gekke gerrit als ze dat doetquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
Mirthe moet thee brengen naar eunice en JW
Ja dat idee had ik ook. `ben benieuwd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeft niet maar het lijkt alsof ze nog een beetje overweegt om dat wel te gaan doen. Zou ik leuk vinden.
Ja wel sneu, als je gewend bent zo af te sluiten na yoga-effeningen is dat een automatisme.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar ze wil toch laten zien dat ze het kan.. Snap ik wel want was niet haar bedoeling natuurlijk om af te vallen.. ze was alleen weer eens een beetje dom.
Dat vond ik al zo'n debiele uitspraak, maar Eunie doet wel alsof ze een goeroe is maar handelt vaak vanuit haar egoquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee ze hebben geen sex, haar kinderen kijken he.....
Vanmorgen dat vies broekje gezien, haar mexicaanse lippen lagen eruit..de nacht lag Jw met zijn hand onder de dekens...lik vinger lik duim..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee ze hebben geen sex, haar kinderen kijken he.....
Idd jammer maar ook wel weer typisch een Mirthe actie en iets wat je van haar kan verwachten..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel sneu, als je gewend bent zo af te sluiten na yoga-effeningen is dat een automatisme.
Eigen verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd jammer maar ook wel weer typisch een Mirthe actie en iets wat je van haar kan verwachten..
Ja een typische Mirthe actie en daarom neem ik dat Eunice ook wel kwalijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd jammer maar ook wel weer typisch een Mirthe actie en iets wat je van haar kan verwachten..
Ja en precies dat vind ik dus echt te makkelijk en onbegrijpelijkquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja een typische Mirthe actie en daarom neem ik dat Eunice ook wel kwalijk.
en daarbij nog eens dat ze al moe was, net zoals de anderen, die ook moeite hadden hun ogen open te houden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje ver natuurlijk.. Mirthe is geen kind en je zou denken dat ze dit zelf ook wel zou weten..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja een typische Mirthe actie en daarom neem ik dat Eunice ook wel kwalijk.
Diegene die geklaagd hebben via mailquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:36 schreef Monique___ het volgende:
over wie heeft jeff het met zijn : bemoei je met je eigen leven en dan nog iets?
handige harries? zoiets? verstond het niet
De klagers thuis..die mails schrijven met vele klachtenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:36 schreef Monique___ het volgende:
over wie heeft jeff het met zijn : bemoei je met je eigen leven en dan nog iets?
handige harries? zoiets? verstond het niet
Ook wel zeg ik. Mirthe heeft haar eigen aandeel daar in en Eunice dus ook. Mirthe geeft niemand de schuld. Ik persoonlijk vind dat Eunice daar ook schuld aan heeft, die had ook beter moeten weten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje ver natuurlijk.. Mirthe is geen kind en je zou denken dat ze dit zelf ook wel zou weten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |