Wat is Hugo ?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze heeft een hele fles Hugo gekregen van Babs,,alleen het is de bedoeling dat dit samen met wendy op kantoor gezellie wordt gedronken..babs wil niet nu op kantoor zitten met dit weer..zoals ze nu zegt het is niet meer hetzelfde als toen.
Vrij betaalbare mousserende wijn die in verschillende smaken te krijgen is ..quote:
Maar wel een mooie docuquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien.. zo triest eigenlijk en zo jong nog
Over wie heeft ze het, goed dat jij het kan verstaan. Lastig zonder micro en die muziek zo hardquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:54 schreef ledn81 het volgende:
Zoe : "De enige die ik echt kan spreken is Isaac want...."
Iemand moet nu echt zijn of haar bek opentrekken tegen haar. Ze zit in de Isaac wolk en die is de enige die geweldig is. Daar moet ze even vanaf 'getrapt'
Ze snapt niet dat het voor Isaac een spelletje is en hij haar eigenlijk alleen maar uit lachtquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:54 schreef ledn81 het volgende:
Zoe : "De enige die ik echt kan spreken is Isaac want...."
Iemand moet nu echt zijn of haar bek opentrekken tegen haar. Ze zit in de Isaac wolk en die is de enige die geweldig is. Daar moet ze even vanaf 'getrapt'
Ah gore nep bubbels dus ....quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vrij betaalbare mousserende wijn die in verschillende smaken te krijgen is ..
in het kantoor en de code veranderen zodat ze er niet meer uit kan, prima idee!!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:57 schreef Flow3r het volgende:
Ga aub in kantoor zitten manager
Hoop dat iemand haar daar nodig heeft
Niet te zuipenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:58 schreef Silves het volgende:
[..]
Sprankelwijn..soort bubbels met smaakjes..voor tieners ideaal.
Idd beterquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:56 schreef xsaskiax het volgende:
De sfeer is daar echt goed momenteel, misschien niet zo'n gek idee als ze met een man of 15 tot het eind erin blijven (en wij vaker naar middagen/avonden als deze kunnen kijken),
Dit is toch veel leuker dan het gezeik en het gedoe (vind ik dan he)
Net ging het over Isaac en vond ze weer dat ze niet genoeg aandacht kreeg van Babbel tijdens het songfestival. Ze was alleen maar bezig en heeft amper kunnen genieten.. blablablaratelratelratelquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over wie heeft ze het, goed dat jij het kan verstaan. Lastig zonder micro en die muziek zo hard
Op die manier wordt dat gedrag ook nog eens in stand gehouden.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:01 schreef Flow3r het volgende:
Kind is 20 hoor, dat is volwassen, snap niet dat Babs haar steeds als een klein kind behandeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |