Ja je kunt beter ook wat andere mensen opzoekenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:54 schreef Ebinas het volgende:
Die twee zijn ook heel vaak twee hanggeraniums, zullen het ook best pittig hebben.
Want dat is nu best gevaarlijk
Rupert en Imadiddin gaan het samen niet redden, Bern vind ik hopeloos verloren in zijn eentje bezig.... waar is hun 'ondersteuning' ????????quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja je kunt beter ook wat andere mensen opzoeken
Sas is de hele tijd bij hem geweest.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Rupert en Imadiddin gaan het samen niet redden, Bern vind ik hopeloos verloren in zijn eentje bezig.... waar is hun 'ondersteuning' ????????
Die ligt in het hottub of zwembadquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waar is de manager
Die deelnemers oppept
Een peptalk geeft
Even andere prioriteitenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waar is de manager
Die deelnemers oppept
Een peptalk geeft
Wat mij betreft heeft Bern hier al verloren.. dat Regie zijn ogen niet kon zien is geen excuusquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sas is de hele tijd bij hem geweest.
Maar hij haakte net even af omdat ze aan het voorlezen was.
En dat trok hij niet, dus ging hij lopen
Dat duurde best ook wel even tot 2x toe, meer dan 5 secquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft Bern hier al verloren.. dat Regie zijn ogen niet kon zien is geen excuus
[ afbeelding ]
die spartelt liever in zwembadquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waar is de manager
Die deelnemers oppept
Een peptalk geeft
Je gaat nu echt rare dingen zeggen..... daar is zij toch niet voor?????quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waar is de manager
Die deelnemers oppept
Een peptalk geeft
In de hottub verwend te zijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waar is de manager
Die deelnemers oppept
Een peptalk geeft
Ik snap echt dat ze niet de hele dag achter ze aan hoeft te lopenquote:
Ze zit genoeg uren op kantoor, even ontspannen mag toch wel?quote:
Onzin, Jeffrey heeft eerder ook een tijdje met Bern gekletst en je hoorde hem wat 'bijkomen'...... maarre... HUN groep.. hij heeft dan toch zijn EIGEN groep???? als we het dan toch over groepen hebbenquote:
of degene die wakker moeten blijven aanmoedigenquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zit genoeg uren op kantoor, even ontspannen mag toch wel?
Dat je niet de hele dag achter ze aanloopt begrijp ik nog wel.quote:
Ik denk dat Bern echt wel een steuntje in de rug kan gebruiken nuquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat je niet de hele dag achter ze aanloopt begrijp ik nog wel.
Maar dit vind ik echt een andere uiterste.
Hoe kan je zo je motiverende steun laten zien.
Niet dus.
Jammer van haar.
haal mijn comment al weg hoorquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Onzin, Jeffrey heeft eerder ook een tijdje met Bern gekletst en je hoorde hem wat 'bijkomen'...... maarre... HUN groep.. hij heeft dan toch zijn EIGEN groep???? als we het dan toch over groepen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |