abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209171407
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 02:21 schreef Keep_Walking het volgende:
En nu? Nogmaals, wat moet ik of kan ik daaraan doen? Sepukku plegen? Harakiri? Misschien moet mezelf volledig isoleren en mezelf laten opsluiten in een zwaar bewaakte inrichting ver weg van de gewone samenleving waar niemand ooit meer last van mij zou kunnen hebben of rekening moet houden met mijn psychoses. Dat deden ze toch ook vroeger in de middeleeuwen met mensen die leper hadden? Dus ja, mensen met schizoaffectieve stoornis of schizofrenie zoals ik moeten massaal weggevoerd worden in sterk geïsoleerde concentratiekampen diep in de verre Noordoosten van Siberië. Vind je dat de beste oplossing, madam-april ?
Hahaha, wat zit ik te lezen joh... _O-
pi_209171913
Ten eerste, blij om te lezen dat je nu weer bezig bent om uit het dal te kruipen waar je door ziekte toch weer ingegooit was.

Geef jezelf tijd om te herstellen, gooi niet alles er zo gelijk uit, maar probeer het allemaal zo goed en kwaad als het gaat een plaatsje te geven.

Het is vrij normaal dat je nog niet helemaal ok in je vel zit. Het is normaal dat het pijn doet dat mensen zich van je afgekeert hebben.

Probeer jezelf terug te vinden.
Ik heb je op dit forum (onder mijn vorige user name) leren 'kennen' als een aardige snuiter, die ondanks een stel beroerde kaarten in het leven toch altijd naar de positieve kanten keek.

Ik hoop echt dat je dat weer terug kan vinden, want dat is wie jij bent en wil zijn. Zelfs nu in bitterheid klinkt dat door.

Probeer je te richten op wat wel goed gaat en op de mensen die er wel voor je zijn.
Je bijt je nu teveel vast in het negatieve. Je wil je verontschuldigen voor je gedrag in die psychose, maar dat gaat niet. Dat ligt buiten jouw schuld, je kan je enkel verontschuldigen voor dingen die binnen je macht liggen.
Je wil begrip, maar ook dat ligt lastig omdat het voor de meeste mensen buiten hun voorstellingsvermogen ligt. Dat is voor hun ook iets dat buiten hun macht ligt.

Hou op met vechten tegen iets dat je enkel kan accepteren pop.
Natuurlijk is het normaal dat je verdrietig bent omdat je echt een nare kut ziekte hebt, verdrietig bent omdat mensen het niet begrijpen en zich afkeren. Dat is ook gewoon prut.
De ellende is dat je dat niet kan veranderen, hoe harder je er tegenin gaat, hoe naarder het wordt.

Wat je (naar mijn persoonlijke en ontoereikende) mening wel kan is vechten om jezelf weer terug te krijgen. Dat die glimlach weer je ogen bereikt.
Laat wie jij bent en hoe jij doet niet van anderen af hangen. En weet dat jij zoveel meer bent dan de ziekte die je hebt.

Ik wens je alle geluk. Ik heb groot respect voor je veerkracht en doorzettingsvermogen.
En ik hoop echt dat je die positieve en levendige jongen in jezelf weer terug vind.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 13:27:09 #207
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_209173356
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 10:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nee, helaas kan ik heel veel niet herinneren, maar in grote lijnen heb ik wel nog een beeld. Ik weet dat ik mijn neef niks verkeerds heb aangedaan, niet eens uitgescholden ofzo. Ik heb onderbroeken laten kopen bij de zeeman dichtbij mijn huis van 1 euro per stuk en ik heb hem een paar keer gevraagd om geld te sturen zodat ik sigaretten kon kopen tijdens mijn opname bij Altrecht. Ik heb de laatste keer via sms gevraagd voor 5 euro voor sigaretten te kopen, hij zei dat hij geen geld had voor sigaretten en ik reageerde daarop, dat is de laatste keer dat ik hem heb gesproken of wat van hem heb gehoord.

Wat ik nu even wil uitleggen is dat lang niet iedereen die mij heeft verlaten of contact heeft verbroken, dat hebben gedaan omdat ik heb iets vervelends of schadelijk heb aangedaan. De meesten hebben mij in de steek gelaten omdat de ellende gewoon te zwaar is en mijn wanhoop te groot en zichtbaar, psychoses zijn gewoon heel onplezierig en onaantrekkelijk voor een ander om mee te maken, snap je? Net als bijvoorbeeld als op de middelbare schoolperiode wilt Liesje die al onzeker is niet samenwerken met de rare nerd omdat ze niet geassocieerd wil worden met deze autistische sociaal jongen omdat ze denkt dat ze dan daalt in de sociale rangorde van haar klas, willen heel veel mensen niet met mij meer omgaan of gezien worden omdat ze het gevoel hebben dat ik ze dan naar beneden trekt of achterhoudt als een blok aan hun been. Snap je wat ik probeer te zeggen?

Ik heb dan, objectief gezien, deze mensen niks aangedaan. Ik ben dan gewoon niet leuk genoeg meer of anders sociaal te onaantrekkelijk en ze kiezen voor hun zelf-behoud door mij af te kappen uit hun leven.
Ook dat is legitim hè. Mensen mogen kiezen voor hun zelfbehoud. Mensen mogen je vermijden omdat ze niet tegen de ellende kunnen en mensen mogen contact verbreken enkel omdat ze je zat zijn. Ook als dat vanuit een aandoening komt.

Ik vind het echt overkomen alsof je vindt dat je zelf meer begrip en vergeving verdient dan anderen. Iets dat in mijn optiek ook vaker voorkomt bij mensen met allerlei psychische aandoeningen en dat kunnen mensen ook gewoon zat raken. Dat het allemaal om jou moet draaien, omdat jij nou eenmaal ziek bent. Tja dat kun je vervelend vinden, maar zo is het leven soms.

De begrafenis van je eigen moeder willen misbruiken voor een wraakactie is erg klein van geest. Een begrafenis draait om de overledene en het gunnen van afsluiting van mensen die dichtbij haar stonden. Het draait niet om het halen van je gram door de persoon die de zaken regelt. Ik mag hopen dat als het zover is je wel echt met andere zaken bezig bent.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 14:59:25 #208
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209174397
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:27 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ook dat is legitim hè. Mensen mogen kiezen voor hun zelfbehoud. Mensen mogen je vermijden omdat ze niet tegen de ellende kunnen en mensen mogen contact verbreken enkel omdat ze je zat zijn. Ook als dat vanuit een aandoening komt.

Ik vind het echt overkomen alsof je vindt dat je zelf meer begrip en vergeving verdient dan anderen. Iets dat in mijn optiek ook vaker voorkomt bij mensen met allerlei psychische aandoeningen en dat kunnen mensen ook gewoon zat raken. Dat het allemaal om jou moet draaien, omdat jij nou eenmaal ziek bent. Tja dat kun je vervelend vinden, maar zo is het leven soms.

De begrafenis van je eigen moeder willen misbruiken voor een wraakactie is erg klein van geest. Een begrafenis draait om de overledene en het gunnen van afsluiting van mensen die dichtbij haar stonden. Het draait niet om het halen van je gram door de persoon die de zaken regelt. Ik mag hopen dat als het zover is je wel echt met andere zaken bezig bent.
Hoezo lijkt het alsof ik denk dat ik meer begrip en vergeving verdien dan de ander?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 15:15:27 #209
441859 crew  Lenny77
pi_209174568
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 11:53 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Ten eerste, blij om te lezen dat je nu weer bezig bent om uit het dal te kruipen waar je door ziekte toch weer ingegooit was.

Geef jezelf tijd om te herstellen, gooi niet alles er zo gelijk uit, maar probeer het allemaal zo goed en kwaad als het gaat een plaatsje te geven.

Het is vrij normaal dat je nog niet helemaal ok in je vel zit. Het is normaal dat het pijn doet dat mensen zich van je afgekeert hebben.

Ik heb je op dit forum (onder mijn vorige user name) leren 'kennen' als een aardige snuiter, die ondanks een stel beroerde kaarten in het leven toch altijd naar de positieve kanten keek.

Ik hoop echt dat je dat weer terug kan vinden, want dat is wie jij bent en wil zijn. Zelfs nu in bitterheid klinkt dat door.

Probeer je te richten op wat wel goed gaat en op de mensen die er wel voor je zijn.
Je bijt je nu teveel vast in het negatieve. Je wil je verontschuldigen voor je gedrag in die psychose, maar dat gaat niet. Dat ligt buiten jouw schuld, je kan je enkel verontschuldigen voor dingen die binnen je macht liggen.
Je wil begrip, maar ook dat ligt lastig omdat het voor de meeste mensen buiten hun voorstellingsvermogen ligt. Dat is voor hun ook iets dat buiten hun macht ligt.

Natuurlijk is het normaal dat je verdrietig bent omdat je echt een nare kut ziekte hebt, verdrietig bent omdat mensen het niet begrijpen en zich afkeren. Dat is ook gewoon prut.
De ellende is dat je dat niet kan veranderen, hoe harder je er tegenin gaat, hoe naarder het wordt.

Wat je (naar mijn persoonlijke en ontoereikende) mening wel kan is vechten om jezelf weer terug te krijgen. Dat die glimlach weer je ogen bereikt.
Laat wie jij bent en hoe jij doet niet van anderen af hangen. En weet dat jij zoveel meer bent dan de ziekte die je hebt.

Ik wens je alle geluk. Ik heb groot respect voor je veerkracht en doorzettingsvermogen.
En ik hoop echt dat je die positieve en levendige jongen in jezelf weer terug vind.
Pareltje van antwoord O+
Jammer dat hier weer overheen gelezen wordt...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 16 mei 2023 @ 15:20:06 #210
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209174629
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 11:53 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

Dank je wel hiervoor 🙏🏾. Ik heb dit soort reacties ook nodig soms :)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 16 mei 2023 @ 17:16:35 #211
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_209175869
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 14:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Hoezo lijkt het alsof ik denk dat ik meer begrip en vergeving verdien dan de ander?
Je rechtvaardigt al je eigen handelen, of het nou met je psychose is, of omdat je gevormd bent door je ervaringen. Maar van anderen verwacht je wel dat ze jou met fluwelen handschoenen behandelen, dat ze hun grens overgaan om jou toch een fijn gevoel te geven, dat ze ondanks alles jou toch een kans moeten geven om het af te sluiten zoals jou uitkomt. Dat is niet redelijk of eerlijk. Jij wilde meer medelijden van anderen, maar waar is jouw medelijden voor hoe het voor hun is om met jou te dealen?
  dinsdag 16 mei 2023 @ 19:20:29 #212
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209177250
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 17:16 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Je rechtvaardigt al je eigen handelen, of het nou met je psychose is, of omdat je gevormd bent door je ervaringen. Maar van anderen verwacht je wel dat ze jou met fluwelen handschoenen behandelen, dat ze hun grens overgaan om jou toch een fijn gevoel te geven, dat ze ondanks alles jou toch een kans moeten geven om het af te sluiten zoals jou uitkomt. Dat is niet redelijk of eerlijk. Jij wilde meer medelijden van anderen, maar waar is jouw medelijden voor hoe het voor hun is om met jou te dealen?
Die medelijden heb ik echt aan alles in iedereen getoond hoor. Je weet niet waarover je het hebt. Ik heb echt wel schaamte en schuld gevoeld voor mijn psychoses en medelijden gehad met mensen die er last van hadden.
pi_209178559
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 14:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Hoezo? Herinner je deze nog? Het waren je eigen woorden:
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 13:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind wat ik allemaal heb moeten meemaken en doorstaan echt veel zieliger en ellendiger voor mezelf
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_209179339
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 19:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Die medelijden heb ik echt aan alles in iedereen getoond hoor. Je weet niet waarover je het hebt. Ik heb echt wel schaamte en schuld gevoeld voor mijn psychoses en medelijden gehad met mensen die er last van hadden.
Je vergeet ‘en nu moeten ze mij vergeven en als ze dat niet doen zijn ze asociaal en ga ik ze op alle gebieden die in mijn invloedssfeer liggen straffen’.

Want dat is toch hoe het volgens jou zou moeten gaan?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 17 mei 2023 @ 09:41:55 #215
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_209181785
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 19:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik vermoed dat zij dat andersom ook vinden, maar dat zie jij ook niet. Mensen zijn niet zomaar uit het niets klaar met je. Dat is een opeenstapeling van gebeurtenissen. Daarom worden voor jou onschuldige handelingen, of slechts enigszins vervelende handelingen in hun hoofd heel groot en is het een keer klaar.

Dat moet je mensen ook gunnen. Jouw excuses moeten niet komen onder voorwaarde dat het voor jou bevredigend wordt afgesloten of hervat. Jouw medelijden moet niet enkel bestaan om daarvoor te krijgen wat je wil.

Je hoeft niet voor ze te kruipen of jezelf te haten. Je mag best trots zijn op je positieve kanten, maar verleg je aandacht en gun die mensen gewoon wat zij nodig hebben. Voor hun ben jij gewoon te veel en dat mag ook.
  woensdag 17 mei 2023 @ 15:02:38 #216
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209185461
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 09:41 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ik vermoed dat zij dat andersom ook vinden, maar dat zie jij ook niet. Mensen zijn niet zomaar uit het niets klaar met je. Dat is een opeenstapeling van gebeurtenissen. Daarom worden voor jou onschuldige handelingen, of slechts enigszins vervelende handelingen in hun hoofd heel groot en is het een keer klaar.

Dat moet je mensen ook gunnen. Jouw excuses moeten niet komen onder voorwaarde dat het voor jou bevredigend wordt afgesloten of hervat. Jouw medelijden moet niet enkel bestaan om daarvoor te krijgen wat je wil.

Je hoeft niet voor ze te kruipen of jezelf te haten. Je mag best trots zijn op je positieve kanten, maar verleg je aandacht en gun die mensen gewoon wat zij nodig hebben. Voor hun ben jij gewoon te veel en dat mag ook.
Ik snap je punt en je hebt ook gelijk. Bedankt.
pi_209187786
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik kan mij zeker voorstellen dat het moeilijk voor je kan zijn om met die emoties om te gaan.

Hopelijk kan het je geruststellen dat we allemaal hier min of meer tegenaan lopen. Mensen komen en gaan in het leven. Het enige wat zeker is in het leven, is dat niets zeker is. Het zou bijvoorbeeld andersom ook kunnen gebeuren dat iemand waarmee jij jarenlang goed mee omgaat en waarbij jij je vertrouwd voelt, opeens heel raar gaat doen en hij wil je ook niet vertellen wat er aan de hand is. Dan kan je voor jezelf ook besluiten dat je genoeg aan jouw eigen problemen hebt en die issues van hem er niet bij kunt hebben. Dat hoeft niet perse te betekenen dat je een hekel hebt aan hem, maar meer omdat je voor jezelf goed wilt zorgen.

Mensen kwijtraken die je graag langer in jouw leven wilde hebben, is heel kut. Het is echt een rouwproces om dat te kunnen verwerken. Het hoort er ook bij. Uiteindelijk maakt alles wat je meemaakt in het leven jou ook sterker en wijzer als persoon.
pi_209188053
Ik heb zelf de nodige psychische problemen maar een psychose mag nooit een excuus zijn om anderen pijn te doen en je kan al helemaal niet verwachten dat mensen het je zullen vergeven.

Als mensen je niet meer willen zien, accepteer dat dan. Ga verder met je leven. Koester geen wrok. Mensen komen en mensen gaan. Soms scheiden de wegen van mensen en dat is toch prima.
  woensdag 17 mei 2023 @ 19:20:22 #219
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209188297
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:00 schreef jill1992 het volgende:
Ik heb zelf de nodige psychische problemen maar een psychose mag nooit een excuus zijn om anderen pijn te doen en je kan al helemaal niet verwachten dat mensen het je zullen vergeven.

Als mensen je niet meer willen zien, accepteer dat dan. Ga verder met je leven. Koester geen wrok. Mensen komen en mensen gaan. Soms scheiden de wegen van mensen en dat is toch prima.
Weet je überhaupt wat een psychose is wanneer je dit soort dingen zegt? Je snapt wel dat mensen in psychoses niet meer helder en rationeel kunnen nadenken, dus alle gedrag dat daaruit voortvloeit kan je niet toerekenen aan de persoon?

En ik koester wel wrok, er is geen reden waarom ik dat niet zou mogen doen.
pi_209188349
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Weet je überhaupt wat een psychose is wanneer je dit soort dingen zegt? Je snapt wel dat mensen in psychoses niet meer helder en rationeel kunnen nadenken, dus alle gedrag dat daaruit voortvloeit kan je niet toerekenen aan de persoon?

Ik heb zelf meerdere psychoses gehad. Maar ik heb anderen daarmee geen pijn gedaan. Tenminste, de enige pijn die ik heb veroorzaakt was mijn familie die zich zorgen om mij maakten.

Ik wilde het in mijn eerste post niet zeggen, maar ik vind dat je best wel in de slachtofferrol zit, zeker op de manier hoe je nu reageert. Je kan medelijden niet afdwingen.
  woensdag 17 mei 2023 @ 19:27:31 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_209188366
quote:

[..]

QED.
Je slaat én weer (onnodig) om je heen én geeft er zelf weer blijk van een verre van aangename persoonlijkheid te hebben.

Ik zou ook afscheid van je nemen.
Met het besef dat een psychische stoornis zoals jij hebt inderdaad echt heel zwaar is. Maar er is 0 zelfreflectie en 100 % zelfmedelijden bij jou. Dan is een vriendschap gewoon niet houdbaar.

[ Bericht 19% gewijzigd door Whiskers2009 op 17-05-2023 19:32:35 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_209188393
quote:

[..]

En ik koester wel wrok
Dan heb je de situatie zoals hij is dus niet geaccepteerd, en je bewering dat je medelijden hebt met je slachtoffers is dan helemaal nogal twijfelachtig. Immers, waarom zou je wrok koesteren jegens iemand waar je oprecht medelijden mee hebt?
  woensdag 17 mei 2023 @ 19:37:59 #223
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209188491
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:26 schreef jill1992 het volgende:

[..]
Ik heb zelf meerdere psychoses gehad. Maar ik heb anderen daarmee geen pijn gedaan. Tenminste, de enige pijn die ik heb veroorzaakt was mijn familie die zich zorgen om mij maakten.

Ik wilde het in mijn eerste post niet zeggen, maar ik vind dat je best wel in de slachtofferrol zit, zeker op de manier hoe je nu reageert. Je kan medelijden niet afdwingen.
Ik probeer ook nergens medelijden af te dwingen, waar zie je dan? Ik mag het oneerlijk en onrechtvaardig vinden als hechte vrienden en familieleden met mij verbreken of vernederen vanwege mijn psychoses.

Ik hoop ook nooit iemand pijn gedaan in mijn psychoses, ik begrijp wel dat psychoses heel onvoorspelbaar zijn en iemand verliest controle over zijn rationele denkvermogen en gedrag. Daarom neem ik die grote Afrikaanse man die mij fysiek aanviel met geweld tijdens mijn laatste opname niet kwalijk en heb ik normaal tegen hem gedaan toen ik hem later weer tegenkwam.

En donder op met je verwijt van ‘slachtofferrol’, alsof dat automatisch iets slechts is. Ik ben ook slachtoffer van deze aandoening, ik heb ook gewoon domweg pech. Een kankerpatiënt mag toch ook boos of verdrietig zijn vanwege zijn ziekte? Kankerpatienten mogen klagen en zeuren over het feit dat ze kanker hebben en verwachten dat mensen begrip en medelijden voor ze hebben? IlWaarom mag ik niet hetzelfde willen of verwachten vanwege mijn Psychosegevoeligheid? Dat is ook een hele enge ernstige ziekte om de rest van :6 je leven te hebben.
  woensdag 17 mei 2023 @ 19:47:58 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_209188636
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik probeer ook nergens medelijden af te dwingen, waar zie je dan? Ik mag het oneerlijk en onrechtvaardig vinden als hechte vrienden en familieleden met mij verbreken of vernederen vanwege mijn psychoses.

Ik hoop ook nooit iemand pijn gedaan in mijn psychoses, ik begrijp wel dat psychoses heel onvoorspelbaar zijn en iemand verliest controle over zijn rationele denkvermogen en gedrag. Daarom neem ik die grote Afrikaanse man die mij fysiek aanviel met geweld tijdens mijn laatste opname niet kwalijk en heb ik normaal tegen hem gedaan toen ik hem later weer tegenkwam.

En donder op met je verwijt van ‘slachtofferrol’, alsof dat automatisch iets slechts is. Ik ben ook slachtoffer van deze aandoening, ik heb ook gewoon domweg pech. Een kankerpatiënt mag toch ook boos of verdrietig zijn vanwege zijn ziekte? Kankerpatienten mogen klagen en zeuren over het feit dat ze kanker hebben en verwachten dat mensen begrip en medelijden voor ze hebben? IlWaarom mag ik niet hetzelfde willen of verwachten vanwege mijn Psychosegevoeligheid? Dat is ook een hele enge ernstige ziekte om de rest van :6 je leven te hebben.
Mag je allemaal vinden.
Maar hou op om ons lastig te vallen met je gezwelg in zelfmedelijden en je onnodige valse uithalen, dank!
pi_209188908
-nee-

[ Bericht 96% gewijzigd door Lenny77 op 17-05-2023 21:51:01 ]
Purr.
pi_209189241
quote:

[..]
Ik probeer ook nergens medelijden af te dwingen, waar zie je dan?
Ehm … in de TT al?!
quote:
vernederen vanwege mijn psychoses.
Je bent vernederd?
In welke vorm dan?

Ik lees dat nergens, hoe dan?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_209189353
quote:

[..]

Een kankerpatiënt mag toch ook boos of verdrietig zijn vanwege zijn ziekte? Kankerpatienten mogen klagen en zeuren over het feit dat ze kanker hebben en verwachten dat mensen begrip en medelijden voor ze hebben? IlWaarom mag ik niet hetzelfde willen of verwachten vanwege mijn Psychosegevoeligheid? Dat is ook een hele enge ernstige ziekte om de rest van :6 je leven te hebben.
Ja ho eens, een kankerpatient vormt ook geen bedreiging voor vrienden en familie. Als een kankerpatient zijn ziekte bijvoorbeeld als excuus zou gebruiken om drugsproducent te worden en daardoor zichzelf en zijn hele omgeving in gevaar brengt, ja dan zouden die zich waarschijnlijk ook van hem afkeren. Alleen, dat is meestal niet aan de orde. Door jouw op betrokkenen dreigend overkomend gedrag tijdens psychoses, en je houding daarover buiten je psychoses keren ze zich van je af. Dat kun je gewoon niet vergelijken met iemand die een nare lichamelijke ziekte heeft waardoor diegene vooral heel erg... nou ja, ziek is.
  woensdag 17 mei 2023 @ 21:09:50 #228
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209189692
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
QED.
Je slaat én weer (onnodig) om je heen én geeft er zelf weer blijk van een verre van aangename persoonlijkheid te hebben.

Ik zou ook afscheid van je nemen.
Met het besef dat een psychische stoornis zoals jij hebt inderdaad echt heel zwaar is. Maar er is 0 zelfreflectie en 100 % zelfmedelijden bij jou. Dan is een vriendschap gewoon niet houdbaar.
Neem nu afscheid dan reageer nooit meer in mijn topics :6 . Dan zijn we beiden tevreden 😊.
  woensdag 17 mei 2023 @ 21:13:00 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_209189747
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 21:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Neem nu afscheid dan reageer nooit meer in mijn topics :6 . Dan zijn we beiden tevreden 😊.
Snap je nou écht zelf niet dat dit soort reacties (naar mij en naar anderen) nou niet direct de indruk wekken dat je een sympathieke (jonge)man bent? Maar juist het tegenovergestelde?
  woensdag 17 mei 2023 @ 22:49:42 #230
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_209191175
quote:

[..]

Kankerpatiënten zijn ook echt ziek. En dat blijven ze tot ze genezen of overlijden. Die hebben alle recht om te klagen, al hebben alle mensen met kanker in mijn omgeving die rot ziekte met waardigheid gedragen tot de dood aan toe.
Dat is echt geen vergelijking met de onsympathieke, manipulerende figuur die jij blijkt te zijn tussen je episodes door. Want dat heb je in dit topic wel aangetoond. Dat je die vergelijking alleen al durft te maken toont aan wat voor een persoon je bent.
pi_209191427
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 22:49 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Kankerpatiënten zijn ook echt ziek. En dat blijven ze tot ze genezen of overlijden. Die hebben alle recht om te klagen, al hebben alle mensen met kanker in mijn omgeving die rot ziekte met waardigheid gedragen tot de dood aan toe.
Dat is echt geen vergelijking met de onsympathieke, manipulerende figuur die jij blijkt te zijn tussen je episodes door. Want dat heb je in dit topic wel aangetoond. Dat je die vergelijking alleen al durft te maken toont aan wat voor een persoon je bent.
Dat vind ik dan weer erg sterk uitgedrukt.

Net als kanker, is een psychose iets wat je buiten je wil overkomt. En is heel naar en invaliderend.

Maar waar het verschil zit tussen individuen is hoe ze omgaan met hun ziekte. In het geval van psychoses: hoe ga je met je omgeving als je niet in een psychose zit. Want in een psychose is je gedrag je minder aan te rekenen.
Zowel een kankerpatiënt als iemand die psychisch kwetsbaar is zou zich in een goede periode moeten kunnen inleven in anderen, vragen in plaats van eisen, grenzen van anderen herkennen en respecteren.

Dus als K_W eerst dit zegt

quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
En daarna dit
quote:

[..]

blijkt maar weer eens dat hij dat toch nog niet snapt. Of nog niet zover is in zijn proces.
Waardoor hij mensen alleen maar verder van zich afduwt en steeds gefrustreerder en eenzamer wordt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 17 mei 2023 @ 23:32:28 #232
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_209191562
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 23:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat vind ik dan weer erg sterk uitgedrukt.

Net als kanker, is een psychose iets wat je buiten je wil overkomt. En is heel naar en invaliderend.

Maar waar het verschil zit tussen individuen is hoe ze omgaan met hun ziekte. In het geval van psychoses: hoe ga je met je omgeving als je niet in een psychose zit. Want in een psychose is je gedrag je minder aan te rekenen.
Zowel een kankerpatiënt als iemand die psychisch kwetsbaar is zou zich in een goede periode moeten kunnen inleven in anderen, vragen in plaats van eisen, grenzen van anderen herkennen en respecteren.

Dus als K_W eerst dit zegt
[..]
En daarna dit
[..]
blijkt maar weer eens dat hij dat toch nog niet snapt. Of nog niet zover is in zijn proces.
Waardoor hij mensen alleen maar verder van zich afduwt en steeds gefrustreerder en eenzamer wordt.
Het gedrag in een psychose ga ik helemaal niets over zeggen. Dan schijnen mensen zover buiten zichzelf te kunnen staan dat de toerekeningsvatbaarheid inderdaad sterk minder wordt.
Het gaat mij om het gedrag buiten de psychoses, in dit geval ordinair wraak willen nemen op mensen omdat zij de persoon in kwestie niet meer in hun leven willen. Dat is wel toerekeningsvatbaar gedrag. En inderdaad wil juist TS dat niet inzien. De vergelijking met kankerpatiënten vind ik in deze nog steeds misplaatst.
pi_209191748
Ken ook iemand met een psychose, in het begin vond ik die appjes wel grappig maar inmiddels lees ik ze niet eens meer.

Het punt is dat ze van alles roepen en verwijten maar toch niet luisteren, donderstraal dan ook op met dat gezeik :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_209191863
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 21:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Neem nu afscheid dan reageer nooit meer in mijn topics :6
Omdat Whiskers de vinger op de zere plek legt?
En dat past jou niet dus dan reageer je zo geagiteerd?

Maar hey ... je scheldt niet dus dan is het -objectief gezien- prima.

|:(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
  donderdag 18 mei 2023 @ 02:15:40 #235
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209192312
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Mag je allemaal vinden.
Maar hou op om ons lastig te vallen met je gezwelg in zelfmedelijden en je onnodige valse uithalen, dank!
Nee 👎, fok R&P is juist hiervoor bedoelt en het is leuke tijdverdrijf ook voor mij. Als je het echt niet leuk vindt om te lezen, hoef je niet op mijn topics te clicken w/ ^p^
pi_209193108
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 02:15 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nee 👎, fok R&P is juist hiervoor bedoelt en het is leuke tijdverdrijf ook voor mij. Als je het echt niet leuk vindt om te lezen, hoef je niet op mijn topics te clicken w/ ^p^
Nou, getuige je gepikeerde reacties lijkt je het niet echt leuk te vinden. Of loop je daarin te trollen?
  Moderator donderdag 18 mei 2023 @ 09:30:41 #237
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209193226
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 09:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Nou, getuige je gepikeerde reacties lijkt je het niet echt leuk te vinden. Of loop je daarin te trollen?
Dat was vorige keren de uitvlucht ja. Als een topic te lastig werd voor TS zei hij ineens dat het getroll was. Lekker makkelijk. Dat zou, net als de rest hier, gewoon in het aloude patroon passen. Oftewel, oude wijn in nieuwe zakken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_209193252
quote:
Dat jij gevoelig bent voor psychoses is niet eerlijk. Dat jij daar verdrietig over bent snapt (bijna) iedereen. Dat je er (soms) boos over bent ook. Dat recht heb je. Het lijkt mij ook heel menselijk om dat te voelen. Maar verandert het iets? Wordt jouw leven er leuker van? Wordt je er zelf een blijer mens van? Helpt het om minder last te hebben van psychoses?

Er is maar één ding waar jij invloed op hebt en dat is hoe jij met jouw leven omgaat. Hét grote probleem met die slachtofferrol is dat jij je daarmee helemaal identificeert met jouw handicap, terwijl die onveranderlijk is en jij bovendien zoveel meer bent dan dat. Die gevoeligheid voor psychoses hoort bij jou, maar dat is niet wie jij bent. Net zoals de kleur van je ogen en de lengte van lichaam slechts een onderdeel zijn van jouw identiteit; maar het is niet jij. Jij bent het geheel van alles wat jou maakt. In de slachtofferrol breng jij jezelf terug tot:die paar dingen in je leven die ronduit klote zijn. Het gevolg daarvan is dat je gaat denken in onmogelijkheden (i.p.v. mogelijkheden) en in tegenslag (i.p.v. kansen). En misschien nog wel het belangrijkste: je blijft erdoor hangen in je verleden. En er is nog nooit iemand in geslaagd om het verleden te veranderen. Dat gaat je gewoon niet lukken.

Niemand beweert dat jij jouw handicap eerlijk moet vinden en er nooit verdrietig of boos over mag zijn. Ik denk dat iedereen die een handicap heeft dat verdriet en die boosheid wel herkent. Maar je komt geen stap vooruit als je daarin blijft zwelgen. Als jij jezelf niet accepteert, hoe kun je dit dan van anderen verlangen? Ik heb daar zelf in het verleden wel 'ns (via de huisarts) psychologische hulp bij gezocht: leren accepteren dat mijn handicap bij mij hoort. Ik mag van tijd tot tijd best verdrietig en boos zijn over de gevolgen die mijn handicap heeft en ik vind het leven soms ook verdomd oneerlijk, maar ik wil het niet mijn leven laten bepalen. Het is niet wie ik ben. Groepfunder is meer dan alleen die handicap. Misschien zijn er mensen die niet verder kunnen kijken dan mijn handicap. Dat is jammer voor hen, maar zegt niets over mij. Ik geloof dat jij er baat bij zou hebben om ook wat meer op die manier naar jezelf te kijken. K_W is het slachtoffer? In zekere zin klopt dat. Maar K_W is toch veel meer dan alleen slachtoffer? Man, jij hebt dingen bereikt die mij nog steeds niet gelukt zijn. Zal ik daar 'ns een klaagtopic over openen? (*retorische vraag*)
pi_209193366
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 09:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Of loop je daarin te trollen?
Ik begin dit te vermoeden. De specifieke post waarop jij reageerde tegen hem, zou weleens meer kunnen zeggen dan alle andere posts ervoor. Vooral als hij zegt dat het leuk tijdverdrijf is.

Is het raar als ik mij nu afvraag dat hij helemaal niet uit is op steun en advies van mensen hier, maar dat hij misbruik maakt van de empathie van andere mensen, want zolang mensen vanuit hun beste bedoelingen op hem reageren, krijgt hij het idee dat hij macht en controle over die mensen krijgt.

Dat zou kunnen verklaren dat hij heel anders op bijvoorbeeld @Whiskers2009 reageert, omdat zij idd de vinger te vinger teveel op de zere plek legt, dus zij wordt daarmee een bedreiging voor hem dat hij ontmaskerd kan worden.
  donderdag 18 mei 2023 @ 12:14:38 #240
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209194723
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 09:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat was vorige keren de uitvlucht ja. Als een topic te lastig werd voor TS zei hij ineens dat het getroll was. Lekker makkelijk. Dat zou, net als de rest hier, gewoon in het aloude patroon passen. Oftewel, oude wijn in nieuwe zakken.
Ik zeg nergens in deze topic te trollen toch? Ik ben gewoon bloedserieus en alles wat ik heb gezegd is de volledige waarheid voor zover ik die ken of hoe ik het zie of ervaart.

Verder, wat ik eruit haal uit iedereen die boos of oordelend op mij reageert, is dat jullie (mijn haters) mij gewoon niet zo sympathiek vindt overkomen toch? Begrijp ik het goed dat jullie zo op mij reageren omdat ik bot en onsympathiek overkom en vinden jullie niet kunnen, waardoor jullie alles uit de kast halen om mij een kopje kleiner proberen te maken? Ik ben niet nederig genoeg, ik kruip in de slachtofferrol, ik bekijk het alleen vanuit mijn perspectief of heel eenzijdig, ik ben te verbitterd en moet het gewoon loslaten, ik zal wel een heel onprettig persoon zijn want ik praat te veel over mezelf of mijn psychoses en wat ik heb meegemaakt in deze topic, enz? Daarom zitten jullie alles maar verzinnen of out of context to halen mij een kopje kleiner te maken zoals de user boven jou zegt dat het me wel wat doet daarom reageer ik zo gepikeerd… ik vind het alleen belachelijk en leuk, maatje. Het zijn juist jullie de alles wat ik zeg te zwaar en persoonlijk neem, waardoor Purrito zelfs een paar dagen mijn naam persoonlijk benoem in haar topic en dat E mij niet mag omdat ik haar heb gekwetst met mijn woorden 😂, of CoolGuy die altijd maar een reden zoekt om een ban te kunnen geven of met de inlevingsvermogen van een zwakbegaafde autist met allemaal verwijten en uit de lucht gegrepen ideeën van waarom het HELEMAAL mijn eigen schuld zou zijn dat alles waarover ik klaag of heb meegemaakt volledig mijn eigen schuld. Volgens CoolGuy’s analyses en theorieën heb ik echt alles wat mij heeft overkomen volledig aan mezelf te danken want hij meent te kunnen weten of aanvoelen hoe ik echt in elkaar zit via alleen mijn geschreven teksten en de mensen die mij hebben vernederd, verlaten, verraden, gepijnigd of wat dan ook mij zogenaamd volgens CoolGuy helemaal door zou hebben hoe mijn “ware egoïstische en kwaadaardige” karakter echt in elkaar zit en daarom heb ik meegemaakt wat ik allemaal heb meegemaakt. Volgens hem zou het volledig en alleen aan mezelf te verwijten zijn want ik ben een hele slechte onaangename persoon toch 😂🤣😜🤪?

-GEWOON NEE! Doe even normaal man!-

Het boeit me totaal niet als ik sympathiek gevonden wordt in dit topic, mensen die mij al van jaren geleden al kennen op fok weten dat ik nooit zo hard en verbitterd was tot grofweg een paar jaar geleden… in 2020 dus :P . Wat gebeurde er dan in 2020 en eerder waardoor geen berouw meer ken of boeit hoe anderen hier over mij denken 🧐? Neem je tijd, het antwoord staat al in dit topic, lees hem nog in keer grondig door als je het niet vergeet. Verder heb ik alles maar ook echt volledig alles naar waarheid verteld, geen essentiële informatie weggelaten, geen feitjes verdraait of nieuwe verzonnen… Dus mijn serieuze vraag of verzoek naar mijn haters of mensen die mij onsympathiek vind overkomen, ondanks het feit dat je vindt dat ik onsympathiek of onaardig over kom in mijn topic hier, zou je durven zeggen dat wat ik allemaal heb meegemaakt met mijn psychoses en verwante opnames gevolgd door de zware sociale stigma en weinig begrip of medelijden van anderen eerlijk zou zijn geweest of niet? Ga bij het beantwoorden van deze vraag dat ik geen enkele detail heb achtergehouden en geen enkele belangrijke feit heb weggehouden of verdraait in mijn voordeel of hun nadeel… Heb ik het er zelf naar gemaakt of heb ik gewoon dikke vette pech gehad :'( :N :{w ?

Ben benieuwd wat jullie gaan zeggen daarop :Y ^O^ c_/ ?

[ Bericht 6% gewijzigd door Lenny77 op 18-05-2023 12:21:02 ]
  Moderator donderdag 18 mei 2023 @ 12:23:13 #241
16180 crew  CoolGuy
pi_209194821
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 12:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik zeg nergens in deze topic te trollen toch? Ik ben gewoon bloedserieus en alles wat ik heb gezegd is de volledige waarheid voor zover ik die ken of hoe ik het zie of ervaart.

Verder, wat ik eruit haal uit iedereen die boos of oordelend op mij reageert, is dat jullie (mijn haters) mij gewoon niet zo sympathiek vindt overkomen toch? Begrijp ik het goed dat jullie zo op mij reageren omdat ik bot en onsympathiek overkom en vinden jullie niet kunnen, waardoor jullie alles uit de kast halen om mij een kopje kleiner proberen te maken? Ik ben niet nederig genoeg, ik kruip in de slachtofferrol, ik bekijk het alleen vanuit mijn perspectief of heel eenzijdig, ik ben te verbitterd en moet het gewoon loslaten, ik zal wel een heel onprettig persoon zijn want ik praat te veel over mezelf of mijn psychoses en wat ik heb meegemaakt in deze topic, enz? Daarom zitten jullie alles maar verzinnen of out of context to halen mij een kopje kleiner te maken zoals de user boven jou zegt dat het me wel wat doet daarom reageer ik zo gepikeerd… ik vind het alleen belachelijk en leuk, maatje. Het zijn juist jullie de alles wat ik zeg te zwaar en persoonlijk neem, waardoor Purrito zelfs een paar dagen mijn naam persoonlijk benoem in haar topic en dat E mij niet mag omdat ik haar heb gekwetst met mijn woorden 😂, of CoolGuy die altijd maar een reden zoekt om een ban te kunnen geven of met de inlevingsvermogen van een zwakbegaafde autist met allemaal verwijten en uit de lucht gegrepen ideeën van waarom het HELEMAAL mijn eigen schuld zou zijn dat alles waarover ik klaag of heb meegemaakt volledig mijn eigen schuld. Volgens CoolGuy’s analyses en theorieën heb ik echt alles wat mij heeft overkomen volledig aan mezelf te danken want hij meent te kunnen weten of aanvoelen hoe ik echt in elkaar zit via alleen mijn geschreven teksten en de mensen die mij hebben vernederd, verlaten, verraden, gepijnigd of wat dan ook mij zogenaamd volgens CoolGuy helemaal door zou hebben hoe mijn “ware egoïstische en kwaadaardige” karakter echt in elkaar zit en daarom heb ik meegemaakt wat ik allemaal heb meegemaakt. Volgens hem zou het volledig en alleen aan mezelf te verwijten zijn want ik ben een hele slechte onaangename persoon toch 😂🤣😜🤪?

Ik mag CoolGuy gewoon echt niet, ik vind zijn sociale inzichten en botte lompe manier van zijn mening en perspectief op topics van mij EN ANDEREN gewoon slecht, echt een totale onsympathieke nerd. Ik vraag me af hoe jij alsnog aan vrouw heeft weten te komen die dag ook nog zo lang blij hem blijft, ik gok dat ze ook een kreng is vadsig, ook haar lichaamsverzorging zal vunzig zijn en ze hebben alleen seks een paar keer per jaar op bijzondere dagen zoals kerst of hun verjaardag. Misschien hebben ze toevallig vanavond weer seks omdat het Hemelvaartsdag is. Wel met het ligt uit en beiden willen grondig voor en na de daad grondig douchen en scrubben met chloor en antikalk middel.

Het boeit me totaal niet als ik sympathiek gevonden wordt in dit topic, mensen die mij al van jaren geleden al kennen op fok weten dat ik nooit zo hard en verbitterd was tot grofweg een paar jaar geleden… in 2020 dus :P . Wat gebeurde er dan in 2020 en eerder waardoor geen berouw meer ken of boeit hoe anderen hier over mij denken 🧐? Neem je tijd, het antwoord staat al in dit topic, lees hem nog in keer grondig door als je het niet vergeet. Verder heb ik alles maar ook echt volledig alles naar waarheid verteld, geen essentiële informatie weggelaten, geen feitjes verdraait of nieuwe verzonnen… Dus mijn serieuze vraag of verzoek naar mijn haters of mensen die mij onsympathiek vind overkomen, ondanks het feit dat je vindt dat ik onsympathiek of onaardig over kom in mijn topic hier, zou je durven zeggen dat wat ik allemaal heb meegemaakt met mijn psychoses en verwante opnames gevolgd door de zware sociale stigma en weinig begrip of medelijden van anderen eerlijk zou zijn geweest of niet? Ga bij het beantwoorden van deze vraag dat ik geen enkele detail heb achtergehouden en geen enkele belangrijke feit heb weggehouden of verdraait in mijn voordeel of hun nadeel… Heb ik het er zelf naar gemaakt of heb ik gewoon dikke vette pech gehad :'( :N :{w ?

Ben benieuwd wat jullie gaan zeggen daarop :Y ^O^ c_/ ?
En daar ging je laatste restje sympathie wat je van andere mensen kreeg hier gok ik.

Overigens, nee, dat je psychose gevoelig bent, daar kun jij niks aan doen. Waar je wél wat aan kunt doen is je je houding, je agressie etc.

Ik zie dat inmiddels Lenny je post heeft aangepast, omdat je voor de zoveelste keer over mijn vrouw begint. Het is stuitend hoe hypocriet je bent.

Ik heb je originele post gequote, voor de aanpassing van Lenny, want even los van dat je er niet verder naast kunt zitten vind ik het wel belangrijk dat mensen je kunnen zien voor wie en wat je werkelijk bent.
  donderdag 18 mei 2023 @ 12:26:43 #242
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209194864
Je toont steeds meer je ware aard, ik begin te geloven dat je het gewoon verdient allemaal.

Zal wel karma zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 18 mei 2023 @ 12:34:20 #243
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209194969
Tja als dit soort posts zich vertalen naar het echte leven, ben je niet echt sympathiek en vooral heel druk met je zelf. Het heeft een grote "Iedereen die kritiek op mij heeft is stom en ga ik beledigen" factor. Mensen die niet weer vrienden met mij willen worden zijn stom en het is alleen hun schuld! Want als ik sorry heb gezegd moeten ze weer vrienden worden!
pi_209195085
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 12:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het boeit me totaal niet als ik sympathiek gevonden wordt in dit topic
Ongeloofwaardig. Meerdere topics over hetzelfde openen, steeds zo bozig op ongewenste meningen reageren en nu zelfs de gezinsleden van andere users proberen te beledigen, zijn tekenen dat je het juist wel heel erg boeit.

quote:
Dus mijn serieuze vraag of verzoek naar mijn haters of mensen die mij onsympathiek vind overkomen, ondanks het feit dat je vindt dat ik onsympathiek of onaardig over kom in mijn topic hier, zou je durven zeggen dat wat ik allemaal heb meegemaakt met mijn psychoses en verwante opnames gevolgd door de zware sociale stigma en weinig begrip of medelijden van anderen eerlijk zou zijn geweest of niet?
Het zijn niet je psychoses waardoor je geen sympathie en medelijden verdient, het is je enorm onbeschofte gedrag buiten die psychoses om waardoor je alle credits verspeelt.
pi_209195142
Vanwaar die rare obsessie met de vrouw van Coolguy eigenlijk? Is ook niet de eerste keer dat je daarover begint geloof ik. Volgens mij mag je die user gewoon niet en heb je ergens ooit iets gelezen waarmee je hem hoopt te kunnen kwetsen ofzo. Hoe dan ook, zeker als je jezelf zo erg geraakt voelt door vermeende vernederingen en beledigingen is het moreel wel erg tegenstrijding om op die manier iemand anders proberen te raken.
  Moderator donderdag 18 mei 2023 @ 12:54:51 #246
16180 crew  CoolGuy
pi_209195181
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 12:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vanwaar die rare obsessie met de vrouw van Coolguy eigenlijk? Is ook niet de eerste keer dat je daarover begint geloof ik. Volgens mij mag je die user gewoon niet en heb je ergens ooit iets gelezen waarmee je hem hoopt te kunnen kwetsen ofzo. Hoe dan ook, zeker als je zelf zo enorm geraakt wordt door vermeende vernederingen en beledigingen is het moreel wel erg tegenstrijding om op die manier iemand anders proberen te raken.
Wat hij ooit heeft gelezen is over míj, maar dat heeft hij fout onthouden en hij denkt dat dat over mijn vrouw ging. Dat heeft overigens niks te maken met wat hij hier oppert, want dit is gewoon wild uithalen in de hoop iemand te raken, maar inderdaad, het is niet de eerste keer.

Maar dit is waarom ik het heb laten staan (al begrijp ik dat Lenny het wel heeft aangepast). Zodat men de ware aard kan zien van Keep_Walking, en die informatie kan meenemen in de beslissing over of ze de volgende keer nog de moeite nemen om serieus te reageren op iemand die blijkbaar op deze manier in elkaar zit.
  donderdag 18 mei 2023 @ 12:59:33 #247
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_209195232
Laat K_W hier even zijn ware gezicht zien zeg… :X
Al die mooie verhalen hoe iedereen met hem wegloopt en hem als een rolmodel zien geloof ik nu helemaal niet meer. Snap heel goed dat mensen niets meer met hem te maken willen hebben.
  Moderator donderdag 18 mei 2023 @ 13:05:49 #248
16180 crew  CoolGuy
pi_209195307
pi_209195327
TS is echt een intens sneu persoon, zo over andermans vrouw praten :') schaam je kapot joh.
pi_209195350
Altijd mooi, als maskers van gezichten vallen _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209195406
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 12:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Al die mooie verhalen hoe iedereen met hem wegloopt en hem als een rolmodel zien geloof ik nu helemaal niet meer. Snap heel goed dat mensen niets meer met hem te maken willen hebben.
Ik heb mij in dit topic tot nu toe slechts als lurker opgesteld, maar wil nu toch wel even iets kwijt:

Ik had al lang voor deze post, zelfs al lang voor dit topic, K_W zijn ware aard gezien (op FOK!).

Ooit vond ik hem getroubleerd, maar desondanks best sympathiek. Nu zie ik hem helaas serieus als een potentieel TBS-klantje ... Erg jammer ...

En voor K_W nog een keer: het zijn niet je psychoses die je (hoogst) onsympathiek maken, het is je gedrag buiten die psychoses om! Hopelijk kun - en vooral wíl - je voor een kentering zorgen!
Tails tell tales
pi_209195407
Twee psychoses gehad en ook kanker. Kan dus vergelijken.

Ten eerste, er is bij kanker ook niemand die je de hele dag vasthoudt en je alles vergeeft wat je doet. Als men over de eerste schok heen is, wil men het liefst dat je zo snel mogelijk weer "normaal" doet.

En daarnaast, vragen om medelijden en als mensen je wijzen op je tekortkomingen gelijk van de hendel vliegen is een teken dat je onberekenbaar en onbetrouwbaar bent.

Praten over "haters".. Tssk. Je gooit je hele leven op een forum en daar reageren mensen op. Dat zijn geen haters, want deze mensen kennen je niet. Ze reageren puur op de woorden die je gebruikt, en die zijn duidelijk niet sympathiek. Net als dat je steeds je bericht eindigt met hoe goed je iets gedaan hebt, borstklopperij op niets af.

Wees eens eerlijk naar jezelf. Als je begin dit jaar nog thuis zat en van een uitkering leefde, ben je nu in de 5e maand van het jaar niet de aangewezen persoon om iemand in huis te halen. Dat zou pas oneerlijk zijn, naar jezelf en naar je mattie. Je zet jezelf op voor falen en hem ook.
Zou het niet veel eerlijker zijn als je gewoon aan jezelf toegeeft dat je bepaalde zaken moet laten, om op andere punten normaal te kunnen functioneren?

Ik ben bestuurslid van een groot internationaal bedrijf, de hoogste in rang in een hele grote groep mensen. Maar met mijn achtergrond betekent dit wel dat ik bijna altijd thuis ben, goed op mezelf moet letten qua slapen en voeding, een strak schema moet volgen en meerdere mensen in mijn omgeving heb die ongemerkt controle houden op mijn staat van zijn. De meeste vrienden ben ik kwijt geraakt tijdens de kanker, de psychoses kwamen daarna pas, maar die zorgden er wel voor dat er bijna niemand meer over was.

Oneerlijk, vast, zielig, misschien. Maar wat schiet ik er mee op door te blijven hangen in wat er weg is, of nooit zal zijn. Ben ook nog autistisch/ADHD'r, waardoor studeren een kleine hel was en heb dus geen volledige opleiding afgemaakt, mijn cv zit vol gaten en heb meer dan 20 banen gehad.

Zat blowend en zielig thuis met mijn "gedeelde kaarten", totdat ik mezelf een rotschop heb gegeven en me alleen gefocust heb op wat echt belangrijk was. Gek genoeg sinds de laatste psychose 4 keer gepromoveerd en nu de hoogste baas.

Je kan je verhaal nog 10 x neerzetten, en elke keer uitgebreider, maar mensen halen fake emoties er zo uit. Niemand is geïnteresseerd in iemand die alleen vanuit zijn eigen optiek kan praten. Echt, leven in stilte, en vooral voor jezelf, stoppen met jezelf te bewijzen naar anderen, niet langer om goedkeuring vragen en vooral heel intens van jezelf houden, zodat het geen reet meer uitmaakt wat anderen van je vinden. En als je dan helemaal jezelf bent, dan zal je merken dat mensen respect voor je gaan hebben. Wat dan geen fukc meer uitmaakt, want je houdt al van jezelf.
pi_209195440
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 12:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik durf nu de aanname wel aan dat TS in het echt net zo boos en bewust kwetsend reageert op mensen die hem niet meer moeten. Dat gekoppeld aan het blijven benaderen van mensen die al duidelijk afstand willen nemen, is het heel duidelijk waarom hij te maken krijgt met brieven van advocaten en rechtzaken.
  donderdag 18 mei 2023 @ 13:28:20 #254
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209195545
Psychose of niet. Dit gedrag is waarom men geen contact meer met je wil. Maakt niet uit hoe vaak of hoe gemeend je daarna sorry zegt. De grens is al heel heel ver overschreden.

Je kunt ons haters noemen. Dat mag, wellicht zit er eentje tussen maar ik denk dat als meesten dit topic wegklikken het direct vergeten zijn. Er is geen seconde daarbuiten dat ik hieraan denk.

Richt je op wat je nu hebt.
pi_209195700
quote:
Wel met het ligt uit en beiden willen grondig voor en na de daad grondig douchen en scrubben met chloor en antikalk middel.
GVD wat lees ik ... _O-
... dan spoor je echt niet als je zoiets verzint :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarrrr ... hij heeft je NIET uitgescholden dus "objectief gezien" .... O-)
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')