Eens hahaquote:Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef Koen66 het volgende:
aan het aantal posts in dit topic zie je ook de (niet) populariteit van dit programma
Ik vind het lastig om te lezen en posten omdat ik via rtl kijk en niet via Videoland en liever niet gespoilerd word. 2 weken later commentaar geven heeft niet zoveel zin.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef Koen66 het volgende:
aan het aantal posts in dit topic zie je ook de (niet) populariteit van dit programma
ik vind dat vooruit kijken met dergelijke programma's zou moeten stoppen. Het maakt het echt minder leuk , risico's op spoilers, mensen op werk die via Videoland kijken etc. EN er kijken geheid minder mensen wat weer soms een reden gevonden wordt om iets te stoppen (De Verraders met onbekende Nederlanders bv)quote:Op vrijdag 13 december 2024 03:49 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om te lezen en posten omdat ik via rtl kijk en niet via Videoland en liever niet gespoilerd word. 2 weken later commentaar geven heeft niet zoveel zin.
Vroeger was het wel leuker kijken dat iedereen in dezelfde spanning enzo zat en er op hetzelfde moment over kon praten. Maar er zijn veel series die ik ook de moeite niet meer vind wekelijks op te wachten en spaar ik dan op. Ik denk dat programma's juist meer kijkers krijgen door uitgesteld kijken en de streaming diensten. En wat slecht is evengoed door te weinig kijkcijfers wordt afgestraft.quote:Op vrijdag 13 december 2024 06:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind dat vooruit kijken met dergelijke programma's zou moeten stoppen. Het maakt het echt minder leuk , risico's op spoilers, mensen op werk die via Videoland kijken etc. EN er kijken geheid minder mensen wat weer soms een reden gevonden wordt om iets te stoppen (De Verraders met onbekende Nederlanders bv)
Link? Wel bizar om het land te ontvluchten vanwege een licht discutabele rol in een TV programma waar volgens mij amper iemand naar keek. Ik vond het zelf in elk geval erg meevallen wat ze deed. Er zijn mensen op TV geweest afgelopen jaren die zich veel en veel treuriger hebben gedragen en die zijn het land ook niet “ontvlucht”.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:53 schreef alpeko het volgende:
Niet in de uitzending maar Wil had nog een deel van het geld gedeeld met Soraya.
Bir schijnt een hoop over zich heen gekregen te hebben. En is het land een soort van ontvlucht.
Geen idee of dat echt de reden was. Wel dat ze best wat kritiek had gekregen. Zie ook dat ze in between jobs was toen. Is begin 2025 voor zichzelf begonnen. Mss een korte sabbatical genomen of geen zin in de groep.quote:Op zondag 26 januari 2025 02:12 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Link? Wel bizar om het land te ontvluchten vanwege een licht discutabele rol in een TV programma waar volgens mij amper iemand naar keek. Ik vond het zelf in elk geval erg meevallen wat ze deed. Er zijn mensen op TV geweest afgelopen jaren die zich veel en veel treuriger hebben gedragen en die zijn het land ook niet “ontvlucht”.
Wel sneu dat ze dat dan blijkbaar wel zo voelde. En dat er dus best nog redelijk naar gekeken is, want had echt het idee dat ik de enige was die het keek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |