abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 december 2024 @ 21:08:03 #226
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215850762
aan het aantal posts in dit topic zie je ook de (niet) populariteit van dit programma :)
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215851184
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef Koen66 het volgende:
aan het aantal posts in dit topic zie je ook de (niet) populariteit van dit programma :)
Eens haha
pi_215853469
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef Koen66 het volgende:
Ik vind het lastig om te lezen en posten omdat ik via rtl kijk en niet via Videoland en liever niet gespoilerd word. 2 weken later commentaar geven heeft niet zoveel zin.
  vrijdag 13 december 2024 @ 06:17:59 #229
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215853532
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 03:49 schreef Clemanyana het volgende:

[..]
Ik vind het lastig om te lezen en posten omdat ik via rtl kijk en niet via Videoland en liever niet gespoilerd word. 2 weken later commentaar geven heeft niet zoveel zin.
ik vind dat vooruit kijken met dergelijke programma's zou moeten stoppen. Het maakt het echt minder leuk , risico's op spoilers, mensen op werk die via Videoland kijken etc. EN er kijken geheid minder mensen wat weer soms een reden gevonden wordt om iets te stoppen (De Verraders met onbekende Nederlanders bv)
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215858196
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 06:17 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ik vind dat vooruit kijken met dergelijke programma's zou moeten stoppen. Het maakt het echt minder leuk , risico's op spoilers, mensen op werk die via Videoland kijken etc. EN er kijken geheid minder mensen wat weer soms een reden gevonden wordt om iets te stoppen (De Verraders met onbekende Nederlanders bv)
Vroeger was het wel leuker kijken dat iedereen in dezelfde spanning enzo zat en er op hetzelfde moment over kon praten. Maar er zijn veel series die ik ook de moeite niet meer vind wekelijks op te wachten en spaar ik dan op. Ik denk dat programma's juist meer kijkers krijgen door uitgesteld kijken en de streaming diensten. En wat slecht is evengoed door te weinig kijkcijfers wordt afgestraft.

Daarbij, dit gaat nooit meer veranderen. Opzich is het helder, als je niet gespoilerd wilt worden, ga niet online.

Hier op Fok vind ik het nog netjes opgelost met de spoiler tags, dat men zich daar niet altijd netjes aan houdt, zegt niet dat de oplossing niet werkt helaas. Op X is het gewoon niet te doen.

Voor mezelf probeer ik toch echt te kijken waar ik niet gespoilerd wil worden of vermijd internet.

Bij veel programma's vind ik het ook alleen maar leuk om te kijken met X live erbij. Maar snap dat het niet altijd lukt.
pi_215872048
Dat klopt, dus ik lees netjes tot aan de spoiler tags en dan na de volgende aflevering open ik die en lees dat. Alleen, een week later nog reageren erop voelt overbodig, dus laat ik het maar. Hierdoor kan een programma minder populair lijken dan het misschien is.
Niet de posters schuld, of fok, maar gewoon hoe het aangeboden wordt.
Ik hou ook van bingen, maar meestal vooral bij een serie waar je echt een spannende verhaallijn volgt, niet iets als dit. 2 afleveringen ervan achter elkaar lijkt me zelfs saai worden.
Alhoewel ik dat wel met 2 seizoenen van the circle een aantal afleveringen achter elkaar keek. Maar dat was toen nog nieuw. Nu kijk ik niet eens meer. 😂

Vind het wel jammer soms, want mis de interactie zoals bij de bondgenoten/ muscles en brains / big brother wel. Maar ja, het is wat het is.
pi_215923330
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215924063
Waarom rennen ze niet ipv lopen?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 19 december 2024 @ 21:52:56 #234
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215924460
Ik dacht eerst serieus dat het andersom was
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 19 december 2024 @ 23:26:13 #235
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_215925913
Wel... Dat was het dan, denk niet dat er een 3e seizoen gaat komen. Maar vond het op zich prima vermakelijk
Same shit, different day
SC hopper present
pi_215926045
Stuk beter dan het eerste seizoen, er was nu tenminste een duidelijk doel. Maar nog steeds pakte het me niet echt. Afleveringen op Videoland zijn ook een uur, als ze 35-40 minuten zouden zijn zou er meer snelheid in kunnen en dat zou het al veel leuker maken. Maar dat denk ik van heel veel programma's :')
pi_215927057
Fijn dat will en Soraya in de finale kwamen. Hartstikke verdiend!
Leuke spellen ook.
Alleen dat laatste met die koffertjes. Ik weet dit was vorig jaar ook maar het kan me gewoon niet boeien. Is er nu echt geen manier dat ze dat spannender kunnen maken?
pi_216425043
Zojuist de laatste aflevering nog gekeken. Hele seizoen (net als vorig seizoen) het gevoel gehad dat er veel meer potentie in zat. Het was wel wat beter dan vorig seizoen, maar dus nog steeds voelde het alsof er zoveel meer uitgehaald had kunnen worden. Er is zoveel te zien op Tv en streamingsdiensten en dan is dit gewoon echt te matig om een vervolg te krijgen. Veel te langdradig, vaak ook niet logisch/eerlijk en slecht gecast op spraakmakende kandidaten. Ik was na het teleurstellende eerste seizoen verrast dat er een tweede seizoen kwam, maar dat er nog een derde seizoen gaat komen lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Oh en wat zijn die Bulgaren daar die ze aanspraken op straat allemaal vreselijke mensen zeg…echt niet normaal wat een naar volk daar op straat loopt, bah. Die twee jonge mannen met extreem grote zonnebrillen op die ze de verkeerde kant op stuurden spanden nog wel de kroon, die de jonge dames daarna nog even leuk leken te volgen ook. En dat waren dan nog de mensen die aanboden te “helpen”, de rest van de mensen die ze aanspraken waren ronduit onbeschoft.
pi_216427400
Niet in de uitzending maar Wil had nog een deel van het geld gedeeld met Soraya.

Bir schijnt een hoop over zich heen gekregen te hebben. En is het land een soort van ontvlucht.
pi_216433652
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 17:53 schreef alpeko het volgende:
Niet in de uitzending maar Wil had nog een deel van het geld gedeeld met Soraya.

Bir schijnt een hoop over zich heen gekregen te hebben. En is het land een soort van ontvlucht.
Link? Wel bizar om het land te ontvluchten vanwege een licht discutabele rol in een TV programma waar volgens mij amper iemand naar keek. Ik vond het zelf in elk geval erg meevallen wat ze deed. Er zijn mensen op TV geweest afgelopen jaren die zich veel en veel treuriger hebben gedragen en die zijn het land ook niet “ontvlucht”.
Wel sneu dat ze dat dan blijkbaar wel zo voelde. En dat er dus best nog redelijk naar gekeken is, want had echt het idee dat ik de enige was die het keek :)
pi_216434340
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 02:12 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Link? Wel bizar om het land te ontvluchten vanwege een licht discutabele rol in een TV programma waar volgens mij amper iemand naar keek. Ik vond het zelf in elk geval erg meevallen wat ze deed. Er zijn mensen op TV geweest afgelopen jaren die zich veel en veel treuriger hebben gedragen en die zijn het land ook niet “ontvlucht”.
Wel sneu dat ze dat dan blijkbaar wel zo voelde. En dat er dus best nog redelijk naar gekeken is, want had echt het idee dat ik de enige was die het keek :)
Geen idee of dat echt de reden was. Wel dat ze best wat kritiek had gekregen. Zie ook dat ze in between jobs was toen. Is begin 2025 voor zichzelf begonnen. Mss een korte sabbatical genomen of geen zin in de groep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')