Ik las net hier al een treffende.. Febo krijgt het allemaal cadeau die zelfverzonnen fratsen voor de kijkcijfersquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:17 schreef Dotteke het volgende:
Was een leuke middag, hebben ze weer leuk gedaan.
Ik zou echt “per ongeluk” tegen haar aan lopen zodat ze van die kruk vielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had haar een stomp op die smoel gegeven vrees ikquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou echt “per ongeluk” tegen haar aan lopen zodat ze van die kruk viel
Beter een dikke kont dan geen kontquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geweldig toch.. zegt ze ook gewoon dat ze een grote kont heeft
Ja Erik de geweldige kan alles zo goed.. hij kan dus nog niet eens een lijstje met punten optellenquote:
Dat werd haar toch gevraagd om te doen?quote:
Of de FEBO brengt ze op deze ideetjesquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik las net hier al een treffende.. Febo krijgt het allemaal cadeau die zelfverzonnen fratsen voor de kijkcijfers
Nou JW werd geroepen ,niet euniequote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat werd haar toch gevraagd om te doen?
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had haar een stomp op die smoel gegeven vrees ik
Echt wel..quote:
O dacht eunice te horen ( zat te eten)quote:
Alleen tijdens de bekendmaking wilde ze tromgeroffel.. maar bescheiden Eunice drumt gewoon door het optreden van de winnaars heen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat werd haar toch gevraagd om te doen?
Maar Mirthe wilde liever even een knuffelquote:
Nee , maar Eunie drong zich al opquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht eunice te horen ( zat te eten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |