Als ze stoppen hebben ze binnen 2 dagen een nieuw verdienspelletje.. de noodzaak ligt al maanden op het kerkhof.. sinds GertJan het door had dat er AlijdGeld zal zijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:37 schreef greysbones het volgende:
Die gaan het zwaar krijgen vanacht
Ze mogen blij zijn als 2 het halen
Dat is wat tiano vanaf maand 2 al zeiquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze stoppen hebben ze binnen 2 dagen een nieuw verdienspelletje.. de noodzaak ligt al maanden op het kerkhof.. sinds GertJan het door had dat er AlijdGeld zal zijn
Ik dacht vanochtend al dat hij ging.quote:
Als je energieke mensen om je heen hebt lukt het welquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend al dat hij ging.
En daar is hij ook doorheen gekomen.
Maar hoe vaak trek je dat?
Voordat Babette dit zei zei ze tegen Marciano ik denk niet dat we een level in frequentiequote:Op donderdag 11 mei 2023 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk jij ook dat ze haar dingetjes oplossen?
Helemaal eens.Al vind ik het wel pittig.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Vind dat ze deze opdracht later nog wel een keer mogen doen met weer andere deelnemers. Vind het wel leuk en weer eens wat anders dan balletjes in mandjes werpen met lichaamsdelen.
48 uur is wel echt heftig jaquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal eens.Al vind ik het wel pittig.
Sôôw toen al? was dat uit die tijd dat ze de AltijdGeldWeddenschap deden? Testen hoe lang het duurde tot dat Regie weer geld strooide?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is wat tiano vanaf maand 2 al zei
quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sôôw toen al? was dat uit die tijd dat ze de AltijdGeldWeddenschap deden? Testen hoe lang het duurde tot dat Regie weer geld strooide?
Ik heb toen de 30 gehaald, dat sloopt je best wel.quote:
Meerdere malenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb toen de 30 gehaald, dat sloopt je best wel.
Dat is dus een smokkelquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:46 schreef Ebinas het volgende:
Ja wrijf nog maar eens in die ogen
[ afbeelding ]
Duurt niet lang meer en dan is hij de sjaak...quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar het duurde nog geen 5 sec.
Het geeft wel aan hoe zwaar hij het heeft
Tel ik niet mee,Mysteryland van vrijdag tot zondag.Met hulpmiddelen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meerdere malen
Maar dat was met en na een festival
Librequote:Op donderdag 11 mei 2023 15:48 schreef Ebinas het volgende:
Erik wil liever de ballen laten liggen (van een spel of iets).
Bern vroeg hem te willen spelen.
Tjeeee Erik had hem even geholpen.
Maar goed Bern staat op en zoekt andere afleiding
Daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tel ik niet mee,Mysteryland van vrijdag tot zondag.Met hulpmiddelen.
Babs is er niet vies van.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan
Babs wel
Die doet scoopies
Hebben ze al gedaan,Bern is beter dan Erik.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:50 schreef xsaskiax het volgende:
Wilde Erik niet biljarten met Bern??????
Hij wilde de ballen zo laten liggen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:50 schreef xsaskiax het volgende:
Wilde Erik niet biljarten met Bern??????
Bern vroeg hem net weer.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan,Bern is beter dan Erik.
hahahaha serieus?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan,Bern is beter dan Erik.
quote:
Je kan ook te ver gaan Ledn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:53 schreef ledn81 het volgende:
Kunnen ze geen stelling gooien voor een leuke hippe rode 'baywatch' speedo voor de badmeester?![]()
[ afbeelding ]
Ja je kunt beter ook wat andere mensen opzoekenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:54 schreef Ebinas het volgende:
Die twee zijn ook heel vaak twee hanggeraniums, zullen het ook best pittig hebben.
Want dat is nu best gevaarlijk
Rupert en Imadiddin gaan het samen niet redden, Bern vind ik hopeloos verloren in zijn eentje bezig.... waar is hun 'ondersteuning' ????????quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja je kunt beter ook wat andere mensen opzoeken
Sas is de hele tijd bij hem geweest.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Rupert en Imadiddin gaan het samen niet redden, Bern vind ik hopeloos verloren in zijn eentje bezig.... waar is hun 'ondersteuning' ????????
Die ligt in het hottub of zwembadquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waar is de manager
Die deelnemers oppept
Een peptalk geeft
Even andere prioriteitenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waar is de manager
Die deelnemers oppept
Een peptalk geeft
Wat mij betreft heeft Bern hier al verloren.. dat Regie zijn ogen niet kon zien is geen excuusquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sas is de hele tijd bij hem geweest.
Maar hij haakte net even af omdat ze aan het voorlezen was.
En dat trok hij niet, dus ging hij lopen
Dat duurde best ook wel even tot 2x toe, meer dan 5 secquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft Bern hier al verloren.. dat Regie zijn ogen niet kon zien is geen excuus
[ afbeelding ]
die spartelt liever in zwembadquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waar is de manager
Die deelnemers oppept
Een peptalk geeft
Je gaat nu echt rare dingen zeggen..... daar is zij toch niet voor?????quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waar is de manager
Die deelnemers oppept
Een peptalk geeft
In de hottub verwend te zijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
Waar is de manager
Die deelnemers oppept
Een peptalk geeft
Ik snap echt dat ze niet de hele dag achter ze aan hoeft te lopenquote:
Ze zit genoeg uren op kantoor, even ontspannen mag toch wel?quote:
Onzin, Jeffrey heeft eerder ook een tijdje met Bern gekletst en je hoorde hem wat 'bijkomen'...... maarre... HUN groep.. hij heeft dan toch zijn EIGEN groep???? als we het dan toch over groepen hebbenquote:
of degene die wakker moeten blijven aanmoedigenquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zit genoeg uren op kantoor, even ontspannen mag toch wel?
Dat je niet de hele dag achter ze aanloopt begrijp ik nog wel.quote:
Ik denk dat Bern echt wel een steuntje in de rug kan gebruiken nuquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat je niet de hele dag achter ze aanloopt begrijp ik nog wel.
Maar dit vind ik echt een andere uiterste.
Hoe kan je zo je motiverende steun laten zien.
Niet dus.
Jammer van haar.
haal mijn comment al weg hoorquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Onzin, Jeffrey heeft eerder ook een tijdje met Bern gekletst en je hoorde hem wat 'bijkomen'...... maarre... HUN groep.. hij heeft dan toch zijn EIGEN groep???? als we het dan toch over groepen hebben
Nou .. zij is de eerste dat doet , de rest zat hele dagen op kantoor, dus het zegt wel ietsquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zekerquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Bern echt wel een steuntje in de rug kan gebruiken nu
Zo druk heeft ze het niet laat anderen het werk doenquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben allemaal hun eigen mensen om zich heen die zich daar mee bezig houden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
of degene die wakker moeten blijven aanmoedigen
Jawellusquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:03 schreef humpty het volgende:
[..]
Zo druk heeft ze het niet laat anderen het werk doen
Goed van hemquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:04 schreef Ebinas het volgende:
Ben weer in beeld.
Hij lijkt weer een aanval te hebben overwonnen
Dat is niet helemaal waar. Ze waren allemaal wel eens beneden of met andere dingen bezigquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou .. zij is de eerste dat doet , de rest zat hele dagen op kantoor, dus het zegt wel iets
Mora zit te kaarten met Imiquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:04 schreef xsaskiax het volgende:
Waar zijn lui als JW, Moraima, Erik, Eunice..... die niet mee hoeven te doen...??
Groepsgevoel lijkt 0.0, want Bern, Rupert en Imadiddin hebben hen wel hard nodig zo te zien
Ze doet haar best. Vraagt adviezen. GHet valt mij niet tegen had verwacht dat ze helemaal niets zou doen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:03 schreef humpty het volgende:
[..]
Zo druk heeft ze het niet laat anderen het werk doen
Okayquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ze waren allemaal wel eens beneden of met andere dingen bezig
De managers die zalando moeten doen zitten heel veel boven.
Rupert en Imadiddin hebben elkaar Bern heet Sasquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:04 schreef xsaskiax het volgende:
Waar zijn lui als JW, Moraima, Erik, Eunice..... die niet mee hoeven te doen...??
Groepsgevoel lijkt 0.0, want Bern, Rupert en Imadiddin hebben hen wel hard nodig zo te zien
ja ik zie zequote:Op donderdag 11 mei 2023 16:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Huh?
Oh zijn ze al weer klaar![]()
Nee kijk nu op 1
Bern is alleen bovenquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rupert en Imadiddin hebben elkaar Bern heet Sas
En Mori zit nu met Ima te kaarten tarot kaarten
oh Sasha zorgt zonder meer voor Bern zag ik, Moraima nu ook, maar JW en Eunice..... ik zie ze niet bij zequote:Op donderdag 11 mei 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rupert en Imadiddin hebben elkaar Bern heet Sas
En Mori zit nu met Ima te kaarten tarot kaarten
Snap ook niet waarom alle ballen niet op hem gaan i.p.v. Jeff. Ze zien toch ook dat hij de grootste kanshebber is daar om met de poet er vandoor te gaan. Maar het is net als bij Expeditie Robinson, blijkbaar zijn die immuun gemaakt door de productie en is er een soort termijn vast gesteld dat ze er niet uit gestemd mogen worden of zo.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac blijft een enge paranoia figuur daar.. Gezelliii kaarten? neuhh ergens scheitbang verderop iets te missen ..
Ik snap niet dat die gozer er nog niet bij zijn ballen gegrepen door de Poort getrapt is![]()
[ afbeelding ]
Nee die heb ik ook niet gezienquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh Sasha zorgt zonder meer voor Bern zag ik, Moraima nu ook, maar JW en Eunice..... ik zie ze niet bij ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |