Eunie , JW en Zoe weg ermeequote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:01 schreef Flow3r het volgende:
Kind is 20 hoor, dat is volwassen, snap niet dat Babs haar steeds als een klein kind behandeld
En dan maakt iedereen zich zo druk om Eu en JWquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:01 schreef Dotteke het volgende:
Dat zijn ook twee plakstrips hoor Rupert en Imadiddin zitten elkaar af te lebberen in het zwembad waar iedereen in zit
Ach laat ze lekkerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat constante geklefbek zou van mij dan weer niet hoeven
Mijn geduld was echt allang op geweest.. Babette kan er denk ik ook niet zo goed tegen als ze iemand verdrietig ziet en wil alles goed praten..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:00 schreef Silves het volgende:
Laat ik het zo zeggen, waar haalt bep dat Geduld vandaan, dit is toch niet uit te houden, dat iedereen met zijn schit naar haar komt, en vervolgens overal de schuld ervan te krijgen als ze het niet bevallen .
Erg dubbel ook, laatst zei ze min of meer hetzelfde over Zoe toen Wendy het voor haar opnam, maar dan toch steeds zo tegen Zoe lullen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:01 schreef Flow3r het volgende:
Kind is 20 hoor, dat is volwassen, snap niet dat Babs haar steeds als een klein kind behandeld
Rupo een immi hebben niet geroepen ik zou dit en dat nooit doen of oh mijn kinderen zien alles dat is het grote verschilquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan maakt iedereen zich zo druk om Eu en JW
Ja dat snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan maakt iedereen zich zo druk om Eu en JW
Het is dat ik jou een schatje vindquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
especially for youuuuuuu
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |