Want kinderen kun je alleen maken als je getrouwd bent?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:21 schreef mvdejong het volgende:
[..]
We doen niemand kwaad klinkt leuk, maar terwijl veel taboes rond relaties inderdaad op de schop moeten, gaat een huwelijk nog steeds wel uit van het eventueel krijgen van kinderen, en dat moet je niet willen als je op deze manier aan elkaar gerelateerd bent.
Natuurlijk niet, die tijd ligt wel achter ons. Maar toch is een officieel huwelijk een erkenning en goedkeuring van de relatie tussen de partners, en impliciet ook het krijgen van kinderen uit die relatie. En die erkenning en goedkeuring wil je als overheid in deze gevallen niet geven.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Want kinderen kun je alleen maken als je getrouwd bent?
Als je de stamboom van Cleopatra (nummer VII, de bekendste) bekijkt:quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:21 schreef RM-rf het volgende:
Als ze nu van de Europese Hoog-adel waren, was het eerder gebruikelijk:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.zmescience.co(...)of-royal-inbreeding/
Ja of gewoon woonachtig op Urkquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:21 schreef RM-rf het volgende:
Als ze nu van de Europese Hoog-adel waren, was het eerder gebruikelijk:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.zmescience.co(...)of-royal-inbreeding/
In Nederland maakt het niet veel uit, maar er zijn landen waar het financieel flinke implicaties heeft. In bijvoorbeeld Duitsland is het voor de te betalen belasting behoorlijk voordelig om te trouwen, met name als een van beide partners minder verdient dan de ander. Hoe het in Spanje zit weet ik niet, maar het zou me niet verbazen als daar een vergelijkbare situatie bestaat.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:07 schreef Lenny77 het volgende:
Waarom moeten ze persé trouwen.. ze zijn toch samen en doen alles wat ze willen.
Wat maakt dat stom papiertje uit..
Ehm, volgens mij is het gewoon een kwestie van een grotere kans, naarmate de bloedlijn dichterbij elkaar zit. Het is dus niet van: "als broer en zus DAN MOET HET WEL". Nee de kans is gewoon x% hoger. En hoe langer je doorgaat, hoe meer impact het heeft. Dacht ik zo. Maar ik kan ernaast zitten.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik begreep dat het op zich niet achterhaald is, maar dat het met name geldt voor generaties lang inteelt. Dat zou Urk en Volendam, alsmede het koningshuis namelijk wel verklaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |