Uiterlijkheden, totaal onbelangrijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik een heilige ben verder, en nogmaals deze specifieke jeugdvijand is de enige waar ik oprecht zoiets zou doen. Verder hoef ik me niet te verantwoorden of verdedigen, ik ben in principe ook een wraakzuchtige persoon en rancuneus aangelegd. Ik heb ook veel andere kwaliteiten en eigenschappen in mijn persoonlijkheid en karakter die wel heel positief/sympathiek/aantrekkelijk zijn of wat dan ook, daarom heb ik een liefdesrelatie met een bloedmooie Surinaamse dame die al 11 jaar verliefd op mij is en nog steeds heel veel vrienden die mij waarderen en respect voor mij hebben. Helaas ben ik ook verhardt van binnen en conflicten ga ik normaalgesproken niet uit de weg als ik uitgedaagd word, voor mij is dat gewoon een kwestie van eer. Dat is deels gerelateerd aan mijn Curaçaose roots denk ik, je hoeft het ook niet te begrijpen of ermee eens te zijn.
Dit vind ik discutabel. Als in jouw verstoorde realiteit de overtuiging is dat het beter is die medicatie niet te nemen, hebben we het dan nog over een echte keuze? Of is zo'n besluit ingegeven door het ziektebeeld?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:33 schreef Purrito het volgende:
Ik ben psychiatrisch patient ( CPTSD en GAS) en ik heb goede vriendschappen en een gezonde relatie. Natuurlijk is angst een graad minder erg dan een psychose, maar je kiest er zelf voor om je als een hufter te gedragen. Of om drugs te gebruiken, je medicijnen niet te nemen en om je heen te schoppen. Niemand haat je omdat je een psychose hebt maar om hoe je je daarbuiten gedraagt.
Ik kan nu ook niet werken maar ik ben nooit in aanraking gekomen met politie, netjes mijn opleiding afgemaakt en me altijd gedragen. Ik word een beetje boos van mensen zoals TS die door hun gedrag bijdragen aan het stigma geestesziek=drama en gevaarlijk.
Je hebt zelf ook problemen met de erkenning van je problemen. Het maakt jou ook onsympathiek als je TS op deze manier wegzet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:21 schreef Purrito het volgende:
Ik heb nog niet eens een uitkering, en richt me op zsm beter worden. Ondertussen maak jij met iedereen ruzie, sad.
Gaat hij later weer sorry voor zeggen want hij meende het niet zo en dan is álles weer goedquote:
Een kenis van me die aan een zware manische depressie leid en ook diverse malen een psychose doorgemaakt heeft en ook een gedwongen opname, legde ooit eens uit dat ze eigenlijk ook altijd doorhad dat bepaalde invloeden van buitenaf kwamen en dat het onjuist was.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:37 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Dit vind ik discutabel. Als in jouw verstoorde realiteit de overtuiging is dat het beter is die medicatie niet te nemen, hebben we het dan nog over een echte keuze? Of is zo'n besluit ingegeven door het ziektebeeld?
Ik post nergens dat het oneerlijk isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook problemen met de erkenning van je problemen. Het maakt jou ook onsympathiek als je TS op deze manier wegzet.
Maar je bent duidelijk wel boos op de wereld en ik zie je reactie op TS veel meer in dat licht dan de bittere pil die TS moet slikken die mensen die bekender met TS zijn dan met jou ervan maken.quote:
Is dat het enige waar je TS op aanspreekt?quote:
Ik zie gewoon iemand die zijn slachtoffers niet met rust wil laten en dat werkt triggerend.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat het enige waar je TS op aanspreekt?
Ik zie iemand die ook in de shit zit (qua psychiatrische problematiek) en probeert zich beter te voelen door neer te kijken op iemand die nog veel dieper in de shit zit.
Blijf dan weg uit zijn topics.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:13 schreef Purrito het volgende:
[..]
Ik zie gewoon iemand die zijn slachtoffers niet met rust wil laten en dat werkt triggerend.
Willen zij dat niet? Kunnen zij dat (nog) niet? Of willen zij dat niet op jouw voorwaarden? Geef het in elk geval tijd. Je kunt niet verwachten dat jij 'sorry' zegt en dat daarmee de situatie weer wordt zoals die ooit was. Als dat al kan, dan kost dat heel veel tijd. En het vraagt vooral van jou dat jij laat zien dat jij nu een ander mens bent. Bijvoorbeeld door mensen die hebben aangeven (nog) geen contact (meer) met je te willen verder met rust te laten. Hoe verdrietig je dat misschien ook maakt. Het is uit. Tot die tijd is het advies van @Lienekien volgens mij zo slecht nog niet. Bouw een nieuw leven op. Richt je op het nu en op wie er nu voor je is.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Veel van hen willen mij die kans gewoon niet geven, laat staan mijn excuses accepteren en mij een tweede kans geven.
Jij snapt het echt niet he.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:40 schreef Keep_Walking het volgende:
ik heb berouw getoond en aangeboden om met geld goed te maken.
Ik heb vrijwilligers werk gedaan, contact onderhouden met een man van 63 uit zuid-afrika die ook psychoses had..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:04 schreef Momo het volgende:
Eerlijk gezegd TS, ik weet ook niet of ik weer de vriendschap zou oppakken met iemand die mij in het verleden bedreigd zou hebben of ik weet niet wat gebeurd is wat over de schreef ging. En veel mensen hebben ook hun eigen problemen, die hebben misschien geen zin in potentiële nieuwe problemen, zeker als die problemen niet eenmalig waren maar vaker voorkwamen in het verleden. Maakt dan misschien niet veel uit of die problemen dan kwamen door welk psychiatrisch diagnose dan ook.
Hij post ook bij mij. Bovendieb wordt ik uitgemaakt voor profiteur en lui terwijl dit mijn eerste uitkering in 34 jaar wordt en ik het liefst gewoon was door blijven werken. Daarnaast heb ik geen slachtoffers, strafblad of mensen die ik moet OMKOPEN met geld. Je kan wel zeggen dat ik tegen zwakkeren aanschop, maar ik schop tegen narcisten aan die een spoor van vernieling achterlaten, anderen mishandelen/stalken, en dan gaan lopen eisen dat de wereld ze iets verschuldigd is.quote:
Gewoon niet schoppen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:57 schreef Purrito het volgende:
[..]
Hij post ook bij mij. Bovendieb wordt ik uitgemaakt voor profiteur en lui terwijl dit mijn eerste uitkering in 34 jaar wordt en ik het liefst gewoon was door blijven werken. Daarnaast heb ik geen slachtoffers, strafblad of mensen die ik moet OMKOPEN met geld. Je kan wel zeggen dat ik tegen zwakkeren aanschop, maar ik schop tegen narcisten aan die een spoor van vernieling achterlaten, anderen mishandelen/stalken, en dan gaan lopen eisen dat de wereld ze iets verschuldigd is.
Ik vraag niks van de wereld behalve rust, een goede behandeling en een uitkering waar ik aan heb bijgedragen met 40 uur werken.
jamaarmeesterhijbegon. Blijf gewoon weg als je enige doel is om te schoppen. Klaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:57 schreef Purrito het volgende:
[..]
Hij post ook bij mij. Bovendieb wordt ik uitgemaakt voor profiteur en lui terwijl dit mijn eerste uitkering in 34 jaar wordt en ik het liefst gewoon was door blijven werken. Daarnaast heb ik geen slachtoffers, strafblad of mensen die ik moet OMKOPEN met geld. Je kan wel zeggen dat ik tegen zwakkeren aanschop, maar ik schop tegen narcisten aan die een spoor van vernieling achterlaten, anderen mishandelen/stalken, en dan gaan lopen eisen dat de wereld ze iets verschuldigd is.
Ik vraag niks van de wereld behalve rust, een goede behandeling en een uitkering waar ik aan heb bijgedragen met 40 uur werken.
Ik heb liever dat jij weggaat dan purrito, dat is een prima user, jij bent een uitermate onprettig persoon.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je over praat en je kent mij niet, gozer. Ik word juist gezien bij de vele andere psychosegevoelige mensen die ik ken en mijn sociale netwerk die nauw verbonden is met de GGZ wereld als een positieve rolemodel en leider figuur hier in Utrecht. Ik draag juist bij aan het destigmatizeren van de GGZ en psychiatrische patiënten en heb concrete achievements waarmee ik kan opscheppen als ik wil en op mijn C.V. zetten. Ik verdien ook geld als mental health activist en advocate, maat. Wat heb jij gedaan met je leven de laatste tijd behalve angstig thuis zitten en geld gestort krijgen van de belastingbetaler? Donder op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |