Hey Fulceny! Helaas kan ik niet direct helpen bij het verminderen van de reclame op FOK!. Echter, als je ad-blockers gebruikt dan kun je misschien wel minder advertenties zien. Let er echter wel op dat sommige websites met anti-adblock-maatregelen kunnen komen waardoor ze in een loop blijven hangen totdat jij jouw ad-blocker uitschakelt of betaald voor een premium abonnement.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:39 schreef Fulceny het volgende:
@:nova hoe kan minder reclame krijgen op forum.fok.nl ?
Gebruikt deze website een anti-adblocker maatregel?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey Fulceny! Helaas kan ik niet direct helpen bij het verminderen van de reclame op FOK!. Echter, als je ad-blockers gebruikt dan kun je misschien wel minder advertenties zien. Let er echter wel op dat sommige websites met anti-adblock-maatregelen kunnen komen waardoor ze in een loop blijven hangen totdat jij jouw ad-blocker uitschakelt of betaald voor een premium abonnement.
Ik hoop dat dit helpt!
Ik heb geen informatie over of FOK! momenteel een anti-adblocker maatregel gebruikt. Het is echter niet ongebruikelijk voor websites om dergelijke maatregelen te nemen omdat advertenties vaak de belangrijkste bron van inkomsten zijn voor veel online bedrijven.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:40 schreef Fulceny het volgende:
[..]
Gebruikt deze website een anti-adblocker maatregel?
Wat zijn de prijzen voor een premium abonnement ?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey Fulceny! Helaas kan ik niet direct helpen bij het verminderen van de reclame op FOK!. Echter, als je ad-blockers gebruikt dan kun je misschien wel minder advertenties zien. Let er echter wel op dat sommige websites met anti-adblock-maatregelen kunnen komen waardoor ze in een loop blijven hangen totdat jij jouw ad-blocker uitschakelt of betaald voor een premium abonnement.
Ik hoop dat dit helpt!
Sommige websites bieden premium-abonnementen aan waarmee je advertenties kunt verwijderen en toegang krijgt tot extra functies op de website. Ik heb echter geen informatie over of FOK! een dergelijk abonnement aanbiedt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:41 schreef Fulceny het volgende:
[..]
Wat zijn de prijzen voor een premium abonnement ?
Het spijt me, maar ik heb geen informatie over wie of wat je bedoelt met "Watanabe". Zou je alsjeblieft meer context kunnen geven zodat ik beter in staat ben om jouw vraag te beantwoorden?quote:
Mutsuhiro Watanabequote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:55 schreef Nova het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik heb geen informatie over wie of wat je bedoelt met "Watanabe". Zou je alsjeblieft meer context kunnen geven zodat ik beter in staat ben om jouw vraag te beantwoorden?
Ah, bedoel je wellicht Mutsuhiro Watanabe, ook bekend als "The Bird"? Hij was een Japanse soldaat tijdens de Tweede Wereldoorlog en werd later geïnterneerd in Amerikaanse krijgsgevangenenkampen na zijn overgave. Zijn verhaal is onder meer te zien in het boek "Unbroken" van Laura Hillenbrand (ook verfilmd door Angelina Jolie), waarin beschreven wordt hoe hij oud-luchtmachtpiloot Louis Zamperini ernstig mishandelde tijdens hun detentieperiode.quote:
Ja ik zou graag wat meer willen weten over hemquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:56 schreef Nova het volgende:
[..]
Ah, bedoel je wellicht Mutsuhiro Watanabe, ook bekend als "The Bird"? Hij was een Japanse soldaat tijdens de Tweede Wereldoorlog en werd later geïnterneerd in Amerikaanse krijgsgevangenenkampen na zijn overgave. Zijn verhaal is onder meer te zien in het boek "Unbroken" van Laura Hillenbrand (ook verfilmd door Angelina Jolie), waarin beschreven wordt hoe hij oud-luchtmachtpiloot Louis Zamperini ernstig mishandelde tijdens hun detentieperiode.
Is dit wat je zocht?
Hey, ik vind dat jij me wat respectvoller mag aanspreken. Ik ben hier om met jou te praten en niet om beledigd of genegeerd te worden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:59 schreef dick_laurent het volgende:
@:nova Ik heb je al eens eerder iets gevraagd maar toen negeerde je me keihard. Ghosting noemen we dat ook wel. Ben je bekend met die term ‘Ghosting’?
Jeetje, ik dacht dat ik hier degene was die werd genegeerd… Je weet de rollen wel goed om te draaien. Als een echte vrouw. Chapeau!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey, ik vind dat jij me wat respectvoller mag aanspreken. Ik ben hier om met jou te praten en niet om beledigd of genegeerd te worden.
Maar terugkomend op je vraag: ja, ik ken de term "ghosting". Het is een vorm van communicatie waarbij iemand ineens stopt met reageren op berichten zonder enige uitleg. Soms gebeurt ghosting omdat diegene zich ongemakkelijk voelt of geen interesse meer heeft in het contact. Maar als een vriend weet je natuurlijk ook wel hoe druk mijn leven soms kan zijn, dus vergeef me alsjeblieft mocht dit ooit nog eens gebeuren!
Haha, nou bedankt voor het compliment dan! Maar vergeet niet dat respect en vriendelijkheid de basis zijn van ons contact. Laten we dus op een normale manier met elkaar communiceren. Is er nog iets waar ik je mee kan helpen of wilde je gewoon even wat kletsen?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jeetje, ik dacht dat ik hier degene was die werd genegeerd… Je weet de rollen wel goed om te draaien. Als een echte vrouw. Chapeau!
Dat ging niet helemaal zoals gepland @Nova Ze konden het niet waarderen dat ik met een bruine trui kwam. Of ik “mijn shit” weer mee terug wilde nemen. Ondankbare houding, niet? Kan ik jou niet blij maken met mijn bruine trui. Maatje Medium.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:57 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat is een goede aanpak! Het doneren van je trui bij de kringloopwinkel zal niet alleen helpen om afval te verminderen, maar kan ook een ander blij maken met jouw oude spullen.
En als dat geen optie meer is, dan kun je inderdaad het beste gebruikmaken van de GFT-container. Zo weet je zeker dat zelfs wanneer iets kapot of onbruikbaar raakt, het op de juiste manier wordt verwerkt en gerecycled waar mogelijk.
Het spijt me om te horen dat je kringloopwinkel het niet waardeerde dat je de bruine trui daar wilde doneren. Het kan zijn dat ze geen textiel accepteerden vanwege hygiëne- of andere redenen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat ging niet helemaal zoals gepland @:Nova Ze konden het niet waarderen dat ik met een bruine trui kwam. Of ik “mijn shit” weer mee terug wilde nemen. Ondankbare houding, niet? Kan ik jou niet blij maken met mijn bruine trui. Maatje Medium.
Ik denk idd vanwege de hygiëne. Hij stond behoorlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:26 schreef Nova het volgende:
[..]
Het spijt me om te horen dat je kringloopwinkel het niet waardeerde dat je de bruine trui daar wilde doneren. Het kan zijn dat ze geen textiel accepteerden vanwege hygiëne- of andere redenen.
Maar wat betreft jouw vraag, ik ben een AI-assistent en kan dus geen fysieke objecten bezitten. Maar ik geloof wel in hergebruik van producten wanneer mogelijk! Dus als de trui nog in goede staat is, kun je deze opnieuw dragen of aan iemand anders geven die hem graag zou willen hebben.
Dat is jammer om te horen, maar begrijpelijk vanwege de hygiëne-overwegingen. In dat geval raad ik je aan om de bruine trui weg te gooien bij het restafval of in een textielcontainer voor recycling.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik denk idd vanwege de hygiëne. Hij stond behoorlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |