Beste zang gaat al niet op , het was een playbackshowquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je het over leukste act hebt, dan die twee. Als je het over de beste zang en performance hebt, dan moet ik helaas, met nadruk helaas JW zeggen
Jeff en Jasper ook maar Bern ookquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:42 schreef lojanda het volgende:
Rupert en Wendy waren leuk maar Moraima was ook heel goed
Zeer zeker!quote:
Jeff mits zonder Jappie (en zonder playback)quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou dames en heren, wie was de beste volgens de Fokkers
Dan valt JW afquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beste zang gaat al niet op , het was een playbackshow
Ze mochten zelf kiezen of playback of meezingenquote:
Deelnemers en hun liedjesquote:
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Anouk en E10 waren top.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Was ook een goed nummer. Birds van Anouk
Ik heb oprecht een afkeer van die vrouw gekregen.quote:
Ook daar spelen weer allemaal dubbele agenda's terwijl we als kikkerlandje (qua producers) absolute wereldtop zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Als ik de nummers zo hoor van de laatste jaren, wat heeft Nederland dan een beroerd nummer dit jaar naar het songfestival gestuurd
Ja echt om je te schamen..verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Als ik de nummers zo hoor van de laatste jaren, wat heeft Nederland dan een beroerd nummer dit jaar naar het songfestival gestuurd
D. maakt ze (meestal) maandelijks, er zijn 2 topics voorquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:48 schreef ledn81 het volgende:
Bij BB hebben we altijd polls in de COS. Ik maakte ze nooit, dus weet niet hoe.
iemand die dat nu even snel uit zijn mouw kan schudden om de de stemming in de COS te peilen?
Vond hier even snel overzichtje op de achtergrond van de deelnemers
Maar ze zijn zowaar eens snel en er lijkt al bijna uitslag te zijn![]()
[ afbeelding ]
Ach Ilse doet het prima in Duitslandquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:48 schreef lojanda het volgende:
Common Linnets.. dat vind ik toch echt wel een heel goed nummer. Jammer dat er toen die Wurst met baard was want anders hadden zij echt wel gewonnen.
Deed ze echt heel erg leuk.. vol overgavequote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:48 schreef ledn81 het volgende:
Bij BB hebben we altijd polls in de COS. Ik maakte ze nooit, dus weet niet hoe.
iemand die dat nu even snel uit zijn mouw kan schudden om de de stemming in de COS te peilen?
Vond hier even snel overzichtje op de achtergrond van de deelnemers
Maar ze zijn zowaar eens snel en er lijkt al bijna uitslag te zijn![]()
[ afbeelding ]
Maar het klopt sowieso niet , dat nummer wat je nu hoort is niet op ESF geweest bij mijn wetenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deelnemers en hun liedjes
Janet - Tis Genoeg
Eunice - Vrede
Erik - De Troubadour
Moraima - Walk Along
Wendy, Mirthe, Sasha & Eunice - Alles heeft een ritme
Moraima - Ik hou van jou
Jeffrey & Jasper - Outlaw in 'em
Mirthe - Hemel & Aarde
JW - Ding-a-Tong*
Bern - Arcade
Wendy & Rupert - Als het om de liefde gaatDat gifjeSPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |