Het is toch ook een halve kerel?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:09 schreef Monique___ het volgende:
marciano tegen brabbel: je slaat echt als een man he
Echt hoor te dom om zelf te poepenquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
zoe
achter zullen ze wel denken
die mongolen
straks hoeven we niet meer zoveel uit te cashen
het is inderdaad jammer dat zij beiden 48 uur wakker moeten blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Alles draait om Bep en Marciano , Wendy is wel goed genoeg als opvulling voor het kaarten
[ afbeelding ]
Dat voetjevrijen kun je ook moeilijk omheen zo opzichtig namelijkquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het is ook zo , althans : ik zie het wel zo
Nou is het wel dat Wendy niet aan deze proef doet, en de andere 2 wel, dus samen de proef doorkomen..Wendy is de ondersteuner in deze..lief hequote:Op donderdag 11 mei 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Alles draait om Bep en Marciano , Wendy is wel goed genoeg als opvulling voor het kaarten
[ afbeelding ]
Bern gaat Sasha masseren dus Bern blijft wakkerquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:22 schreef engine het volgende:
Ik zie een glitch in deze opdracht....gemasseerd wordendaar is geen camera die je gezicht kan zien.
Weet ik. Maar daarna zou Sas ook Bern kunnen masseren 14 uur langquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Bern gaat Sasha masseren dus Bern blijft wakker
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:29 schreef engine het volgende:
"ik ben hier over het algemeen gelukkig geweest...en dat durf ik te danken aan de instelling die ik heb...de vrienden die ik hier heb gemaakt en dat ik toch wel dicht bij mijzelf heb kunnen blijven"
Bern
Ga jij maar klaverjassen kijken.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:29 schreef engine het volgende:
"ik ben hier over het algemeen gelukkig geweest...en dat durf ik te danken aan de instelling die ik heb...de vrienden die ik hier heb gemaakt en dat ik toch wel dicht bij mijzelf heb kunnen blijven"
Bern
dat dusquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Bern heeft helemaal geen vrienden daar, het is een dooie einzelgänger .. zelfs SeikSas loopt dagelijks over hem heen
Nahh heej, kom op, een grapje moet kunnenquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:33 schreef engine het volgende:
Ja okay doei...kunnen jullie lekker samen verder zeiken
Nee het is niet leuk meer.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh heej, kom op, een grapje moet kunnen
Dan word je blijkbaar uitgelachenquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
je mag hier potverdorie toch nog wel een andere mening hebben
Een lafbekquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:31 schreef engine het volgende:
Ik vind het erg leuk dat we steeds meer van Bern te zien krijgen. Echt een toffe kerel!
Hij kent zichzelf ook best goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Deisyy op 11-05-2023 20:45:18 ]
En die zalando rekeningen wie betaald die dan wordt dat door de belastingdienst niet gezien als loon?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
zoe
achter zullen ze wel denken
die mongolen
straks hoeven we niet meer zoveel uit te cashen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stemming 500 Euro per persoon stream 2 - 11 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
@spapaars had daar wel een goede theorie voorquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En die zalando rekeningen wie betaald die dan wordt dat door de belastingdienst niet gezien als loon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sterk spul dat pre workoutquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Babs wordt langzaam een beetje koekoek, "mensen probeer dit niet thuis", ze heeft zin om alle muren te schilderen en wil nooit meer naar huis
Inderdaad, ze pakken het met elkaar best goed aan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:25 schreef mootie het volgende:
Ik had al uuuuren gestrekt gelegen.
Knap dat ze dit redden.
Neeheee, caffeinepillen en pre-workout.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:26 schreef chufi het volgende:
Zouden ze aparte pillen hebben gekregen of gewoon wat van Tianos medicatie genomen ?
Die hadden het niet gehaald, zeker Moraima niet maar die is blijkbaar gematst door de Febo begreep ik. Ik denk wel dat ze nog wel een keer deze herhalen met weer andere deelnemers die er dan nog zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:26 schreef tonja het volgende:
Ik had zo graag Zoë en Moraima in deze opdracht gezien..
Heerlijk juistquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:27 schreef mootie het volgende:
Zou deze herrie ook niet trekken als ik in zo’n staat was.
Waar begreep je dat uit?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die hadden het niet gehaald, zeker Moraima niet maar die is blijkbaar gematst door de Febo begreep ik. Ik denk wel dat ze nog wel een keer deze herhalen met weer andere deelnemers die er dan nog zijn.
Ah, een aanname.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat werd hier geschreven dus dat zal wel op stream geweest zijn.
Babbel loopt/danst vooral nog op poedertjes van de bro's geloof ikquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook als je brein al helemaal naar de klote is en het enige wat je lichaam wil is slapen?![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Babbel loopt/danst vooral nog op poedertjes van de bro's geloof ik
Ik denk dat op het moment je even lekker rustig gaat zitten dat je dan instort.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jaaa al de hele dag..
had bij haar wel een flinke dip verwacht na haar lange stevige wandel sessie met marciano...
en het gespring..
Het moeilijkste deel komt nog: vannacht.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jaaa al de hele dag..
had bij haar wel een flinke dip verwacht na haar lange stevige wandel sessie met marciano...
en het gespring..
Tiano habgt er tegen aanquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat op het moment je even lekker rustig gaat zitten dat je dan instort.
De laatste loodsjesquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moeilijkste deel komt nog: vannacht.
niet als ze door blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moeilijkste deel komt nog: vannacht.
moet bekennen.. ik weet niet of ze nog is gaan zitten.. vanmiddag wel nog gezienquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat op het moment je even lekker rustig gaat zitten dat je dan instort.
Omdat je Zoe bentquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:37 schreef mootie het volgende:
Waarom zou je vlak voor bedtijd met de krultang in de weer gaan.
Met de maaltijd en roken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
moet bekennen.. ik weet niet of ze nog is gaan zitten.. vanmiddag wel nog gezien
Mirthequote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef Tascha071 het volgende:
Hoi hoi ik ben aan het werk (Slaapdienst hihihi) kon de hele avond niet kijken en nu geen tijd om goed terug te lezen of streams te kijken. Wil zo graag weten wie er afvielen. ?
Nog niemand volgens mij. Mirthe hoor ik net.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef Tascha071 het volgende:
Hoi hoi ik ben aan het werk (Slaapdienst hihihi) kon de hele avond niet kijken en nu geen tijd om goed terug te lezen of streams te kijken. Wil zo graag weten wie er afvielen. ?
Mirthe, die hield tijdens de yoga met Eunice 36 seconden haar ogen dicht. Dat is 31 seconden langer geweest dan wat was toegestaan dus zij doet niet meer mee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef Tascha071 het volgende:
Beetje dom dus.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ogen te lang gesloten tijdens een yogaoefening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |