Ik heb geen moment het gevoel gehad, dat ze naar de finale zouden gaan. Vreselijk nummer en ook nog eens vals gezongenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja echt om je te schamen..verschrikkelijk.
Volgens mij draaien ze allemaal nummers, die zijn uitgezonden naar het ESFquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het klopt sowieso niet , dat nummer wat je nu hoort is niet op ESF geweest bij mijn weten
Wel tof nummer
Outlaw in 'em niet?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het klopt sowieso niet , dat nummer wat je nu hoort is niet op ESF geweest bij mijn weten
Wel tof nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ik bedoelde meer, hoe je dit soort polls hier maaktquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
D. maakt ze (meestal) maandelijks, er zijn 2 topics voor:
JAA / [POLL] Wie is jouw favoriete bewoner? Update: nieuwe poll op 04-04
JAA / [POLL] Wie is jouw MINST favoriete bewoner? Update: nieuwe poll 04-04
Die van Waylon nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij draaien ze allemaal nummers, die zijn uitgezonden naar het ESF
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Outlaw in 'em niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik had er ook meteen al niets mee en toen ze later overal gingen optreden was het nog echt heel erg vals ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen moment het gevoel gehad, dat ze naar de finale zouden gaan. Vreselijk nummer en ook nog eens vals gezongen
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:48 schreef ledn81 het volgende:
Bij BB hebben we altijd polls in de COS. Ik maakte ze nooit, dus weet niet hoe.
iemand die dat nu even snel uit zijn mouw kan schudden om de de stemming in de COS te peilen?
Vond hier even snel overzichtje op de achtergrond van de deelnemers
Maar ze zijn zowaar eens snel en er lijkt al bijna uitslag te zijn![]()
[ afbeelding ]
Dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had er ook meteen al niets mee en toen ze later overal gingen optreden was het nog echt heel erg vals ook.
Jawel hoor..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel tof nummer
Was je niet de enigste, iets van 0 punten.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:56 schreef lojanda het volgende:
Dit nummer van Jeangu Macrooy heb ik ook niets mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |