JW heeft ook Erik, daar biljart hij tafeltennist hij veel mee.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:34 schreef Flow3r het volgende:
Eunice heeft alleen JW en JW heeft alleen Eunice
zet ze maar samen op de stip als er een duel komt
of duet zoals Mirthe zegt![]()
Ik krijg hier een heel naar gevoel van...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
Het was net zo gezellig hier met Ice, wat denk je wat je vrienden voor ons vinden had ze hem gevraagd
Meent ze nu ech tdat ze samen wat hadden
@:5thencounter had gisteren een vertraagd filmpje dat je zag dat Ice met zijn duim over de duim van Zoë streek toen ze hem wat gaf
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:34 schreef Flow3r het volgende:
Eunice heeft alleen JW en JW heeft alleen Eunice
zet ze maar samen op de stip als er een duel komt
of duet zoals Mirthe zegt![]()
Erik heeft meer mensen dan JWquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JW heeft ook Erik, daar biljart hij tafeltennist hij veel mee.
Trouwens hij praat wel met iedereen.
Eunice ook wel maar iets minder.
Ik vond het zo raar wat ze tegen Babette vertelde helaas kreeg ik niet alles mee.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik krijg hier een heel naar gevoel van...
Ja en toch zie ik JW en Eunice minder vaak samen als in het begin.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Erik heeft meert mensen dan JW
Bovendien heeft JW hem best wel laten barsten sinds hij met Eunice is
Dit jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Erik heeft meert mensen dan JW
Bovendien heeft JW hem best wel laten barsten sinds hij met Eunice is
Waar ging dat over dan?..int kort...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het zo raar wat ze tegen Babette vertelde helaas kreeg ik niet alles mee.
ze hebben gisteren weer liggen plakken in de kas, en nu weer samen zonnenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en toch zie ik JW en Eunice minder vaak samen als in het begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |