijd op zijn hoede en achterdochtig en overal meeluisteren. Echt een hele saaie gast.quote:
Ja beter dat ze beneden blijft want dan is de sfeer zo weg..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:44 schreef Silves het volgende:
[..]
ho ho dit is het befaamde rokersclubje..laat haar please niet alles verpesten.
Ze had er vanmiddag nog over dat de vd week ook te laat boven kwam toen het zo gezellig was. Voglende keer wilde ze erbij zijn..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe moet bij de club
voor als Zoe afvalt als clubmember
dit zijn twins..dezelfde gedachten en streken..weet wel Jef nekken.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe moet bij de club
voor als Zoe afvalt als clubmember
Dat is waar maar het is nu wel klaar toch?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Mooizo. Een prima herinnering dat ze bij Eunice uit de buurt moet blijven
Nou ja een aantal wil niet mee op Jeff tochquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:47 schreef Puzzie het volgende:
Bezig met eliminatie praatjesen Bern doet nu alsof hun groepje uit elkaar is
Mwa niet echt....ze heeft ook nog steeds niet met Eunice gesproken.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is waar maar het is nu wel klaar toch?
Maandag eliminatiequote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:48 schreef Puzzie het volgende:
Volgende week wordt meer duidelijk ,zegt Bern , diegene moet het nog allemaal goed uitdenken oid
[ afbeelding ]
Ze heeft haar brede bed meerdere keren beschikbaar gesteld aan Bern en Sasha.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat vind zij ook als iemand op haar bed gaat liggen dus btje vreemd.
Maar mirthe zal een zeggen maar ik lig nooit op iemand anders z'n bed
Oor mij wel en later er niet meer na.. ze blijft nu aan de gang. Dat ze Eunice links laat liggen en weer verder gaat..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Mwa niet echt....ze heeft ook nog steeds niet met Eunice gesproken.
maar ze wil niet op haarquote:
Heb hem wel ooit lekker zien dansenquote:
Tuurlijk ze is meer popi dan ze zelf denk te zijn..en wendy heeft haar ook ff de waarheid verteld , dat ze moet stoppen om er in te blijven .je weet wel Mirthe die niet tegen kritiek kan..quote:
babs zei ze net ookquote:
En Ice drinkt niet, en alcohol helpt wel mee met dit soort feestjesquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb hem wel ooit lekker zien dansen![]()
Hij zit niet zo vast in zijn stoere bro-zijn als Marciano het grote kind
Dat is absoluut een feit!!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb hem wel ooit lekker zien dansen![]()
Hij zit niet zo vast in zijn stoere bro-zijn als Marciano het grote kind
Maar had het al over een haar die ze niet weg wil en net bedoelde ze volgens mij weer Euniequote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
babs zei ze net ook
want ze is ook wel grappig
kanquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar had het al over een haar die ze niet weg wil en net bedoelde ze volgens mij weer Eunie
Mirteh en Eunie worden gewoon weer dominatrix met haar subjequote:
dat denk ik wel jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirteh en Eunie worden gewoon weer dominatrix met haar subje
Babs heeft dat wel vaker met mannenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:54 schreef Flow3r het volgende:
Hoor Babs nou : degene die zijn ego aan de kant kan zetten is het sterkste, ze noemt ook Marciano op, Babs is blind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |