Zequote:Op donderdag 11 mei 2023 16:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat een ramp, echt.
Ik ben zooooooooooooooo blij dat ik hier zit en gewoon mijn ogen kan sluiten
Ja, tot het laatst bewaren en dan een sukkel de prijs laten winnen, een BB-eigen scenario.. ½dooie doen het goed.. Mierje, Sjanet, Moiraquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom alle ballen niet op hem gaan i.p.v. Jeff. Ze zien toch ook dat hij de grootste kanshebber is daar om met de poet er vandoor te gaan. Maar het is net als bij Expeditie Robinson, blijkbaar zijn die immuun gemaakt door de productie en is er een soort termijn vast gesteld dat ze er niet uit gestemd mogen worden of zo.
Mijn hemel echt hoorquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze
Hebben er dus al 30 uur opzitten
Best een leuk gesprek.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:15 schreef xsaskiax het volgende:
De schoonzoon van Janet heeft 2 paar gouden handen, dat we het maar even weten
Gewoon iedereen op het moment van een dipje in het zwembad gooienquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:17 schreef Ebinas het volgende:
Eik moeten ze rouleren en zorgen dat ze nooit alleen zijn.
Bern is (of was dat iig net een tijdje)wel
Al is het maar om een flinke por uit te kunnen delen.
Nog niet eens een gek idee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gewoon iedereen op het moment van een dipje in het zwembad gooien
Jah. een bijdehand brutaal zelfingenomen oud wijf verafgoden.. werkt prima daar in de Loodsquote:
2 paar ?quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:15 schreef xsaskiax het volgende:
De schoonzoon van Janet heeft 2 paar gouden handen, dat we het maar even weten
Je hoort de vogels beter dan henquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:23 schreef Ebinas het volgende:
Gesprek zoe mirthe is niet te volgen.
zeker niet met al die mussen op de voorgrond qua geluid
Ik zat ook al te luisteren maar het gaat over een hij, onmisbaar bla blaquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:23 schreef Ebinas het volgende:
Gesprek in de zoe mirthe is niet te volgen.
zeker niet met al die mussen op de voorgrond qua geluid
Ice vastquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zat ook al te luisteren maar het gaat over een hij, onmisbaar bla bla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |