Het is haar leermeester.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:14 schreef ledn81 het volgende:
Live drummen![]()
Daar had Eunice het dus van afgekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar wel een foto van mijn vrouwquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:13 schreef schizolientje het volgende:
ik verstond de clou van de grap niet
Is het lang geleden, is het lang geleden?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:15 schreef utopia2.0 het volgende:
JW zal ze wel persoonlijk kennen. Die gasten van Teach Inn komen uit hier uit Enschede
Van het Wilhelmus ookquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:16 schreef Flow3r het volgende:
JW hoefde niet te oefenen want hij kende de tekst uit zijn hoofd
Heel lang geledenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het lang geleden, is het lang geleden?
Dat zegt ie netquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:15 schreef utopia2.0 het volgende:
JW zal ze wel persoonlijk kennen. Die gasten van Teach Inn komen uit hier uit Enschede
Schakel net weer in, maar zat ik dus toch goed.quote:
En dan met een koptelefoon op Mariah Carey voluit meelallen.. dacht wat hoor ik nu en was mijn hond die lag te loeien van mijn kattengejankquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb daar geen moeite mee, ook al kan ik niet zingen![]()
Zingen!
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan met een koptelefoon op Mariah Carey voluit meelallen.. dacht wat hoor ik nu en was mijn hond die lag te loeien van mijn kattengejank
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het lang geleden, is het lang geleden?
En een uiterst succesvolle deelnemer.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:19 schreef pingu66 het volgende:
Die Erik kent meer songfestivalliedjes dan uber songfestival kenner Gérard Joling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |