quote:
Op vrijdag 29 november 2024 00:22 schreef Irritatie100 het volgende:Ik kijk ook zeker niet meer met de grootste aandacht maar dat er mensen zijn die het 1e seizoen beter vonden snap ik echt helemaal niks van eerlijk gezegd. Het maakte echt geen zak uit of je die etappes won of niet, aangezien de finale halen uiteindelijk alleen bepaald wordt door een sprintje naar een helikopter. Je kon net zo goed helemaal niks doen, want je begon elke dag toch weer vanaf 0. Bovendien hoefde de koffer niet gevuld te worden, er zat gewoon een standaard geldbedrag in dat helemaal nergens vanaf hing. En ook de onbekende keuze sloeg nergens op, want je kon totaal niet beredeneren wat het was. Er werd alleen gezegd "ja, het is onbekend" dus de keuze was steeds compleet triviaal. Een tactische keuze hierin maken was gewoonweg onmogelijk.
Dit seizoen is er in ieder geval incentive om de opdrachten goed te doen omdat je anders de finale niet haalt en bij de onbekende keuze zit er altijd wel een hint in de omschrijving waardoor je kan beredeneren wat onbekend zou kunnen zijn. Ook dat het een hogere pay-out kan worden of helemaal niets dwingt je in ieder geval om er tactisch over na te denken.
Ik ben zeker nog geen enorme fan van het programma, maar ik vind het wel een veel beter concept dat seizoen 1.
Dit snap ik wel hoor, ook wel mee eens. Denk dat ik het leuker vond omdat het iig nog nieuw was. Daarbij waren er in het team met bekende Nederlanders geen bondjes dus dat keek gewoon prettiger.
Zo'n types als Birginde (of zoiets) verpesten het voor mij echt.
Maar goed, bondjes gedoe is in bijna elk van dit soort programma's en soms kan ik het wel begrijpen en wordt het daardoor spannend maar in dit geval vind ik van niet. Het wordt ook wel zo in de hand gewerkt door het eliminatie onderdeel, als ze dat al anders maken of bijvoorbeeld niet in het winnende team had het al wat anders geweest denk ik.
Videoland aflevering gister
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.