quote:Op vrijdag 29 november 2024 07:06 schreef Dazalbest1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door alpeko op 29-11-2024 08:16:36 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 07:06 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Dit snap ik wel hoor, ook wel mee eens. Denk dat ik het leuker vond omdat het iig nog nieuw was. Daarbij waren er in het team met bekende Nederlanders geen bondjes dus dat keek gewoon prettiger.
Zo'n types als Birginde (of zoiets) verpesten het voor mij echt.
Maar goed, bondjes gedoe is in bijna elk van dit soort programma's en soms kan ik het wel begrijpen en wordt het daardoor spannend maar in dit geval vind ik van niet. Het wordt ook wel zo in de hand gewerkt door het eliminatie onderdeel, als ze dat al anders maken of bijvoorbeeld niet in het winnende team had het al wat anders geweest denk ik.
Videoland aflevering gisterYep, ben het zeker met je eens dat er aan de eliminatie flink gesleuteld kan worden. Elimineren in het winnende team vind ikzelf ook niks, al is de aard van de opdrachten vaak ook zo dat je niet met oneven teams kunt spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was bij het eerste dilemma de onbekende keuze eigenlijk?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef superniger het volgende:
Dit is geen leuke opdracht.
Beide wachten nu al 10 minuten.
Lelijke ouwe rancuneuze heks. Ik vond het wel leuk dat mooie Bir terug isquote:
Bij Bir zit die lelijkheid van binnen. Die geeft gaslighting een gezicht.quote:Op vrijdag 6 december 2024 00:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Lelijke ouwe rancuneuze heks. Ik vond het wel leuk dat mooie Bir terug is
quote:Op donderdag 12 december 2024 17:00 schreef Dazalbest1 het volgende:
Nou einde seizoen 2....
Laatste aflevering kwam ik op een punt dat het me echt totaal niet boeide wie er zou winnen.ik klikte bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |