Natuurlijk niet , ik heb haar in die acht maanden vaker boos gezien en haar zien scheldenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:50 schreef pingu66 het volgende:
Im geloof trouwens niet dat Mirthe nooit boos wordt of scheld in haar leven. Ik denk eerder dat ze geleerd heeft haar woede te beheersen in het verleden. ( aanname)
Eens, maar ik hoop ook echt dat Mirthie daar nu bewust van is en daar naar gaat handelenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat uitpraten met Eunice weinig zin heeft, die kijkt een beetje moeilijk en onschuldig, doet alsof ze zich van geen kwaad bewust is, zegt toch sorry en doet morgen weer hetzelfde.
ik zit net met een bak koffie voor mequote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eerst ff je koffie weg zetten voor je gaat lezen
Ze zitten daar vrijwel uit de wind en het is best warmquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:54 schreef Judiwi het volgende:
Ongelooflijk dat ze al in bikini rondlopen.
Het is hier 16 graden, daar lijkt het de hele week al hoogzomerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:54 schreef Judiwi het volgende:
Ongelooflijk dat ze al in bikini rondlopen.
dat is pas lekkerquote:
Op tijd beginnen is altijd een goed ideequote:
Wel verstandig want vanavond is het echte reuze gezellige songfestivalquote:
ja juist bijna vergetenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel verstandig want vanavond is het echte reuze gezellige songfestival
Jeejquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel verstandig want vanavond is het echte reuze gezellige songfestival
Ik zie dit ook. Volgens mij is ze toch wel wat geschokken, toen Bern een tijdje geleden tegen haar zei dat zijn emmer een beetje vol zat met hel probleemgedrag van Sas, na een feestje. Ze zei toen dat dat niet meer zou gebeuren. Inderdaad heb ik haar ook daarna niet meer zo vaak/veel zien drinken, wat positief blijkt voor haar stemming. Ze lacht ook veel meer.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat doet inprincipe iedereen die u nog in de loods zitten zelfs saaie Bern en Sas. Sas zie ik nooit meer boos zijn op Bern. ( drinkt ze niet meer?)
Niet mee eens. De een kan makkelijker omschakelen dan de ander. Heb zelf ook nachtdiensten gedaan. Na 2 nachtdiensten, had ik toch echt 2 dgn nodig om weer terug te zijn in normaal bioritme.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:39 schreef schizolientje het volgende:
Bull shit verhaar van Sasha over slaap inhalen enz. Ik deed 25 jaar nachtdiensten week op week af en kon perfect omschakelen of slaap inhalen of tijdstippen slaap veranderen en inhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |