Ik kwam het net ook tegen op YT en wilde het plaatsen. De druk is groot. Dat komt heel erg naar voren in elk antwoord dat hij geeft. Alsof hij het liefst nu al een stap terug wil doen in de anonimiteit en geen Kaarija wil zijn maar Jere.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:07 schreef Cee het volgende:
Erg mooi en eerlijk interview met Käärijä, afgelopen week afgenomen en vandaag ondertiteld.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:57 schreef Cee het volgende:
Het heeft bij mij ook met gemak Blackbird overtroffen, een nummer in m’n all time top 10.
Er bestaat een kans dat het na 35 jaar de plek van Diggi-loo diggi-ley overneemt. Dit ga ik later dit jaar bij het stemmen voor de ESC250 bepalen.
Haha, dat had je ook best mogen zeggen toen Loreen nog niet gewonnen had hoorquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:04 schreef Nexum het volgende:
Nu ik niet meer hyper beschermend over Loreen moet zijn en het competitie aspect eruit is kan ik wel veilig zeggen dat dit echt Finland’s beste entry.. ooit is? Denk ik. Ja dat denk ik wel. Heb het al dagen in m’n kop
Nee joh.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:04 schreef Nexum het volgende:
Nu ik niet meer hyper beschermend over Loreen moet zijn en het competitie aspect eruit is kan ik wel veilig zeggen dat dit echt Finland’s beste entry.. ooit is? Denk ik. Ja dat denk ik wel. Heb het al dagen in m’n kop
Dat ie vers van vakantie meteen in de eerste week voor 1 dag naar de andere kant van Europa wil vliegen voor z’n maatje.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Hij hint trouwens op Instagram ook dat hij op 7 juni bij het optreden van Joker Out met Wild Youth in Dublin is
Ik plakte een story; die is nu weg. Kwam van een TikTok.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:27 schreef Rebel- het volgende:
Käärijä heeft een kistje champagnja gehad: https://instagram.com/sto(...)hid=MTc4MmM1YmI2Ng==
De teller staat nu op 2 dansers, 1 broer en 1 Sloveense front man...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:43 schreef Cee het volgende:
Ik zag het op een story van een optreden van gisteren voorbijkomen ja. Zou ook kunnen dat het moest van de organisatie maar we zullen het zien. Vanavond twee shows in Helsinki in Tavastia! Eentje om 20u en eentje om 23u. Één van z’n dansers is er in elk geval bij op het podium dus misschien komt de human centipede weer voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |