Als ze stoppen hebben ze binnen 2 dagen een nieuw verdienspelletje.. de noodzaak ligt al maanden op het kerkhof.. sinds GertJan het door had dat er AlijdGeld zal zijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:37 schreef greysbones het volgende:
Die gaan het zwaar krijgen vanacht
Ze mogen blij zijn als 2 het halen
Dat is wat tiano vanaf maand 2 al zeiquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze stoppen hebben ze binnen 2 dagen een nieuw verdienspelletje.. de noodzaak ligt al maanden op het kerkhof.. sinds GertJan het door had dat er AlijdGeld zal zijn
Ik dacht vanochtend al dat hij ging.quote:
Als je energieke mensen om je heen hebt lukt het welquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend al dat hij ging.
En daar is hij ook doorheen gekomen.
Maar hoe vaak trek je dat?
Voordat Babette dit zei zei ze tegen Marciano ik denk niet dat we een level in frequentiequote:Op donderdag 11 mei 2023 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk jij ook dat ze haar dingetjes oplossen?
Helemaal eens.Al vind ik het wel pittig.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Vind dat ze deze opdracht later nog wel een keer mogen doen met weer andere deelnemers. Vind het wel leuk en weer eens wat anders dan balletjes in mandjes werpen met lichaamsdelen.
48 uur is wel echt heftig jaquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal eens.Al vind ik het wel pittig.
Sôôw toen al? was dat uit die tijd dat ze de AltijdGeldWeddenschap deden? Testen hoe lang het duurde tot dat Regie weer geld strooide?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is wat tiano vanaf maand 2 al zei
quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sôôw toen al? was dat uit die tijd dat ze de AltijdGeldWeddenschap deden? Testen hoe lang het duurde tot dat Regie weer geld strooide?
Ik heb toen de 30 gehaald, dat sloopt je best wel.quote:
Meerdere malenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb toen de 30 gehaald, dat sloopt je best wel.
Dat is dus een smokkelquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:46 schreef Ebinas het volgende:
Ja wrijf nog maar eens in die ogen
[ afbeelding ]
Duurt niet lang meer en dan is hij de sjaak...quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar het duurde nog geen 5 sec.
Het geeft wel aan hoe zwaar hij het heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |